کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۲۴۰۰ حلقه لاستیک احتکار شده در قم کشف شد

21 شهريور 1397 ساعت 19:45

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از کشف ۲ هزار و ۴۰۰ حلقه لاستیک احتکار شده در این استان خبر داد و گفت: این درحالی است که قم با کمبود لاستیک مواجه است.


به گزارش جهان نیوز، محمود سیجانی در جلسه کارگروه تنظیم بازار در استانداری قم، گفت: این تعداد قابل توجه لاستیک توسط بازرسان کشف شده است که باید در کمیته منتخب که نمایندگانی از اداره کل تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و اتحادیه صنف مربوطه در آن حضور دارند نسبت به وضعیت آن رسیدگی شود.

وی اضافه کرد: با مشکل کمبود لاستیک خودروهای سنگین جاده‌ای و سبک روبرو هستیم که این امر باید توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان طبق قانون پیگیری شده تا نیاز استان تأمین شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در ادامه به موضوع تأمین گوشت مورد نیاز استان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه در تأمین گوشت مشکلی وجود ندارد و این محصول با قیمتی کمتر از قیمت متعارف کشوری تأمین شده است.

وی با توجه به نیاز هیات ها به گوشت افزود: کالاهایی شامل گوشت و مرغ گرم و منجمد با قیمتی پایین‌تر از بازار به منظور تأمین نیاز هیات های مذهبی، تکایا و حسینیه‌ها در حال توزیع می‌باشد.

سیجانی ادامه داد: در روز اول ماه محرم ۱۹ تن گوشت توسط هیأت‌ها خریداری شده است که این رقم نسبت به سال‌های قبل افزایش یافته است.

وی همچنین گفت: در خصوص شیرخشک مورد نیاز مصرف استان قم نیز تدابیری اندیشیده شده است و مشکلی در این زمینه نیز وجود ندارد.

منبع: مهر


کد مطلب: 640238

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/640238/۲۴۰۰-حلقه-لاستیک-احتکار-شده-قم-کشف

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com