پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۵

ابتکار: برای زمین زدن دولت تلاش می‌کنند

سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 639798
اصلاح طلبان متوجه شرایط داخل و خارج کشور هستند و می دانند که متأسفانه گروهی به هر قیمت دارند برای به زمین زدن دولت تلاش می کنند.
ابتکار: برای زمین زدن دولت تلاش می‌کنند
به گزارش جهان نيوز، معصومه ابتکار در پاسخ به این سئوال که آیا اصلاح طلبان در وضعیت کنونی کشور پشت دولت را خالی کردند؟ به خبرآنلاین گفت: شاید برخی جدا از تصمیمات تشکیلاتی عمل کردند اما فکر نمی کنم مجموعه اصلاح طلبان پشت دولت را خالی کرده باشند. 

وی افزود: بالاخره در این شرایط سخت اصلاح طلبان دیدگاه ها و نظراتی داشتند ولی یقینا حامی کلان سیاست های دولت هستند و این را همواره گفتند، حتی احزاب اصلاح طلب به طور جداگانه اعلام کردند که حامی سیاست های کلان دولت هستند و بهترین گزینه را راهبردها و راهکارهای دولت آقای روحانی می دانند.

معاون رئیس جمهور یادآور شد: انتظار اصلاح طلبان این است که دولت پاسخگوی مطالبات مردم باشد و راه حل هایی بدهد که مردم را از این وضعیت سخت و دشوار عبور دهد.

وی با بیان اینکه همه گروه های اصلاح طلب به واقعیت شرایط و تهدیدهای بیرونی وارده بر ایران توجه دارند، ادامه داد: آنها شرایط خطیر کشور را می دانند و آگاه هستند که دارد یک جنگ اقتصادی علیه ایران شکل می گیرد و طبعا در این شرایط دولت را نباید تنها بگذارند.

ابتکار درباره قرار گرفتن اصلاح طلبان و پایداری ها روی یک ریل اظهار کرد: اصلا این طور نیست، ممکن است در یک مقاطعی و برخی افراد خاص این اتفاق افتاده باشد.

این فعال اصلاح طلب در ادامه گفت: اصلاح طلبان متوجه شرایط داخل و خارج کشور هستند و می دانند که متأسفانه گروهی به هر قیمت دارند برای به زمین زدن دولت تلاش می کنند. اصلاح طلبان با آن گروه نیستند و همراهی ندارند. نقد اصلاح طلبان مشفقانه است و می خواهند شرایط درست شود و این سیگنال به مردم داده شود که به فکر مردم و مشکلات کشور هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ديگه زمان چيستان گويي . راز الود حرف زدن گذشته كي ميخواد .اين قبيله بنام دولت تمام مردمو به خاك سياه گذاشتن . اقا زاده ها خوبند ؟
Iran, Islamic Republic of
كار و كاسبي بر جام معاشان براهه
مالک
Iran, Islamic Republic of
راس میگی در راس این زمین زنندگان هم چی چی زاده ها (آقا زاده ها) هستند.

مثل:

پسر خودت

داداش رئیس جمهورتون

داداش معاون اول رئیس جمهورتون

داداش زاده معاون وزیر خارجه رئیس جمهورتون

رئیس بانک مرکز رئیس جمهورتون.

حالا تا پرتغال گرون نشده پیدا کنید پرتغال فروش را.
مجيد
Iran, Islamic Republic of
خانم ابتكار شما بي زحمت كار خودتونودرست انجام بديد نگران سرنگون كردند بقيه نباشيد. شما از صندلي خود نگرانيد!!!
و از بنزين هاي يورو چهاري كه شوهر شما دارد از دبي وارد مي كند.!!
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
...