کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ماجرای قتل دختری که قاتلش را لو داد

24 شهريور 1397 ساعت 9:52

جوان متاهلی که دختر خاله اش را با انگیزه‌ای نامعلوم به قتل رساند، پنج شنبه گذشته، گوشی تلفن مقتول را بعد از چندین روز از ماجرای جنایت، تحویل کارآگاهان داد.


به گزارش جهان نیوز، جوان متاهلی که دختر خاله اش را با انگیزه‌ای نامعلوم به قتل رساند، پنج شنبه گذشته، گوشی تلفن مقتول را بعد از چندین روز از ماجرای جنایت، تحویل کارآگاهان داد.

این جوان ۲۵ ساله که از دوم شهریور به اتهام قتل دختر خاله اش دستگیر شده است در حالی به صورت قطره چکانی اعتراف می‌کند که تاکنون قتل وحشتناک دختر خاله اش را با ضربات متعدد چاقو به گردن گرفته است. او شب قبل از دستگیری دختر خاله اش را در منزل مسکونی واقع در خیابان ایثارگران مجروح کرد و سپس به داخل پارکینگ رفت و در آن جا تصمیم هولناکی گرفت.

«سجاد» دوباره به داخل اتاق بازگشت و درحالی که دختر خاله اش خون‌های روی گردنش را می‌شست، او را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند و فرار کرد، اما این دختر ۲۰ ساله که از کلاس زبان به منزل بازگشته بود با خون خود روی دیوار اتاق خواب منزل نوشت «سجاد مرا زد!» همین جمله کافی بود تا قاضی احمدی نژاد (قاضی ویژه قتل عمد) دستور دستگیری وی را صادر کند.

این جوان با آن که به ارتکاب جنایت اعتراف کرده بود، ولی ادعا می‌کرد از گوشی تلفن دختر خاله اش خبری ندارد! با وجود این وی پس از انجام بازجویی‌های تخصصی، روز پنج شنبه گذشته محل اختفای گوشی تلفن را به کارآگاهان لو داد و گفت:گوشی تلفن را زیر پله‌ها و در منزل نامزدم مخفی کرده ام! او همچنین دو تکه از طلاهای گمشده مقتول را نیز تحویل داد و بدین ترتیب تحقیقات مقام قضایی درباره این جنایت بی رحمانه ادامه یافت.

منبع: روزنامه خراسان 


کد مطلب: 640578

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/640578/ماجرای-قتل-دختری-قاتلش-لو

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com