چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰
۱

صف جهیزیه و وام ضروری مددجویان به صفر می‌رسد

چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۹
کد مطلب: 640248
رئیس کمیته امداد با بیان اینکه صف جهیزیه صفر می شود گفت: برای وام ضروری نیز سهمیه داده‌ایم و تا پایان مهرماه صف وام ضروری نیز باید صفر شود.
صف جهیزیه و وام ضروری مددجویان به صفر می‌رسد
به گزارش جهان نيوز، سید پرویز فتاح عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کوهدشت اظهار داشت: همه‌جا خیمه اباعبدالله(ع) گسترده است و هر آنچه دشمن بافته بود پنبه خواهد شد، این 10 روز محرم مانند عصای موسی است و همه سِحر ها و شایعه‌هایی که علیه ما کردند باطل می‌شود.

وی افزود: دشمن شکست را پذیرفته و روزی نیست ترامپ به رئیس‌جمهور ما برای مذاکره پیغام ندهد، کسی که تقاضای مذاکره می‌کند پیروز است یا شکست‌خورده؟ دشمن از نظر ما شکست‌خورده و باید به این ملت آفرین گفت و خاک‌پای ملت شد چراکه سختی را کشیدیم و دم برنیاوردند.

رئیس کمیته امداد عنوان کرد: مجلس، دولت و همه جمع شدند و تصمیم می‌گیرند و امیدواریم این تصمیم‌گیری طول نکشد و برخی تصمیمات به نفع ملت، مردم و افراد تحت پوشش نیز گرفته‌شده است.

وی بیان کرد:  نیاز داریم به وحدت و همدلی، الآن موقع تسویه‌حساب سیاسی نیست و همه باید دنبال این باشیم که دولت موفق شود، موفقیت دولت به نفع همه جناح‌ها و شکست دولت به ضرر همه جناح‌ها است.

فتاح تصریح کرد: ما باید به دشمن بزنیم و باید عقل و دیانت به کار بگیریم و صبوری کنیم تا موفق شدیم، ما خیلی امیدواریم و کارهای خوبی در مجلس، دولت و سران قوا انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: برای ما سناریو درست کرده بودند که کار نظام تمام است ولی همه آن‌ها سرنگون و جیره خور غرب هستند، داعش و فساد شکست‌خورده است و عالم مبهوت پیروزی ماست.

فتاح بابیان اینکه برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی عنایت لازم شده و خواهد شد افزود: 14 درصد مستمری اضافه‌شده و تا پایان مهرماه تمام پشت نوبتی‌ها را جمع می‌کنیم و اگر پشت نوبتی وجود داشت من مسئول هستم، ولی به تقاضا دامن نزنید و فضا را تحریک نکنید مانند یارانه مصیبت درست نکنید و عقلمان را به کار بگیریم.

رئیس کمیته امداد عنوان کرد: در تبصره 16 هزار و 400 سهمیه وام اشتغال داده‌اند و ابلاغ‌شده است همچنین برای وام روستایی و مناطق محروم دو هزار و 500 میلیارد تومان دولت به ما داده و الآن چهار هزار میلیارد تومان بودجه وام اشتغال است و مشکلی نداریم.

وی بیان کرد: برای مسکن نیز سهمیه داده می‌شود و سپاه می‌سازد، ظرف شش ماه باید 70 مسکن برای مددجویان کوهدشت ساخته شود و برای اجاره و رهن نیز ما کمک می‌کنیم و چون اجاره و رهن بالا رفته ما اعتبار لحاظ کردیم.

فتاح تصریح کرد: برای سبد کالا با دولت توافق کرده‌ایم و از هفته آینده شروع می‌شود، تمام تحت پوشش‌های کمیته امداد، بهزیستی و پشت نوبتی‌ها این سبد کالا را دریافت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: 11 میلیون نفر این سبد کالا را هفته آینده دریافت می‌کنند و این روند دادن کالا ادامه پیدا می‌کند و اگر نیاز بود مستمری را بازهم اضافه کنیم زمینه‌اش در دولت و مجلس وجود دارد.

رئیس کمیته امداد گفت: باید صف جهیزیه صفر شود و برای وام ضروری نیز سهمیه داده‌ایم و تا پایان مهرماه صف وام ضروری نیز باید صفر شود؛ بر خدمات درمانی نیز عنایت شده و جای نگرانی وجود ندارد و کسی تردید به خود راه ندهد، به فضل خدا نظام اسلامی عبور کرده و آن‌ها شکست خوردند.

وی اظهار داشت: از این به بعد می‌توان باتدبیر، عقلانیت، هم‌افزایی، امیدبخشی و نشاط ‌آفرینی کمک کنیم، کمک‌های مردمی لرستان 77 درصد اضافه‌شده است که لطف و عنایت خداوند است.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا خیرت بده . یه نفر مثبت مصاحبه کرد