جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۶۹

پاسخ‌ دندان‌شکن تحلیلگر سیاسی به شبکه من و تو

جمعه ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 640454
«علی علیزاده» تحلیلگر سیاسی ساکن در لندن با حضور در شبکه ضد انقلاب و سلطنت طلب گفت: «در 400 سال اخیر ایران هیچ وقت به اندازه کنونی مقتدر نبوده است».
پاسخ‌ دندان‌شکن تحلیلگر سیاسی به شبکه من و تو
به گزارش جهان نيوز، به نقل از فارس، یک تحلیلگر سیاسی و مدرس فلسفه ساکن پایتخت انگلیس در یک برنامه تلویزیونی به صحبت درباره اقتدار جمهوری اسلامی ایران، جنگ تروریستی- اقتصادی و روانی دشمنان اقتدار ایران و مواضع ضد ایرانی یک شبکه سلطنت طلب پرداخت.

«علی علیزاده» تحلیلگر سیاسی ساکن در لندن در برنامه موسوم به «اتاق خبر» شبکه ضد انقلاب و سلطنت طلب «من و تو» به سوال مجری درباره وضعیت «نابسامان» اقتصاد ایران و مقصر شرایط جاری اینطور پاسخ داد: «۱۰۰ درصد اکنون وضعیت مناسبی نیست و من معتقدم که ما مورد حمله تروریسم اقتصادی قرار گرفتیم شبیه به وضعیتی که آمریکا در ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ با آن مواجه شده بود».

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: «ما بعد از اینکه قرارداد هسته‌ای را امضا کردیم، چه کسانی حمله اقتصادی و تروریسم اقتصادی آمریکا علیه ایران را درخواست کردند؟ همین رضا پهلوی و شبکه تلویزیونی شما»

علیزاده همچنین تصریح کرد: «تلویزیون شما بود که جنجال و جو روانی مبنی بر اینکه آب خوزستان به عراق می‌رود راه انداخت. شما روابط ایران و عراق را خراب کردید».

مجری شبکه سلطنت‌طلب از میهمان خود درباره «فسادها در ایران» سوال کرد. علیزاده در جواب او گفت که «در همه جای جهان فساد وجود دارد. در همین کشور انگلیس که من و شما هستیم، دزدی‌های بسیار وجود دارد. البته که ما ساختار «دولت ـ ملت» در ایران داریم و این ساختار می‌تواند مشکلات کنونی را حل کند».

علیزاده در بخش دیگری از اظهاراتش به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه پرداخت و گفت: «ما هیچ وقت در ۴۰۰ سال اخیر این اقتداری که در حال حاضر داریم، نداشته‌ایم. شما ببینید ارتش رضا شاه کبیر در سال ۱۳۲۰ در برابر انگلیسی‌ها که از جنوب وارد کشور شدند و شوروی‌ها که از شمال، تنها در عرض ۲۴ ساعت فروپاشید اما ایران در ۸ سال جنگ در برابر تمام دنیا حتی همین انگلیسی که ما در آن زندگی می‌کنیم، ایستاد و حتی یک وجب از خاک کشور را از دست نداد».

این کارشناس افزود: «برخلاف رژیم پهلوی که بحرین را از دست داد، ایران با تمام قدرت در مقابل همه دشمنان ایستاد و حتی یک وجب از سرزمین خود را از دست نداد. ما برای اولین بار از زمان هخامنشیان به دریای مدیترانه رسیده‌ایم، ۶ سال است که کشورهای غربی می‌گویند بشار اسد سقوط می‌کند اما اینطور نشده است. ظرف ۱۰ سال آینده ایران جزو ۵ تا ۱۰ کشور اول جهان خواهد شد».

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اسناد غربی درباره  پادشاه مخلوع و فراری پهلوی اشاره کرد و گفت: «در تمام اسناد انگلیسی ـ آمریکایی به محمدرضا شاه می‌گفتند شاه چمدانی یعنی کسی که آماده فرار از کشور و متواری شدن بود».

علیزاده در بخش دیگری از این برنامه در پاسخ به ادعاهای ضد ایرانی یکی دیگر از میهمانان برنامه خطاب به او گفت که بسیاری از اپوزیسیون هنوز در فضای ۴۰ سال قبل و زمان پهلوی گیر کرده‌اند.

وی گفت: «ضد انقلاب به معنای کسانی هستند که انقلاب سال ۵۷ را نپذیرفتند».

این کارشناس سیاسی با ورق زدن تاریخ ایران در ادوار گذشته، درباره طاغوت پهلوی گفت: «در تمام ۲۸۰۰ سال گذشته تنها سلسله تاریخ ایران که توسط خارجی ها سرکار آمده، سلسله پهلوی بوده است».

علیزاده خطاب به مجری این برنامه گفت: «ببینید ما الان در کجا نشسته‌ایم، ما در تلویزیون من و تو نشسته‌ایم. منابع مالی شما از کجا می آید؟ از رضا پهلوی، از عربستان سعودی، اسرائیل یا از کجا؟ چرا شفاف سازی نمی‌کنید؟»

این کارشناس در بخش دیگری از سخنانش به سوالی درباره بیانات رهبر انقلاب درباره دشمنی‌های آمریکا جواب داد و در دفاع از این بیانات گفت: کدام رهبر است که در شرایط جاری بیاید و بگوید که ما تحمیل‌ها و شرایط تحمیلی آمریکا را می‌پذیریم و دستهایمان را بالا می‌بریم؟ دشمن و تروریست به ما حمله کرده و ما باید مقابل آن بایستیم. موضع آقای خامنه‌ای این است و درست می‌گوید».

علیزاده، در بخش مربوط به حقوق زنان، تاکید کرد که با پیروزی انقلال اسلامی سال ۱۳۵۷ زنان جایگاه  و حقوق خود را شناخته‌اند.

او گفت: درباره حقوق زنان باید این را بگویم، همین خانم مسیح علی‌نژاد که در تلویزیون شما حضور می یابد، باید گفت که در نتیجه این انقلاب اسلامی سال ۵۷ بوده که او توانسته از خانه بیرون آمده و خبرنگار پارلمانی بشود.

وی در بخش دیگری از این برنامه تلویزیونی با رد ادعاهای مجری شبکه سلطنت طلب و یکی دیگر از میهمانان این برنامه، اینکه «ایران در آستانه فروپاشی است» را قویا رد کرد.

او گفت که «رقابت اصلی در حال حاضر بین ایران و سعودی است و این سعودی است که واقعا در آستانه فروپاشی واقعی است و نه ایران».

علیزاده در بخش پایانی صحبت‌هایش در رد ادعاهای اپوزیسیون و ضد انقلاب‌ها علیه رهبر معظم انقلاب، گفت که (آیت‌الله) «خامنه‌ای می‌گوید ما باید موشک داشته باشیم، غنی سازی داشته باشیم، ما از سعودی‌ها نباید کمتر باشیم. ای مردم ایران! مشکل ۳۰ ساله اپوزیسیون با علی خامنه‌ای همین‌ها است».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Arab Emirates
مصداق آزادی که میگن اینه
فهمیدی جهان سانسورچی
عارف
United Kingdom
واقعا؟شما سوزتون از کجاست؟شرف این مرد از شرف افساد طلبان بیشتر هست.فکر هم نکنم از این صحبتها در سرزمین روباه چیزی سر در آورده باشی
United States

1- مواردی که آقای علیزاده مطرح کردند خیلی بجا و عالی بود.
2- این مصاحبه از یک شبکه پر مخاطب و معاند پخش میشد که میتواند ذهن برخی از مخاطبین گمراه رو روشن کنه و تاثیر گذاری بالایی داشت.
3- با لحن خیلی بدی مطرح کرند و مدام وارد صحبت طرف مقابل میشدند و این سبب شد مخاطب درگیر حاشیه بحث بشه بجای اینکه به مفهوم مطالب فکر کنه.
4- شبکه من و تو با پخش این برنامه غیر زنده به ضرر خودش هم بود ....
Iran, Islamic Republic of
از کی bbc تایید شده
Iran, Islamic Republic of
برو بابا تو عامى هم نيستى ، اين چه طرز حرف زدنه مثل جهان ميوز بلد نيستى حرف حساب بزنى يا جواب درست بدى ، آخه سوزش كجا بوده ؟!
خب جهان سانسور چيه ، چه كار ميشه كرد ؟!
United States
ابرومون را برد . ۱ حرف درست نزد . فقط مثل گروه اصولگرا و ولایی به در و دیوار زد . ۱ سوال را جواب نداد . نتونست از این وقت استفاده کنه .
هادی
Iran, Islamic Republic of
اینم مثل اصولگراها فقط ادعاست و باد خالی...
Iran, Islamic Republic of
این اظهار نظر نشونه اینه که هنوز برخی مردم متاسفانه ترفندهای رسانه ای را توجه ندارند و نگاه عوامانه ای به این موضوع دارند. به آقای علیزاده نقد دارم نه از جهت محتوای حرف هاشون بلکه از این جهت که در زمین بازی رسانه ای شبکه من و تو بازی کردند... تا وقتی که متاسفانه این گونه برداشت ها و نتیجه گیری های عوامانه وجود دارد و مردم به این سطح هشیاری نرسیده اند که ترفندهای شبکه های رسانه ای را درک کنند هرگونه بازی در میدان بازی اونها نهایتا به نفع اونها تموم میشه!
Iran, Islamic Republic of
خوب الان ترفند اینها چی بود؟؟
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
زیبا کلام ها توی این مملکت استاد دانشگاه باشن آزادی بیان نیست بعد شبکه من و تو با شاهکار ایذه و دریا میشه مصداق آزادی بیان
Iran, Islamic Republic of
ایشون برای حضور در برنامه مذکور 1500 پوند از پول در یافت کردن یعنی ایشون هم در همان زمین بازی می کنند و این سیاست این برنامه هاست.
غیرت ایرانی
United States
درود بر این غیرت و شرف
کاش اونجا ی نوبت وطن فروشی برا سلبریتی ها می گرفتید
z
Iran, Islamic Republic of
صد رحمت به علیزاده . برخی ازاصلاح طلبان درخارج مشغول وطن فروشیند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حرفهایی خوبی زده ولی هیچ وقت به کسی که در بی بی سی کار می کرده اعتماد نکنید.
Iran, Islamic Republic of
ایشان غیرت دارد و ان دومی را که شما میگویید ندارد چون فقط با کلمات بازی میکند و اطلاعات صد در صد تاریخی اشنباهی را عرضه میکند و اینکار را دانسته انچام میدهد
Iran, Islamic Republic of
ایشان به همه مردم ایران توهین کرد و انان را صاحب بینش سیاسی ضعیف میدانست که راحت گول رسانه های بیگانه را میخورند
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
چقدر به صداقت علیزاده مطمئن هستید؟
بولدکردن و تعریف و تمجیدازاین وطن فروشان پشیمانی میاره - حواستون باشه!
Iran, Islamic Republic of
آقای 16 : 07 تا دیروز که ساز شما رو کوک می کردن و وطن فروشی می کرد نگران نبودی حالا هدایتگر شدی؟
خداوند راه توبه را باز کرده خواهشا" به کار خدا کاری نداشته باش مشغول خودمان باشیم و تو سر کله هم بزنیم!
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
نمی دونم چی بگم، مواضع علیزاده چقدر نزدیک مواضع یک انقلابی پای کار هست، ایشون در قلب استکبار این جور از نظام اسلامی دفاع می کنه ولی خود فروخته های داخلی در داخل کشور اینجور وا داده‌اند!!!
جناب علیزاده مواظب خودت باش. انگلیسی ها روباه صفت هستند.
Iran, Islamic Republic of
مورد توجه صدا وسیمای میلی
Canada
خب چرا نمیاد ایران زندگی کنه؟
اینکه بری از امکانات غرب استفاده کنی و از دور طرفداری کنی خیلی هم سخت نیست
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا" تأثير رفتار و صحبتها و تحليلهاي دقيق آقاي عليزاده در كشوري مانند انگليس كه مهد شيطنت و خباثت و پدرسوختگي و دشمني عليه ملتهاي آزاديخواه و استقلال طلب بوده و هست , بسيار بيشتر از هرگونه تبليغ بر عليه شياطين غربي از طريق رسانه هاي داخليست.
رضا
United Kingdom
...
رضا
United Kingdom
من و تو اجازه داد يک نفر در برنامه نظراتش رو براي ميليونها نفر بدون سانسور بيان کنه, شما از انتشار يک پست در اينجا هراس داريد. اين خودش بهترين دليل براي باطل بودن شماست.
Canada
موافقم.

گاهی دوستان عزیز ارزشی جهت اثبات حرف مخالفانشان خودشون سند و مدرک درست می کنند
Iran, Islamic Republic of
واقعا من و‌تو راضی بود این حرف بزنه! من حس کردم شبکع شوکه شد..
رضا
United Kingdom
عليزاده خيلي وقته اين حرفها رو در بي بي سي و تويتر ميزنه, فکر کنم قابل پيش بيني بود
Iran, Islamic Republic of
درد وبلايامثال آقاي عليزاده بخوره تو سر هرچي افسادطلب ... غربگدايي كه از صدقه سري انقلاب اسلامي و خون صدها هزار شهيد و جانباز مظلوم به... نان و نوا رسيده اند اما همه توانشان را به كار گرفته و مي گيرند تا بلكه بتوانند حتي اثري هم از اين خونهاي مقدس و نظام جمهوري اسلامي نگذارند....
Iran, Islamic Republic of
مجری تمام تلاشش را کرد که جلوی علیزاده رو بگیره و سانسورش کنه ولی نتونست کار زیادی کنه!
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
دم این تحلیلگر گرم واقعا"پاسخ های دندان شکنی داده است .
Iran, Islamic Republic of
هیچ سوالی را پاسخ نداد و فقط فرافکنی کرد حتی یک مورد را هم پاسخ نداد مثل کسایی رفتار کرد که تا بحال میکرفون ندیده است و فقط تعدادی شعار جمع کرده بود در حرفهایش سخنی از مردم نگفت ...!!!!
Iran, Islamic Republic of
درود به غیرت تو. حرف حق تلخ است. کاش کسانی که سالهاست نمک انقلاب رو میخورند و نمکدان می شکنند از این جوانمرد یاد می گرفتند
تقریبا تمام بینندگان رو با کلام متین و مستدل و دلیل و مدرک مجاب کرد.اصلا هم اراجیف نگفت فقط جواب علمی داد.پول هم نگرفته از منو تو گفته من پول شمارو نمیخوام برای دفاع از ارمانهام میام.اصلا هم دروغ نگفت.قرار هم هست کلا بیاد ایران گل و بلبل زندگی کنه.
دقیقا درست میگین!؟ یعنی انقدرعلیزاده داد زد و چرند و دروِغ گفت که من زمینو از عصبانیت گاز میگرفتم.خوشم میاد همتون پرویین.بابا مردم دیدن برنامه رو انقدر که دروغ نمیتونین بگین!!!!!!!!!!
عارف
United Kingdom
انتظار دیگری از شما نمی رود.
Iran, Islamic Republic of
حرفاش اینقدر برات تلخ بوده که عصبانی شدی منو و تورو شست و برد
Iran, Islamic Republic of
خوب ایشون خیلی منطقی صحبت کرد. بفرمایید کدوم حرف ایشون دروغ بود؟ این که بحرین رو پهلوی ها تقدیم انگلیسی ها کردند؟ این که 8 سال جنگیدیم تا یک وجب خاک به عراق ندیم؟ به جای عصبانیت بهتره در برابر فهمیدن مقاومت نکنی.
Netherlands Antilles
در مورد جدایی بحرین مطالعه کن.تمام حرفهاش مغلطه بود و مردم رو به شدت عصبانی کرد.تو هم بهتره بجای توهین به من و دیگران یکم وضعیت مملکت رو نگاه کن.
Iran, Islamic Republic of
ننگ واگذاری بحرین هرگز از دامن خاندان پهلوی پاک نخواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
شما به غرب و نوکر غرب یعنی پهلوی علاقه داری و این علاقه جلوی چشمانت راگرفته
این که دیگربحث ندارد بروببین تاریخ جدا شدن بحرین از ایران مال چه سالیه ودر آن زمان چه شاهی بر مردم حکومت می کرده
من به شما می گم: "جداشدن بحرین ازایران درروز 22مردادسال1350درزمان حکومت محمدرضاپهلوی بافشارانگلیس ... به گواه سندهای تاریخی جزیره بحرین ازدیربازوپیش ازاسلام جزو خاک ایران ... "
خیلی سخت نیست تو اینترنت قابل دسترسیه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
انقدر خوب ومحکم جواب داد که امثال توا واقعا از عصبانیت سوختید بد جوری هم سوختید بپر تو اقیانوس ارام شاید سوختگید برطرف بشه
Iran, Islamic Republic of
چرا فحاشی می کنی اگر می توانی جواب سخنانش را با استدلال بده همانطور که اوبا استدلال بر دهان ضدانقلاب کوبید
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
درود بر انقلابی آنور آبی ! مرگ بر نوکران داخلی آمریکا و اسرائیل !
حسینی کلشتری
Iran, Islamic Republic of
من که هر روز منتظر یه اظهار نظر از جناب علیزاده هستم تا در کنار مواضع پیش پا افتاده و خاینانه اصلاح طلبا و سلبریتی ها و البته سکوت منافقانه اصولگراهای قدیم و الان رانده شده ، شارژ روحی بگیرم .
زنده و پاینده باشی
مهدی
Iran, Islamic Republic of
مواظب این علیزاده هم باشید. هیچ بعید نیست که جاسوس انگلیس باشه و با این حرفهای انقلابی بخواد بین انقلابیون برای خودش جا باز کنه. وگرنه کسی که واقعا انقلابی باشه فرار نمی کنه بره انگلیس و این حرفا رو بزنه میاد ایران. البته من فکر کنم وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه این مسایل رو تحت نظر دارن که هنوز این فرد ایران نیومده اما رسانه ها هم باید در دفاع از یه شخص فراری زیاده روی نکنن. وگرنه منو تو هم دلسوخته انقلاب نیست که تریبون بده دست این فرد که قبلا هم کلی حرفهای اینجوری زده. ممکنه توطئه ای باشه.
رضا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مهم سخنان واقعا آزاداندیشانه ایشان است که واقعا مستدل وکوبنده بود از آینده هم خدا خبر دارد واصلا ایشان درایران نیست که بخواهد نفوذ کند
Iran, Islamic Republic of
آخه معیار ما که علیزاده نیست!!
معیار انقلابی بودن هست که علیزاده خودش را در فاز یک وطن دوست منصف نشان داد. حالا اگر بعدها کسی از فاکتورهای انقلابی فاصله بگیره خودبخود طرد میشه.
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب علیزاده که من و تو رو با خاک یکسان کرد خدا قوت
South Africa
درود بر شرفت کیف کردم حظ بردم
Iran, Islamic Republic of
ممنون آقای علیزاده عزیز
دلم واقعا خنک شد
Iran, Islamic Republic of
دردت بخوره تو سر اونایی که نون نظامو میخورن و بد میگن و مردم را مأیوس میکنن.
Iran, Islamic Republic of
اولا هیچ جای دانشگاه مربوطه نزده این مدرس فلسفه هست .. این گزینه اول
دوما بسیجی لندن نشین که با بی پولی محض از ایران رفت از کجا ارتزاق کرده و الان دو آتشه شده ؟
سوما این بابا قبلا مخالف نظام بود یهو شد موافق .. ..
Iran, Islamic Republic of
الان هم موافق نظام نشده ولی انسان آزاده ایست و عزت ایران رادوست دارد و هر انسان آزاده وبامطالعه واشراف براوضاع جهان متوجه می شودکه مقایسه ایران امروز با زمان شاه مقایسه شیر و میش است
اگردین ندارید لااقل آزاده باشید
Iran, Islamic Republic of
...
حميد
United Kingdom
آخي از اين به بعد بايد با دندون شكسته برنامه اجرا كنند!
سیامک محمد ابراهیم دماوندی
Iran, Islamic Republic of
علت تمام جنایت هایی که در سطح جهان می شود سلطه فراماسونری است چرا درباره این موضوع در سایتها و رسانه ها مطلبی گفته نمیشود؟ چرا سایت جهان درباره این موضوع مطلبی نمیگذارد؟
Iran, Islamic Republic of
چون دوست عزيز دهها سال هست كه دگ چيزي به اسم فراماسون نداريم
اون زماني بود كه انگليس در جهان آقايي مي كرد!
نه الان
شصت هفتاد سال عقبي عمو جون :))
Iran, Islamic Republic of
مال کدام لوژی که داری دود می کنی تا حواس ها پرت شود ! فراماسون منقضی شده !! هرسال تو سوئیس گردهمایی دارند.
Iran, Islamic Republic of
تحمل حرف های حسابی رو ندارین خب معلوم چون وابستگی فکری به غرب دارید بلکه بالاتر
Iran, Islamic Republic of
ترفند رسانه را نشناختید عزیز- گاهی در زمینه سفید صحبت میکنند تا مخاطب را وادار کنند از کانال خارج نشود و سبب درجه اعتبار رسانه ضد انقلاب شوند و افکار خود را به مردم دیکته کنند . خیلی از اشخاص زاویه دار بیرونی هستند که از حربه های مختلفی استفاده میکنند مهم اینست که شنونده باید عاقل باشد
Iran, Islamic Republic of
احسنت به آقای علیزاده.
حسین
Canada
پاسخ دندان شکن ایشان متاسفانه واقعیتها را تغییر نمیدهد....مرگ بر انگلیس!
Iran, Islamic Republic of
...
United States
من مصاحبه رو کامل دیدم اقای علیزاده مدام داد بیداد میکرد تو حرف آون یکی میپرید از یه موضوع به موضوع دیگه میپرید. هی میگه مشکلات اقتصادی حل میشه خب تو که میگی ایران کشور قدرتمندیه خب بفرما ایران زندگی رفتی قلب مثلا استکبار جهانی!
United States
به منم 1500 پوند بدن میرم هر چرت پرتی میگم که برنامه گرم بشه
حامد
Iran, Islamic Republic of
...