کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سیامند رحمان قوی‌ترین مرد جهان شد

21 شهريور 1397 ساعت 14:20

نمایندگان کشورمان به مدال‌های طلا و نقره دسته فوق سنگین رقابت‌های وزنه‌برداری معلولین قهرمانی آزاد آسیا و اقیانوسیه در ژاپن دست یافتند.


به گزارش جهان نیوز، در ادامه رقابت‌های وزنه‌برداری آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه و در روز پایانی این مسابقات که در ژاپن در حال برگزاری است، نمایندگان کشورمان در دسته 107+ کیلوگرم به مدال‌های طلا و نقره دست یافتند.

سیامند رحمان ابتدا با مهار وزنه‌ 270 کیلوگرمی مدال طلایش را قطعی کرد. وی در دومین حرکت نیز موفق به ثبت وزنه 280 کیلوگرمی شد، اما در سومین حرکت موفق به مهار وزنه 285 کیلوگرمی نشد تا با همان 280 کیلوگرم به کار خود با کسب مدال طلا پایان دهد تا مانند سال‌های اخیر طلای فق‌سنگین و عنوان قوی‌ترین مرد مسابقات باز هم به ایران برسد.

منصور پورمیرزایی دیگر نماینده‌ کشورمان در این دسته به ترتیب موفق به مهار وزنه‌های 240 و 245 کیلوگرمی و کسب نشان  نقره این مسابقات شد. وی در سومین حرکت در مهار وزنه 265 کیلوگرمی ناکام بود.

بدین ترتیب تیم وزنه‌برداری کشورمان با کسب 2 مدال طلا، 4 نقره و یک برنز به کار خود در این مسایقات پایان داد.

سیدحامد صلحی‌پور دیگر طلایی کشورمان در این مسابقات بود. سیدیوسف یوسفی، روح‌الله رستمی و نادر مرادی موفق به کسب 3 مدال نقره برای ایران شده بودند. ایزدی نیز برنز بزرگسالان و طلای جوانان را کسب کرده بود. امیر جعفری نیز در دسته 65 کیلوگرم چهارم شده بود. صمد عباسی نیز اوت کرده بود.

رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی معلولین در دو بخش آزاد و آسیا - اقیانوسیه به عنوان یکی از مراحل گزینشی حضور در پارالمپیک 2020، از 17 تا 21 شهریور در شهر کیتاکیوشو ژاپن برگزار شد و امروز با معرفی نفرات و تیم‌های برت به کار خود پایان داد.

منبع:فارس


کد مطلب: 640184

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/640184/سیامند-رحمان-قوی-ترین-مرد-جهان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com