کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

(بدون توقف) سال‌ها پس از توقف با رویکرد جدید /

پاسخ به شبهات پیرامون حجاب

21 شهريور 1397 ساعت 9:15

صدا و سیما اگر بخواهد می‌تواند در شرایط فعلی هم که کم‌کاری‌های زیادی از گذشته صورت گرفته در رقابت نابرابر با شبکه‌های مُعاند باز هم به موفقیت در جذب مخاطب دست یابد.


جهان نیوز - دکتر محمد لطفی زاده: سری جدید برنامه (بدون توقف) روزهای زوج از ساعت 19:30 از شبکه سه سیما مدتی است که پخش می‌شود و در چند برنامه اخیر به موضوع (حجاب) و شبهات پیرامون آن با حضور دکتر علی غلامی عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام می‌پردازد.

هرچند این برنامه باید سال‌ها قبل به تعداد بیشتر ساخته و پخش می‌شد و در شبکه‌های مختلف صدا و سیما با نگاه به سن و تحصیلات عمده‌ی مخاطبان به موضوعاتی اینچنینی می‌پرداخت اما از آنجایی که (جلوی ضرر از هرجا گرفته شود منفعت است) همین هم قابل تحسین و تقدیر است.

در موضوع حجاب و به طور کلی شبهات مرتبط با (دین) نباید اقدام پدافندی و آنهم با تأخیر انجام داد بلکه وظیفه صدا و سیما و مسئولین فرهنگی کشور آن است که با (آینده‌نگری) دست به پیش‌بینی اقدامات دشمن زده و قبل از آن که یک عنصر معاند ذهن ناآگاهان را با عباراتی انحرافی مانند (حجاب اجباری) اِشغال کند با رعایت (پدافند غیرعامل) عملیاتی پیش‌دستانه طراحی و اجرا شود.

صدا و سیما اگر بخواهد می‌تواند در شرایط فعلی هم که کم‌کاری‌های زیادی از گذشته صورت گرفته در رقابت نابرابر با شبکه‌های مُعاند باز هم به موفقیت در جذب مخاطب دست یابد. همانطور که در جریان مناظرات انتخابات ریاست جمهوری و برخی دیگر از برنامه‌های شاخص این مُهم تجربه شده، اراده قوی، استفاده از هُنر و تجربه و نیز پشتوانه قوی کارشناسی می‌تواند به جذب مخاطب برای پاسخگویی درست به شبهات دینی کمک شایانی نماید. امید که مدیران محترم صدا و سیما به این مسأله بیش از گذشته توجه نمایند.

و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین


کد مطلب: 639992

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/639992/پاسخ-شبهات-پیرامون-حجاب

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com