کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تبلیغ شهرداری‌ علیه‌ حجاب با رنگ‌ هم‌جنس‌بازی؟!

20 شهريور 1397 ساعت 9:52

این سوال مطرح می شود که در شهرداری تحت سیطره‌ی «لیست امید» و اصلاح‌طلبان دقیقا چه برنامه‌هایی در جریان است و این خطوط و سرفصل‌ها از کجا «الهام» گرفته می شود؟


به گزارش جهان نیوز، در روزهای اخیر، انتشار یک تبلیغ در ایستگاه‌های مترو و اماکن عمومی که متعلق به سازمان «زیباسازی شهر تهران»، زیرمجموعه شهرداری پایتخت است، خشم و ناراحتی بسیاری در میان اقشار مختلف و افکار عمومی برانگیخته است.



گذشته از محتوای آشکار و عیان ضد «حجاب» آن، که در لفاف ترویج شادی و رنگ‌های شاد رنگ مشکی(رنگ چادر بانوان و نماد عزای محرم)  را با علامت ضربدر تخطئه می کند، آن هم در آستانه ماه محرم و عزاداری سرور آزادگان جهان و هویت هر ایرانی شیعه،  شباهت این تبلیغ با یک نماد آشنا در فرهنگ غربی، به شدت سوال‌برانگیز و مشکوک است.

LGBT(ترکیب حروف اول لزبین، گی، دوجنسیتی و تراجنسیتی)، برای اشاره کلی به مفهوم ضدبشری «همجنسبازی» در غرب به کار می رود. سال‌هاست که تحت سلطه و سیطره کانون‌های ضددین و در محتواهای فرهنگی و هنری غرب به صورت سیستمیک و بی وقفه تولید و ترویج می شود و هم از طریق نهادهای «فرهنگی» بین المللی به عنوان یکی از سرفصل‌های برنامه‌های آموزشی برای کشورهای در حال توسعه، تجویز می گردد(نمونه سند 2030).

جالب این جاست که پرچم LGBT پرچمی تشکیل شده از 6 رنگ به اصطلاح «گرم و شاد» است که در رژه‌ها و فستیوال‌های وقیحانه همجنسبازان به وفور استفاده می شود.




حال در آستانه ماه محرم، در حالی که محبّان اهل بیت برای عزاداری نماد هویت شیعه، حضرت اباعبدالله(ع) و اصحاب مطهرش آماده می شوند، تبلیغی با چنین شباهتی به این پرچم، با محتوای ضدحجاب، با رنگ‌های «شاد و گرم» و در قالب تشویق زنان به «خودنمایی» برای عوض شدن فضای شهر!، توسط یک نهاد حاکمیتی در جمهوری اسلامی ایران در اماکن عمومی به کار گرفته می شود و این سوال مطرح می شود که در شهرداری تحت سیطره‌ی «لیست امید» و اصلاح‌طلبان دقیقا چه برنامه‌هایی در جریان است و این خطوط و سرفصل‌ها از کجا «الهام» گرفته می شود؟

منبع:مشرق


کد مطلب: 639839

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/639839/تبلیغ-شهرداری-علیه-حجاب-رنگ-هم-جنس-بازی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com