کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ماجرای جاسوسی پرسپولیس از تمرین نساجی!

19 شهريور 1397 ساعت 13:57

باشگاه نساجی دیروز مدعی شد یک فرد که با کادر فنی تیم پرسپولیس در ارتباط است بر سر تمرین این تیم حاضر شده و دقایقی از تمرین تیم نساجی عکس و فیلم گرفت!


به گزارش جهان نیوز، ادعای جاسوسی پرسپولیس از تمرین نساجی در حالی مطرح شده که ۶ هفته از بازی های لیگ برتر سپری شده و طبیعتا برانکو به شناخت کافی از تیم نساجی رسیده است. همین طور هم اکنون کادر فنی تیم نساجی هم تیم پرسپولیس را خوب می شناسند و دیگر نیازی نیست برای شناخت از پرسپولیس به تمرین این تیم عکاس یا فیلمبردار بفرستند.

مسعود اکبری، عکاس باشگاه نساجی در خصوص این اتفاق می گوید:
فردی که در حال ضبط تصویر و گرفتن فیلم از تمرین بود وقتی با واکنش ما مواجه شد صبر نکرد تا توضیحی در این باره بدهد و سریع با ماشین از محل خارج شد! طبیعتا اگر او یک هوادار نساجی بود می ایستاد و می گفت هوادار نساجی است و برای خودش عکس و فیلم می گیرد.

باشگاه نساجی مدعی است شناخت کافی از این فرد دارد و هم چنین مدعی شده او با برانکو در ارتباط است و یک پرسپولیسی بشمار می رود.

برانکو هم در واکنش به این خبر گفته آنالیزور خیلی خوبی دارد که حریفان را به خوبی آنالیز می کند و اصلا نیاز به این ندارد برای شناخت از نساجی به تمرین این تیم کسی را بفرستد! او هم چنین گفته نساجی را به خوبی می شناسد.

منبع: پارس فوتبال


کد مطلب: 639696

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/639696/ماجرای-جاسوسی-پرسپولیس-تمرین-نساجی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com