کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهانه جدید نتانیاهو برای گزافه‌گویی علیه ایران

21 شهريور 1397 ساعت 20:01

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که از هر فرصتی برای سخن‌پراکنی علیه ایران استفاده می‌کند این بار نیز ۱۱ سپتامبر را از دست نداد.


به گزارش جهان نیوز، بنیامین نتانیاهو در جمع اعضای کابینه صهیونیستی به بهانه هفدهمین سالگرد حادثه 11 سپتامبر نوشت: دیروز هفدهمین سالگرد حمله تروریستی عظیم علیه مردم آمریکا بود. این عملیات توسط القاعده اجرا شد. القاعده مشعل تروریسم را به دست داعش انتقال داده و همزمان رژیم جمهوری اسلامی ایران نیز به اقدامات تروریستی در سطح جهانی می‌پردازد.

وی در ادامه گزافه گویی خود آورده است: جهان دربرابر چالش تروریسم اسلام رادیکال ایستاده است، از یک سو شیعه رادیکال به رهبری ایران و از سوی دیگر سنی رادیکال به رهبری داعش. اما هردوی آن ها یک هدف واحد دارند - نابودی جامعه آزاد، نابودی اسرائیل و در آخر نابودی غرب و دیگران.

نتانیاهو با انتقاد از ارتباط کشورهای اروپایی با ایران افزود: رهبران اروپا دست به آشتی و سازش با ایران می زنند. این غیر قابل قبول است. مماشات با ایران به حملات بی‌وقفه علیه ارزش‌‌ها و آرمان‌های جوامع آزاد کمک می کند. وقت آن رسیده که دولت‌های غربی به تلاش‌های قدرتمندانه و صریح دولت ترامپ علیه ایران بپیوندند‌.

منبع: تسنیم


کد مطلب: 640242

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/640242/بهانه-جدید-نتانیاهو-گزافه-گویی-علیه-ایران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com