پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

توجیه محسن هاشمی پیرامون طرح تغییر چهره شهر

پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب: 640370
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به حواشی مطرح شده درباره یکی از بنرهای شهرداری که در آن نسبت به پوشش چادر مشکی بانوان انتقاد شده بود، تصریح کرد: این مساله یک سوتفاهم بود.
توجیه محسن هاشمی پیرامون طرح تغییر چهره شهر
به گزارش جهان نيوز، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم بدرقه 135 شهید گمنام دفاع مقدس در تهران گفت: دفاع مقدس دارای ابعاد مختلفی همچون سیاسی و فرهنگی بود که باید از آن درس بگیریم.

وی با بیان اینکه عملکرد شهدای دفاع مقدس بعد فرهنگی داشت، خاطرنشان کرد: اکنون که ما در آستانه رسیدن به یک جنگ اقتصادی هستیم و می دانیم هر جنگی مجروح و کشته دارد، از همین شهدا باید یاد بگیریم و مواظب باشیم که در جنگ اقتصادی با آمریکا باید ایثار کنیم و از روحیه ایثار و فداکاری آنان یاد بگیریم.

وی در پاسخ به برخی حواشی مطرح شده درباره یکی از بنرهای شهرداری که در آن نسبت به پوشش چادر مشکی بانوان انتقاد شده بود، تصریح کرد: این مساله یک سوتفاهم بود و سرکار خانم راکعی پاسخ دادند و منظور این نبود که زنان سیاه نپوشند و آن عکس هم رنگش سیاه نیست، بلکه منظور این بود از رنگ های شاد در جامعه بیشتر استفاده شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر رنگ شاد بیشتر استفاده بشه از خودت شروع کن وکت وشلوار صورتی وسرخابی وسبز روشن وزرد ونارنجی بپوش!
Iran, Islamic Republic of
...