کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ترامپ درحال نابود کردن آرمان فلسطینیان است

21 شهريور 1397 ساعت 16:47

یکی از وزرای عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی با استقبال از تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا برای بستن دفتر نمایندگی سازمان آزادی بخش فلسطین در واشنگتن، گفت ترامپ با این اقدامات در حال نابود کردن آرمان و دروغ‌های فلسطینیان است.


به گزارش جهان نیوز، «گیلعاد اردان» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) مدعی شد که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در حال از بین بردن آرمان فلسطین است.

اردان با استقبال از تصمیم دولت آمریکا برای بستن دفتر سازمان «آزادی بخش فلسطین» در واشنگتن، گفت این تصمیم، بخشی از یک‌سری اقدامات ترامپ برای از بین بردن آرمان فلسطین و نابودکردن روایت آنها از اشغالگری اسرائیل است.

به نوشته وبگاه «عروتص شوع» وی در مصاحبه با شبکه رادیویی «رِشِت بِت» توضیح داد: «این اقدام کاخ سفید، میخی بود بر تابوت ادعاهای تشکیلات خودگردان از اینکه ناسازگاری‌های اسرائیل مانعی در مذاکرات صلح است».

این وزیر صهیونیست با ادعای اینکه اگر تشکیلات به مذاکره باز می‌گشت، کابینه اسرائیل نیز برای حل اختلافات تلاش می‌کرد، افزود: «چه می‌شد اگر گفت‌وگوهای رسمی با تشکیلات انجام می‌شد؟ مطمئنم ما هم در لیکود جمع می‌شدیم تا ببینیم چه گزینه‌هایی روی میز داریم، ولی امروز چنین نیست».

دفتر سازمان آزادی بخش فلسطین روز دوشنبه گفته بود که دولت آمریکا دستور داده دفتر نمایندگی آنها در واشنگتن بسته شود. وزارت خارجه آمریکا نیز با تایید این مسئله، دلیل آن را مخالفت پیوسته تشکیلات خودگردان فلسطین برای مذاکره مستقیم با رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

ترامپ پیشتر در چند نوبت دستور داده بود که کمک‌های مالی مختلف به فلسطینیان شامل کمک هزینه 25 میلیون دلاری برای بیمارستا‌ن‌ها و مراکز درمانی فلسطینیان در قدس شرقی و بودجه 350 میلیون دلاری برای سازمان آنروا قطع شود.

منبع: فارس


کد مطلب: 640222

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/640222/ترامپ-درحال-نابود-کردن-آرمان-فلسطینیان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com