پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

شایعات درباره زائران عراقی صحت ندارد/ خط تبلیغاتی دشمن برای هدف قرار دادن گردشگری در ایران

دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب: 639743
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: جمع‌بندی کمیسیون فرهنگی در خصوص بررسی شایعات زوار عراقی در ایران این شد که این شایعات اصلا صحت ندارد و دشمن با یک خط تبلیغاتی به دنبال هدف قرار دادن گردشگری در ایران است.
شایعات درباره زائران عراقی صحت ندارد
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز مسائل مربوط به گردشگری و به ویژه حواشی مطرح شده در خصوص زوار عراقی در ایران با حضور نمایندگانی از وزارتخانه‌های کشور و اطلاعات و همچنین نیروی انتظامی،‌سازمان میراث گردشگری و سازمان حج مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بحث و بررسی زیاد در نهایت جمع‌بندی بررسی‌ها این شود که این شایعات اصلا صحت ندارد و دیگر اینکه دشمن با اینگونه شایعه پراکنی‌ها و با ایجاد یک خط تبلیغاتی علیه ایران به دنبال هدف قرار دادن صنعت گردشگری کشور ماست.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت:‌در این جلسه مقرر شد تا نظارت بیشتر و دقیق‌تری در ارتباط با موضوع گردشگران و زوار غیرایرانی در کشور انجام شود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *