جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۲

در شورای شهر بروجرد «تخته» شد +تصویر

سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب: 639981
تعدادی از شهروندان بروجردی در اعتراض به ناکارآمدی شورا، درب ساختمان شورای شهر بروجرد را «تخته» کردند.
در شورای شهر بروجرد «تخته» شد +تصویر
به گزارش جهان نيوز، صبح امروز تعدادی از شهروندان در اعتراض به ناکارآمدی شورای شهر بروجرد درب ساختمان شورا را تخته کردند.

گفتنی است، این شهروندان معترض و ناراضی به عملکرد اعضای شورای پنجم شهر بروجرد درب ساختمان شورا را با جوشکاری تخته کرده و سپس با نصب بنری با این عنوان «به علت عدم کارایی شورای شهر درب شورا تخته شد» اعتراض و نارضایتی خود را به عملکرد شورایی‎ها نشان دادند.

 این اقدام تعدادی از شهروندان بروجردی موافقت و مخالفت‎هایی را به دنبال داشت، چرا که برخی‎ها معتقد بودند نارضایتی از عملکرد شورایی‎ها به عنوان نمایندگان مردم حق آن‌ها است، اما اینکه عده‎ای خودسرانه درب شورا را جوش و آن را تخته کنند، اقدامی ناشایست است.

از اقدام امروز تعدادی از شهروندان بروجردی که بگذریم، مدت‎ها است که مردم این شهرستان از عملکرد منتخبان خود در این پارلمان محلی ناراضی بوده و معتقدند که شورایی‎ها آنگونه که باید نه تنها به وعده‎‎های خود عمل نکرده و منفعت مردم را بر موضوعات و مسائل حاشیه‎ای ترجیح نداده‎اند.


 
لازم به ذکر است، اینک که کمی بیش از یک سال از روی کار آمدن 9 عضو شورای پنجم شهر بروجرد می‎گذرد، در طول این مدت موضوعات مختلفی انسجام و عملکرد شورا را تحت تاثیر قرار داده و یا شاید بتوان گفت که به حاشیه برده است.

مواردی مانند برکناری غلام عباس یاراحمدی از سمت شهردار بروجرد، انتخاب امیر جاویدپور  با 9 رأی و سپس مخالفت 5 عضو از اعضای شورا برای ابقای او به دلایلی که آن‎ها را موجه می‎دانند و موافقت 4 عضو دیگر که این دلایل را توجیه‎پذیر نمی‎خوانند، از موضوعات اختلاف شورایی‎ها است.

آخرین موضوعی هم که اعضای شورای شهر بروجرد بر سر آن اختلاف نظر پیدا کردند، انتخاب سالانه رئیس و هیأت رئیسه این پارلمان محلس است که تاکنون بی‎نتیجه مانده است.

از همه این موضوعات که بگذریم، شهروندان بروجردی از منتخبان خود در شورای شهر می‎خواهند که هر گونه اختلاف نظر را در بین خود حل و فصل کرده و از دامنه‌دار شدن آن‎ها جلوگیری کنند، تا توان و ظرفیت شورا بر حل مسائل شهر و مردم متمرکز شود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجتبی
Iran, Islamic Republic of
همه اعضاء شورا شهر بروجرد اصلاح طلب و شورا را محل قعالیت سیاسی خود تبدیل کرده بودند و با مشکلات مردم اصلا کاری نداشتند من به عنوان یک شهروند از این اقدام حمایت و تشکر می نمایم.
حمید
Iran, Islamic Republic of
...