کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عارف به خاطر سرکار آوردن روحانی عذرخواهی کرد

20 شهريور 1397 ساعت 7:56

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌‌طلبان می‌گوید از مردم هم بابت مشکلات عذرخواهی می‌کنیم چون دولتی را روی کار آوردیم که مجبوریم صورت‌مان را با سیلی سرخ کنیم.


به گزارش جهان نیوز، محمدرضا عارف در دیدار دبیرکل و برخی اعضای حزب همبستگی دانش‌آموختگان ایران(هدا) اظهار داشت: بسیاری از مشکلات ما به دلیل نداشتن حزب فراگیر است؛ اگر دوتا حزب فراگیر داشتیم، اصلا احتیاج به شورای عالی اصلاحات یا ائتلاف نبود.

به گزارش «مشرق»، وی اضافه کرد: نباید بگوییم چرا اتفاقات سال‌های ۹۲ و ٩٤ اتفاق افتاد؛ اصلا پروژه‌ای نگاه نکنیم. در انتخابات ۹۲ و ۹۴ دنبال نتیجه نبودیم بلکه دنبال بازگشت جریان اصلاحات در حاکمیت بودیم و می‌خواستیم این شکافی که بین ما و حاکمیت بود را برطرف کنیم.

رئیس فراکسیون امید افزود: باید تشخیص بدهیم روشمان به چه نحوی باشد که بتوانیم مطالبات مردم را پاسخگو باشیم؛ نباید بگوییم چرا به روحانی رای دادیم؟ خیلی‌ها شیطنت می‌کنند. سال ۹۲ درست تصمیم‌گیری کردیم و درست‌تر از ۹۲، ۹۶ بود؛ در این میان، عملکرد روحانی بحث مجزایی است. ما وظیفه‌مان را درست انجام دادیم؛ باید پای این وظیفه بایستیم.

وی ضمن وارد دانستن نقد به این شورا، عملکرد آن را در انتخابات مجلس دهم و انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در سال ٩٦ موفقیت‌آمیز دانست و افزود: نباید به دلیل ضعف عده معدودی، عملکرد کل منتخبان، زیر سؤال برود زیرا اصلاحات پای فرد نیست؛ اصالت به جریان است نه به فرد.

عارف گفت: از مردم هم بابت مشکلات عذرخواهی می‌کنیم چون دولتی را روی کار آوردیم که نمی‌خواهد یا نمی‌تواند منویات اصلاحات را پیاده کند؛ البته منطقی هم نیست رو در روی آن بایستیم. مجبوریم صورت‌مان را با سیلی سرخ کنیم. 


کد مطلب: 639778

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/639778/عارف-خاطر-سرکار-آوردن-روحانی-عذرخواهی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com