پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

شهادت یک جوان فلسطینی در شمال غزه

يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۳
کد مطلب: 639481
یک جوان فلسطینی عصر امروز پس از بازداشتش در نزدیکی موانع امنیتی در شمال غزه، به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.
شهادت یک جوان فلسطینی در شمال غزه
به گزارش جهان نيوز، نظامیان صهیونیست شامگاه یکشنبه سه جوان فلسطینی را با ادعای اینکه آنها قصد عبور از موانع امنیتی در حدفاصل شرق البریج و مرکز غزه را داشتند، بازداشت کردند.

همزمان، منابع خبری فلسطین اعلام کردند که یک جوان فلسطینی پس از بازداشت وی در نزدیکی حصار و موانع امنیتی در جبالیا واقع در شمال غزه بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فلسطین الیوم، جوان فلسطینی پس از تیراندازی نظامیان اسرائیلی در شرق جبالیا زخمی شد و بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که «جوان فلسطینی به دلیل تلاش برای عبور از موانع امنیتی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست کشته شد.»

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که نظامیان امروز سه نفر از فلسطینیانی که قصد عبور از حصار در شمال غزه را داشتند، بازداشت و برای انجام تحقیقات مورد بازجویی قرار گرفتند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *