پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲۴

عارف به خاطر سرکار آوردن روحانی عذرخواهی کرد

سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۵۶
کد مطلب: 639778
رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌‌طلبان می‌گوید از مردم هم بابت مشکلات عذرخواهی می‌کنیم چون دولتی را روی کار آوردیم که مجبوریم صورت‌مان را با سیلی سرخ کنیم.
عارف به خاطر سرکار آوردن روحانی عذرخواهی کرد
به گزارش جهان نيوز، محمدرضا عارف در دیدار دبیرکل و برخی اعضای حزب همبستگی دانش‌آموختگان ایران(هدا) اظهار داشت: بسیاری از مشکلات ما به دلیل نداشتن حزب فراگیر است؛ اگر دوتا حزب فراگیر داشتیم، اصلا احتیاج به شورای عالی اصلاحات یا ائتلاف نبود.

به گزارش «مشرق»، وی اضافه کرد: نباید بگوییم چرا اتفاقات سال‌های ۹۲ و ٩٤ اتفاق افتاد؛ اصلا پروژه‌ای نگاه نکنیم. در انتخابات ۹۲ و ۹۴ دنبال نتیجه نبودیم بلکه دنبال بازگشت جریان اصلاحات در حاکمیت بودیم و می‌خواستیم این شکافی که بین ما و حاکمیت بود را برطرف کنیم.

رئیس فراکسیون امید افزود: باید تشخیص بدهیم روشمان به چه نحوی باشد که بتوانیم مطالبات مردم را پاسخگو باشیم؛ نباید بگوییم چرا به روحانی رای دادیم؟ خیلی‌ها شیطنت می‌کنند. سال ۹۲ درست تصمیم‌گیری کردیم و درست‌تر از ۹۲، ۹۶ بود؛ در این میان، عملکرد روحانی بحث مجزایی است. ما وظیفه‌مان را درست انجام دادیم؛ باید پای این وظیفه بایستیم.

وی ضمن وارد دانستن نقد به این شورا، عملکرد آن را در انتخابات مجلس دهم و انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در سال ٩٦ موفقیت‌آمیز دانست و افزود: نباید به دلیل ضعف عده معدودی، عملکرد کل منتخبان، زیر سؤال برود زیرا اصلاحات پای فرد نیست؛ اصالت به جریان است نه به فرد.

عارف گفت: از مردم هم بابت مشکلات عذرخواهی می‌کنیم چون دولتی را روی کار آوردیم که نمی‌خواهد یا نمی‌تواند منویات اصلاحات را پیاده کند؛ البته منطقی هم نیست رو در روی آن بایستیم. مجبوریم صورت‌مان را با سیلی سرخ کنیم. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هادی
Iran, Islamic Republic of
مردم چرا باید صورت خودشان را بخاطر انتخاب شما سرخ نگه دارند؟!؟؟!!
پدر پسر ژن خوب!
Iran, Islamic Republic of
جنبه مهم حرفش عذرخواهی نیست
میخواست بگه ما بودیم که روحانی رو آوردیم سر کار!
بیشین بابا ، اگر قدرت داشتید که وضعتون اینطور نبود. تنها کاری که کردید برای ادامه حیات سیاسی تون، خودتون رو چسبوندید به روحانی. وگرنه خودتون هم میدونید که روحانی از همون اول داشت با شما بازی میکرد
عارف از اصلاح طلبان عذر خواهی کرد
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز جان عارف از اصلاح طلبان عذر خواهی کرد. حداقل مطلبو اول بخون بعد تیتر بزن و الکی خوانندگانتو به اشتباه ننداز
عذر خواهی از اصلاح طلبان
Iran, Islamic Republic of
عارف: عذرخواهی می‌کنیم چون دولتی را روی کار آوردیم که نمی‌خواهد یا نمی‌تواند منویات اصلاحات را پیاده کند
برادرا یکم مطلب و بخونن بعد نظر بذارن
Iran, Islamic Republic of
عارف از اصلاح طلبان عذر خواهی کرده برادرا یکم مطلب و بخونن بعد نظر پرانی کنن
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
عارف: به خاطر سرکار آوردن روحانی عذرخواهی کرد

یک ملت باید تاوان آزمون و خطای امثال عارف رو پس بدهند
البته دمش گرم که این بنده خدا عذرخواهی کرده و مثل خیلیاشون طلبکار نیست!
Iran, Islamic Republic of
ولی عارف خودش هم سر کار یکی دیگه ست !
Iran, Islamic Republic of
عذر خواهي به چه دردي ميخوره محاكمه
مظفر
Iran, Islamic Republic of
بازم این برادر خواب دید
Iran, Islamic Republic of
با این کارها پیش مردم عزیز نخواهید شد! انشاء ا... در انتخابات بعدی، مردم به افراد صالحتر از شما رای خواهند داد.
Iran, Islamic Republic of
ما نه آقای عارف را قبول داریم و نه دولت را. شما هم بیخود زور الکی نزن، کسایی هم که رای دادند به روحانی نه حزبی میشناسن و نه فراکسیونی.
ملت هم روحانی و هم عارف را قبول دارند
Iran, Islamic Republic of
بازم که خودتونو جای ملت جا زدین؟ شما اقلیتی بیش نیستین ملت هم روحانی و هم عارف را قبول دارند و اینو تو انتخابات چند سال گذشته ثابت کردن
Iran, Islamic Republic of
اولا با شکم پر نخواب، ثانیا به محض بیدار شدن نظرات گرانبارت را پراکنده نفرما!!!
حامد
Iran, Islamic Republic of
آقای عارف لطفا به خاطر سرکار آوردن لیست امید هم عذرخواهی کن. برای سر کار آوردن خاتمی هم عذرخواهی کن . از سخنان و کارهای خودت و اصلاح طلبان هم عذرخواهی کن. خیال نکنید با این حرفی که زده اید می توانید خود را جدا از روحانی و دولت روحانی مطرح کنید. نیم نگاهی به آینده دارید اما بدانید تفکر و منش و مدیریت شما و اصلاح طلبان همین دولت روحانی است و شکست خورده
نامید به دولت امید
Iran, Islamic Republic of
بخدا به پیر به پیغمبر داره از زندگی مردم نا امیدی میباره ای دولت مثلا امید اگه نمیتونی و بلد نیستی کاری انجام بدی بیخیال مدیریت بشو و تا 1400 ما رو زجرکش نکن
Iran, Islamic Republic of
نوش دارو بعد مرگ سهراب
Iran, Islamic Republic of
نمونه عالی انتخاب لیستی اصلاح طلبان 96 میرسه به شورای شهر بابل عین لیست یک جور عمل کردند. باشد عبرتی بر مردم ساده و زودباور هموطنم که هنوز هم با یک منم منم مادرتون میشن شنگول و منگول
مسافر
Russian Federation
عارف از مردم عذرخواهی نکرده !!! کمی دقت کنید در متن : «... از مردم هم بابت مشکلات عذرخواهی می‌کنیم چون دولتی را روی کار آوردیم که نمی‌خواهد یا نمی‌تواند منویات اصلاحات را پیاده کند؛ ...» در واقع به دلیل اینکه روحانی نتونسته و یا نخواسته که منویات جناح اصلاحات رو پیاده کنه از مردم عذرخواهی کرده !!!!!!!! ...
Iran, Islamic Republic of
عملکرد ضعیف این دولت که خیلی هم مدعی هستند وضعیت معیشتی مردم رو نابود کرد ، از بعد از انقلاب ضعیف ترین و بی کفایت ترین دولت همین دولت است ، بعد شما با یک معذرت خواهی چگونه می توانید زندگی تباه شده مردم به وضع قبل برگردانید، و واقعا این معذرت خواهی شما چه دردی از مردم دوا می کند ؟
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
د ! نشد دیگه ! بازم تکرار کنین !!
Iran, Islamic Republic of
حالا میگی؟!!!
دیرفهم
Iran, Islamic Republic of
جناب عارف، همشهری! شما میتونی از اون اصلاحاتی که چندین ساله زیر پرچمش(که قطعاً محضاًلله هم هست) داری سینه میزنی و ملتو به رسیدن به مدینه فاضله با ژنهای اصلاح شده امیدوار کردی یه تعریف درستی داشته باشی یا در این اوضاع بیکاری همه باهم سرکاریم؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
اینها برای 1400 آماده میشن، اینها فریبکاریه
United States
عذر خواهی پیشکش قدمت. جواب این همه خرابی را کدامتان قرار بده؟ آیا مردم حاضر هستند که همه شما را یک جا بیرون بکنند و چند نماینده درست و حسابی انتخاب کنند یا اینکه همون آش و همون کاسه.؟