کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام حمله موشکی ایران از دید جروزالم پست

18 شهريور 1397 ساعت 23:47

رسانه صهیونیستی در تحلیلی در زمینه عملیات موشکی جدید ایران علیه تروریست‌ها نوشت، این حمله قدرت نمایی ایران در مواجهه با تحریم‌ها و بیان این است که هرچه را بخواهد، انجام می‌دهد.رسانه صهیونیستی در تحلیلی در زمینه عملیات موشکی جدید ایران علیه تروریست‌ها نوشت، این حمله قدرت نمایی ایران در مواجهه با تحریم‌ها و بیان این است که هرچه را بخواهد، انجام می‌دهد.


به گزارش جهان نیوز، به دنبال حمله موفقیت آمیز روز شنبه ایران به مقر تروریست‌ها در کردستان عراق، یک روزنامه صهیونیستی این اقدام را پیام ایران به آمریکا و رژیم آل سعود و رژیم صهیونیستی برشمرد.


 روزنامه «جروزالم پست» در گزارش روز یکشنبه خود در این زمینه نوشت: این حمله موشکیپیامی از سوی تهران مبنی بر این است که می‌تواند هرآنچه را که بخواهد، انجام دهد و این اقدام ایران نوعی قدرت نمایی در مواجهه با تحریم‌ها است.

  این روزنامه با استفاده از عبارات «حملات دقیق و بی‌سابقه» در توصیف حمله موشکی ایران نوشت: حمله موشکی سپاه پاسداران به تروریست‌ها پیامی به واشنگتن و تل‌آویو و نمایشتوانایی عملیاتی سپاه در مرزها و منطقه است.

جروزالم پست نوشت که واکنش دولت آمریکا  به حمله موشکی ایران نشان می‌دهد که آیا واشنگتن گشایش این جبهه جدید در شمال عراق را جدی گرفته یا خیر.

 گفتنی است که در عملیات موشکی سپاه علیه مقر تروریست‌ها در کردستان عراق از  موشک‌های نوع «فاتح» استفاده شد. موشک‌های پرتاب فاتح، دقیق‌ترین موشک ایرانی هستند که در انواع فاتح ۱۱۰ (۳۰۰کیلومتر)، فاتح۳۱۳ (۵۰۰کیلومتر)، فاتح مبین (۵۰۰کیلومتر) و ذوالفقار (۷۰۰ کیلومتر)، خلیج فارس و هرمز (دریایی-۳۰۰کیلومتر) تولید شده‌اند. موشک فاتح۱۱۰  مجهز به کلاهک جنگی ۵۰۰ کیلوگرمی است.
 
منبع: فارس


کد مطلب: 639492

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/639492/پیام-حمله-موشکی-ایران-دید-جروزالم-پست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com