کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش برانکو به حضور رضاییان در پرسپولیس

20 شهريور 1397 ساعت 14:48

در شرایطی که طی روزهای اخیر صحبت‌های زیادی درباره بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس صحبت شده، برانکو به این موضوع پاسخ داد.


به گزارش جهان نیوز، رامین رضاییان بعد از جدایی از پرسپولیس در اواخر فصل شانزدهم، راهی لیگ اروپا شد و در تیم اوستنده بلژیک به بازی پرداخت. این بازیکن در پایان فصل خبر از جدایی‌اش از این تیم داد و به نظر می‌رسید نمایش او در جام جهانی بتواند زمینه ساز انتقالی هیجان انگیز برای مدافع راست تیم ملی در روسیه باشد.

رضاییان اما با پایان یافتن نقل و انتقالات تابستانی نتوانست راهی تیمی شود و در این بین صحبت‌هایی از بازگشت او به پرسپولیس و تراکتورسازی وجود داشت. تراکتورسازی با جذب سه ملی‌پوش با سابقه کاپیتانی در تیم ملی در شرایطی اقدام به مذاکره با این بازیکن کرد که طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر بازگشت او به پرسپولیس شنیده می‌شد.

موضوعی که واکنش برانکو را در نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره احتمال بازگشت این بازیکن به پرسپولیس را بهمراه داشت: من هم این خبر را شنیده‌ام. اما رضاییان در یک باشگاه مطرح در بلژیک است. فکر نمی‌کنم بخواهد به پرسپولیس برگردد و دعوتش به تیم ملی را به چالش بکشد. البته ما در پست او حسین ماهینی را داریم.

برانکو درباره اینکه آیا مشکلات قدیمی باعث عدم پذیرش این بازیکن و بازگشت او به پرسپولیس خواهد شد گفت: من با هیچ بازیکنی مشکلی ندارم اما دیدگاه و فلسفه خاص خودم را دارم. در پست رضاییان فرصت را به حسین ماهینی و صادق محرمی دادم. رضاییان هم خواست به اروپا برود.

صحبت‌های جالب برانکو درباره بازگشت رامین رضاییان که با کنایه به حضور او در تیم ملی همراه بود، می‌تواند یک چالش دیگر پیش پای بازیکن محبوب کارلوس کی روش قرار دهد که پیش از این علیرغم اخراج از پرسپولیس نیز جایگاه ویژه‌ای در لیست او داشت.

البته این صحبت‌ها شاید کاملا به سود تراکتورسازی باشد که با یک محرک قوی تصمیم قطعی او برای قبول پیشنهاد زنوزی را بپذیرد و به دنبال تقابل با سرمربی پرسپولیس باشد.

منبع: ورزش سه


کد مطلب: 639947

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/639947/واکنش-برانکو-حضور-رضاییان-پرسپولیس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com