پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

تقدیر ولایتی از پیشتازی بانک ملی در واگذاری‌ها

بانک ملّی ایران پیشتاز در خروج از بنگاهداری است
سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 639816
ولایتی خاطرنشان کرد: بانک ها باید با حداکثر توان، نقدینگی جامعه را که در اختیار آنهاست به تولیدکنندگان بسپارند تا در اثر آن اشتغال هم شکل بگیرد که خوشبختانه بانک ملّی ایران در زمینه خروج از بنگاهداری و فروش املاک مازاد پیشتاز است.
علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در مراسم گرامیداشت نودمین سالگرد تأسیس بانک ملّی ایران گفت: بعد از انقلاب مشروطه، یکی از خواسته های ایرانیان تأسیس بانکی ایرانی بوده و خوشبختانه نمایندگان مردم در مجلس شورای ملی با ورود به موضوع لزوم تأسیس بانک ایرانی، روند را تغییر دادند، به طوری که با تأسیس بانک ملّی ایران در سال ۱۳۰۷ خواسته ایرانیان در این زمینه محقق شد. این بانک یکی از سرمایه های تاریخی، سیاسی و انقلابی کشور است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین به لزوم هدایت نقدینگی به سمت تولید اشاره و خاطرنشان کرد: بانک ها باید با حداکثر توان، نقدینگی جامعه را که در اختیار آنهاست به تولیدکنندگان بسپارند تا در اثر آن اشتغال هم شکل بگیرد که خوشبختانه بانک ملّی ایران در زمینه خروج از بنگاهداری و فروش املاک مازاد پیشتاز است. 
برچسب ها: بانک ملی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رر
Iran, Islamic Republic of
ولايتي پزشك كودكان است در اقتصاد چرا دخالت مي كند!؟