پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۶
سخنگوی تعزیرات:

حکم برائت ۲۸ متهم به احتکار صادر شد

چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۵۹
کد مطلب: 640028
سخنگوی تعزیرات حکومتی می‌گوید عرضه کالای انبارهای احتکار کشف شده، بر عهده تعزیرات نیست و این سازمان مسئولیتی در این زمینه ندارد.
حکم برائت ۲۸ متهم به احتکار صادر شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سید یاسر رایگانی در پاسخ به این سئوال که تا کنون چه میزان از کالای انبارهای احتکار کشف شده، در بازار عرضه شده است اظهار کرد: عرضه کالاهای احتکار شده با سازمان تعزیرات حکومتی نیست و بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی در پاسخ به سئوال دیگری درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده‌های احتکار گفت: از ابتدای مرداد امسال تا کنون تعداد 531 فقره پرونده با موضوع احتکار تشکیل شده که از این تعداد 214 فقره پرونده مهم و ملی بوده است.

رایگانی نصریح کرد: ارزش ریالی کل پرونده‌های احتکار، 955 میلیارد و 788 میلیون ریال است که تا کنون در 280 پرونده حکم صادر شده و از این تعداد، 28 حکم، برائت است.

سخنگوی تعزیرات حکومتی در پاسخ به این سئوال که پیشتر تعداد پرونده‌های احتکار بیش از یک هزار مورد عنوان شده بود گفت: ورودی پرونده‌ها با ظن احتکار بالای دو هزار فقره است اما آنچه تحت عنوان احتکار تشکیل شده، 530 مورد است.

گاهی اوقات پرونده‌ها ابتدا با ظن احتکار مطرح می‌شود اما در ادامه و پس از انجام بررسی‌ها و تحقیقات، به عناوین دیگری مانند اختفا به قصد گران‌فروشی، قاچاق یا حتی برائت تغییر می‌کند. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عبارات جدید میشنویم: "اختفا به قصد گران‌فروشی"
یعنی احتکار چیز علی حده ایه؟
Iran, Islamic Republic of
محتكرين دارند به جامعه خدمت ميكند نگه ميدارند كه مردم كم بخورند و كلسترول بالا نگيرند لذا مستحق بسته تشويقي ارزي هم هستند
ايراني
چرا دونفر را اعدام نمي كنيد تا ديگه كسي اين كار را تكرار نكنه ميترسي با از چي (آقازاده )
Iran, Islamic Republic of
...
سید
Iran, Islamic Republic of
اون 28 نفر ماشالله لابی های خوبی داشتند و البته ژن های بسیار کلفت و بولهای هوس انگیز مفت زیاد
عدالت طلب
Iran, Islamic Republic of
...