کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

میزان بدهی‌های داخلی باشگاه استقلال مشخص شد

20 شهريور 1397 ساعت 13:09

بعد از انتشار لیست بدهی باشگاه استقلال به خارجی‌ها این بار لیست بدهی‌های داخلی برای تسویه حساب نهایی مشخص شد.


به گزارش جهان نیوز، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال  کمیته ای در خصوص بررسی بدهی های این تیم با حضور  نصرالله عبداللهی، اصغر حاجیلو،امین نوروزی، علی خطیر تشکیل داد  تا راهکاری برای پرداخت بدهی‌های باشگاه پیدا شود و  مشكلات بدهى استقلال  را حل و فصل كند.
 

این کمیته با هدف تعیین میزان بدهی ها و دعوت از طلبکاران بررسی های لازم را انجام داد و در نهایت میزان بدهی ها مشخص شد.

مسئولان باشگاه استقلال با دريافت وام از حامی مالی  توانستند بخش اعظمى از بدهى هاى خود را به ويژه پرونده شاكيان در كنفدراسيون فوتبال آسيا را پرداخت  کنند و خطر محروميت را پشت سر بگذارند ،همچنين كميته باشگاه استقلال با دعوت از طلبكاران ديگر كه  شكايتى نداشتند بسيارى از پرونده هاى آنها را مختومه كردند تا  بخشى از طلب هاي استقلال حل و فصل شود.

باشگاه استقلال تا به اينجاى كار توانسته است حدود ٥٠ تا ٦٠ پرونده بدهى خود را براى محروم نشدن از رقابت هاى آسيايى و سبك تَر شدن بدهى هاى باشگاه حل و فصل کند  آن ها تاکنون براى اين پرونده ها چيزى حدود ١٢ تا ٢٠ ميليارد تومان هزينه کردندکه البته این رقم تنها مختص به مدیریت جدید نیست و  به دوره  مدیریت های  قبلی هم باز می گردد.

مدیران آبی پوشان پایتخت در گام بعدی قصد دارند بدهی های داخلی باقیمانده از گذشته را به صورت کامل تسویه کنند، بدهی هایی  که شايد بيش از ٣٠٠ مورد آن هم با مبالغ خيلى كمی حل و فصل شود  این  رقم  بدهى ها مى تواند از ٧٠٠ هزار تومان تا چند میلیون تومان باشد و در حال حاضر باشگاه استقلال موظف  به پرداخت آنهاست.

بنابراين وجود ١٥ ميليارد تومان ديگر مى تواند به آبی پوشان پایتخت  كمك کند تا آنها همه پرونده  بدهكارى هاى خود را پرداخت كنند تا میزان بدهی های این باشگاه به  صفر برسد ، در صورتی که این اتفاق بیفتاد این برای  اولین بار است که استقلال در سال های اخیر می تواند بدون بدهی فعالیت خود را ادامه دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 639921

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/639921/میزان-بدهی-های-داخلی-باشگاه-استقلال-مشخص

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com