کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امنیت ایران باثبات و مثال‌زدنی است

20 شهريور 1397 ساعت 19:46

فرمانده ناجا گفت: امنیت ما اکنون امنیتی کامل، باثبات و مثال‌زدنی است.


به گزارش جهان نیوز، سردار حسین اشتری بعدازظهر سه‌شنبه در مراسم یادواره ۲۷۰ شهید نیروی انتظامی استان البرز، اظهار کرد: تقارن برگزاری این کنگره عظیم و نورانی شهدا با اولین روز ماه محرم را به فال نیک می‌گیریم، انشالله همین‌طور که شهدای ما پیرو راه اباعبدالله الحسین بودند ما هم ادامه‌دهنده راه این شهدای عزیز و گران‌قدر کشورمان باشیم.

وی افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا اجر و پاداشی را دارد که شهدای عزیز ما  داشتند و اگر هدف این عزیزان را رصد کرده و به وصایای آن‌ها رجوع کنیم می‌بینیم این هدف والا جهاد درراه خدا و قرب الهی بوده است.

فرمانده ناجا با اشاره به دوران جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: ما هیچ‌گاه قصد تعرض و تجاوز به هیچ کشوری را نداشتیم، اما دشمن با تمام توان هجمه کرده بود و ما تنها دفاع می‌کردیم چون در ان روزها تازه انقلاب ما شکوفا شده بود.

سردار اشتری توضیح داد: موفقیت ما در ایام‌ جنگ توکل به خدا و جهاد برای رضایت الهی بود و رزمندگان ما به‌فرمان حضرت امام (ره) برای رضای خدا لبیک گفتند و امام هم به‌جز خدا کسی را نمی‌دیدند و اکنون هم مقام معظم رهبری در معصومیت به یگانگی و همتایی امام راحل هستند.

وی عنوان کرد: رزمندگان اسلام برای امنیت کشور، آرامش ملت و سربلندی ایران جنگیدند و هیچ توجه و نگاهی به خود نداشتند اما متأسفانه گاهی برخی شایعه می‌کنند افرادی که از حرمین دفاع می‌کنند مبلغی را دریافت کرده‌اند اما مگر این حرف باعقل جور درمی‌آید که این افراد شریف در قبال گرو گذاشتن جانشان چنین درخواست‌هایی را قبول کنند.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه رزمندگان ما برای سربلندی ما و افتخار نسل‌های آینده ما می‌جنگند، گفت: در خاطرات فرماندهان ارشد حزب بعثی عراق آورده شده است که باور نمی‌کردند از رزمندگان ما شکست‌خورده و فتح شهرهای ما ازجمله خرمشهر را از دست بدهند، آن‌ها از قدرت ما در آن‌ها تعجب شده بودند.

سردار اشتری تشریح کرد: امروز هم کسانی که به خدا توکل دارند و به نیت امنیت، آبادانی کشور و حفظ و حراست از مرزهای ایران می‌جنگند پیروز میدان نبرد خواهد بود و در این میان روحیه جهادی و الهی در تمامی عرصه‌ها با پیروی از رزمندگان کشورمان بسیار اهمیت دارد چون درنهایت به موفقیت ما منجر می‌شود.

وی تأکید کرد: درسی که از یادواره‌های شهدا دریافت می‌کنیم پیروی از راه و نیت این عزیزان است و ما همیشه آنجایی موفق بوده‌ایم که روحیه جهادی شامل توکل به خدا، توسل به ائمه و همت الهی را داشته‌ایم و بافکر پیشرفته‌ایم.

فرمانده ناجا ادامه داد: راه رزمندگان برای ما ترسیم‌شده و تابلوی زیبایی برای آیندگانمان است اما متأسفانه گاهی دشمن چنان یاس و ناامیدی را پمپاژ می‌کند که برخی با خود می‌گویند نکند ما در برخی عرصه‌ها شکست‌خورده باشیم.

سردار اشتری در بخش دیگری افزود: جمهوری اسلامی اکنون در آستانه چهلمین سالگرد خود است و باوجوداینکه این روزها عملیات و اقدامات رسانه‌ای دشمن خیلی سنگین است ولی ما هم دفاع می‌کنیم.

وی گفت:  درست است که این روزها فشارهای زیادی به‌خصوص در حوزه اقتصادی بر ملت به‌ویژه بر قشر محروم جامعه وارد است اما مسئولان کشور باید همت کنند تا مشکلات موجود حل شود.

فرمانده ناجا بیان کرد: ملت ایران باید بدانند و اطمینان داشته باشند که ما امتحان خود را پس داده‌ایم و راهی را که حضرت امام (ره) و فرماندهی کل قوا برای ما ترسیم کرده‌اند به پیشرفت و آبادانی می‌رسد و مشکلت پیش رو را پشت سر خواهیم گذاشت.

سردار اشتری عنوان کرد: ما در دهه شصت ‌روزهای پرمخاطره‌ای را به دلیل فشارهای وارده بر کشور داشته‌ایم اما به حول و قوه الهی از این مشکلات عبور کردیم.

وی بیان کرد: اگر عده‌ای شعار می‌دهند و بر بستر برخی نارضایتی‌ها سوار می‌شوند دلیلی نمی‌شود که حقانیت ما زیر سؤال برود چون ما درراه‌ی که می‌رویم راه شهدا را ادامه می‌دهیم و به‌عنوان عضوی از نیروی انتظامی که مسئول نظم، امنیت و آرامش کشور است اعلام می‌کنم که امنیت ما اکنون امنیتی کامل، باثبات و مثال‌زدنی است.

فرمانده ناجا گفت: اسرائیلی‌ها امروز جنایت‌های زیادی را در کشورهای مختلف ازجمله سوریه و  به پشتیبانی آن‌هایی که دم از اسلام می‌زنند انجام می‌دهند و برخی می‌خواستند این ناامنی را وارد کشورمان کنند.

سردار اشتری با تأکید بر اینکه امنیت امروز ما نه‌تنها در منطقه بلکه در دنیا امنیتی کامل است، بیان کرد: امپراتوری رسانه‌ای دشمن اما چنان کار می‌کنند که گویی همه‌چیز در همه‌جا خوب است و ما در ایران مشکل‌داریم.

وی اضافه کرد: ما امنیت خود را مدیون امام، فرماندهی کل قوا، شهدا و رزمندگانمان هستیم و باید قدردران آن باشیم.

فرمانده ناجا تشریح کرد: تمام فضاسازی‌ها و فراخوان‌های مردادماه دشمنان و تصور گروه‌های معاند و ضدانقلاب برای این بود که خیال می‌کردند میلیون‌ها نفر از  آن‌ها و اهدافشان دفاع خواهند کرد، اما فراخوان‌های آخر آن‌ها در کل جمعیتی حدوده ده هزار نفر نشده است و خیلی از افراد هم در ابتدای کار سریعاً از آن‌ها جدا شدند چون مطالبات اقتصادی داشتند.

سردار اشتری توضیح داد: در حال حاضر هیچ شخصی و هیچ گروه خاصی در کشور سوریه امنیت ندارد و ما که این امنیت را در کشورمان ایران داریم باید قدردان شهدا و رهبری باشیم.

وی گفت: در ایران همه گروه‌ها و آن‌هایی که تفکرات مختلف دارند برای ما هم مهم هستند و افراد با هر فکر، مذهب و دین و با هر عقده  سیاسی برای پلیس انتظامی کشور اهمیت دارند و تا جایی که به خطوط قرمز ما ورود نکنند و به امنیت کشور خدشه وارد نکنند ما با این نظرات آن‌ها احترام می‌گذاریم.

فرمانده ناجا در پایان گفت: ما در شهرها و روستاها و همه نقاط ایران برای خدمت به مردم آماده خدمت هستیم و حافظ جان، مال و ناموس مردم بوده و با تمام وجود به آنان خدمت می‌کنیم و امیدواریم در این مسیر راه شهدای عزیز کشورمان را ادامه داده و شرمنده آن‌ها نشویم.

منبع: مهر


کد مطلب: 640008

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/640008/امنیت-ایران-باثبات-مثال-زدنی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com