کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش فدراسیون به شائبه افزایش جانبازی تاج!

19 شهريور 1397 ساعت 14:42

توضیح مهمی بیان می‌کنم که این درصد در دو دهه گذشته هیچ تغییری نداشته است. جدا از همه این مباحث، رویه فدراسیون فوتبال و در راس آن مقام عالی فدراسیون تاکید و تصریح بر مر قانون است.


به گزارش جهان نیوز، مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره منع فعالیت بازنشستگان ارائه کرد.

صفی الله فغانپور درباره منع فعالیت بازنشستگان گفت:درباره مباحث مربوط به منع فعالیت بازنشستگان، پیرامون فدراسیون فوتبال مبلحث کلیدی مطرح است‌. در وهله نخست اینکه روشن است فدراسیون فوتبال بر اساس اساسنامه ارائه شده به فیفا، نهادی غیردولتی و یا در اصل همان NGO محسوب می شود لذا طرح مواردی در تضاد با این اصل، به صورت کلی می تواند مشکلات عدیده ای را همراه داشته باشد.
 


وی ادامه داد:موضوع دیگر، بحث مربوط به درصد جانبازی رییس فدراسیون فوتبال است. اینجا توضیح مهمی بیان می‌کنم که این درصد در دو دهه گذشته هیچ تغییری نداشته است. جدا از همه این مباحث، رویه فدراسیون فوتبال و در راس آن مقام عالی فدراسیون تاکید و تصریح بر مر قانون است. وی همواره تاکید داشته که قوانین مورد احترام و لازم الاجراست و در این مقوله هم نظر ریاست فدراسیون بر همین اصل استوار است.

گفتنی است در صورتی که بحث منع فعالیت بازنشستگان در فدراسیون فوتبال اجرا شود، مدیران زیادی نظیر اسلامیان، کفاشیان، بهاروند، طالقانی و... مشمول این قانون خواهند شد.

منبع: تابناک


کد مطلب: 639711

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/639711/واکنش-فدراسیون-شائبه-افزایش-جانبازی-تاج

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com