کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری رزمایش اقتدار بسیجیان در مازندران

23 شهريور 1397 ساعت 13:54

معاون عملیات سپاه کربلا و دبیر قرارگاه امام هادی(ع) سپاه کربلا گفت: رزمایش اقتدار سپاهیان حضرت محمد رسول(ص) صبح امروز در تمامی 22 شهرستان مازندران برگزار می‌شود.


به گزارش جهان نیوز، سرهنگ پاسدار محمد مهدی بالویی در گفت‌وگو با فارس در ساری درباره رزمایش اقتدار سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) 2، اظهار کرد: دشمن همواره برای ضربه‌زدن به امنیت جمهوری اسلامی ایران به‌دنبال کمرنگ کردن حضور بسیجیان در میدان‌های نبرد حق علیه باطل بوده است اما او با توجه به ضربات سنگینی که از سوی نیروهای انقلابی در مرزها و خارج از مرزهای کشور متحمل شده است، به‌خوبی می‌داند بسیجیان حضور پُررنگی در تمامی صحنه‌های حفاظت از امنیت، اقتدار و سازندگی کشور دارند.

وی با اشاره به فراخوان بسیجیان در قالب سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص) 2 در تمامی شهرستان‌های مازندران و برنامه‌ریزی اجرای آن برای روز جمعه 23 شهریورماه، بیان کرد: تقویت روحیه حمایت از نظام از سوی مردم با عنایت به این اصل و اعتقاد مهم که بسیج جدا از مردم نیست هدف مهم برگزاری رزمایش سراسری اقتدار محمد رسول‌الله(ص) است زیرا دشمنان نظام به‌دنبال القای این موضوع هستند که 40 سال از انقلاب اسلامی گذشته و این نظام باید تغییر کند.

معاون عملیات سپاه کربلا افزود: مایوس‌کردن دشمنان از خواب تغییر نظام در جمهوری اسلامی ایران، تقویت نیروهای عمل‌کننده و تقویت انسجام ملی از اهداف برگزاری رزمایش اقتدار است.

بالویی گفت: در این مأموریت قرار است که گردان‌های بیت‌المقدس در 22 شهرستان استان مستقر و سازماندهی شوند و برنامه فراخوانی داشته باشند لذا صبحگاه اقتدار پیش‌‎بینی شده که شامل اقدام فرهنگی و حماسی است.

 وی بیان کرد: رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس از هفت صبح  امروز آغاز می‌شود و با حضور نیروهای بسیجی در اردوگاه‌ها و پیگیری تمرینات تاکتیکی و امدادی، در ساعت هفت صبح روز شنبه 24 شهریورماه به پایان می‌رسد.

دبیر قرارگاه امام هادی(ع) سپاه کربلا اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی نیز با به‌کارگیری اردوهای جهادی و اعزام آنها به سراسر استان با هدف محرومیت‌زدایی با اولویت اعزام نیروهای خود به حاشیه شهرها و نواحی کمتر برخوردار شهرها و روستاها، برنامه‌های خود را از 9 شهریورماه آغاز کرده است و مقرر شد تا 29 شهریورماه به پایان برساند.

وی در پایان با بیان اینکه بسیج همیشه در کنار ملت بوده است، گفت: سالانه حوادث ناشی از بلایای طبیعی و غیرطبیعی را در کشور داریم و نیاز است تا نیروهای بسیجی تمرینات و آموزش‌هایی را پشت سر بگذارند و آمادگی و تجربه کافی را به‌دست بیاورند که بتوانند در زمان بحران و خطر از یک‌سو با حضور عزت مندانه و سریع خود خسارات را کاهش دهند و هم یاری‎رسان و پشتیبان افراد آسیب‌دیده باشند.


کد مطلب: 640465

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/640465/برگزاری-رزمایش-اقتدار-بسیجیان-مازندران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com