پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۷

تاج‌زاده: نظام پشتوانه مردمی دارد

يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب: 639456
معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: براندازها به نارضایتی‌های عمومی که به خصوص با افزایش قیمت دلار و طلا بالا رفته است، دل بسته‌اند.
تاج‌زاده: نظام پشتوانه مردمی دارد
به گزارش جهان نيوز، مصطفی تاج زاده از محکومین فتنه 88 در بخشی از گفت و گو با روزنامه آفتاب یزد، در پاسخ به سوالی درباره تلاش های براندازانه علیه جمهوری اسلامی گفت: خوشبختانه هنوز اکثریت مردم جامعه مخالف به هم خوردن اوضاع و به معنای دقیق‌تر طرفدار حفظ نظم و ثبات هستند. نمی‌خواهند شرایط ایران به هم بریزد. بسیاری از مخالفان هم می‌گویند نمی‌خواهیم هزینه‌های سنگینی مثل سوریه، لیبی و یمن بدهیم. بنابراین هنوز بالای ۶۰ درصد مردم امیدوارند و آرزو می‌کنند که کشور به گونه‌ای عمل کند که اصلاح امور در آن ممکن باشد و خطاها برطرف شود و با یک راهبرد درست بتوان کشتی کشور را به جلو راند.

وی در بخش دیگری از این گفت و گو با تاکید بر اینکه باید نجابت و صبوری مردم را قدر دانست، تصریح کرد: الان براندازها به نارضایتی‌های عمومی که به خصوص با افزایش قیمت دلار و طلا بالا رفته است و کمک ترامپ برای خرابکاری، دل بسته اند. باوجود این امیدواری هیچ اتفاق ناگواری رخ نخواهد داد، اگر ما عاقلانه و درست عمل کنیم. نظام پشتوانه مردمی دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قانون اساسی را کامل اجرا کنید!
با فساد و بسترهای ایجادکننده فساد قاطعانه و فارغ از جناح بندی های سیاسی برخورد کنید!
التزام به قانون اساسی را جایگزین خودی و غیر خودی کنید!
نظارت تنگ نظرانه استصوابی را حذف کنید!
عفو عمومی اعلام کنید و زندانیان سیاسی و عقیدتی را آزاد کنید!
آشتی ملی اعلام کنید و ایرانیان مقیم خارج را به کشور دعوت کنید!
Iran, Islamic Republic of
اشتباها مثبت زدم.
هزار منفی نثارت!
رضا
Iran, Islamic Republic of
از طرفی در ابتدای نوشته تان خواستار اجرای کامل قانون اساسی میشوید
و درادامه خواستار حذف اصولی از قانون اساسی!
این رفتار صادقانه نیست
Iran, Islamic Republic of
نظارت استصوابی در قانون اساسی وجود ندارد
Iran, Islamic Republic of
چى شده جهان ؟! طرفدارات لالمونى گرفتن ؟!
خدا نكنه اين مرد يه چى بگه به مذاق شما جماعت خوش نياد !!!!!!
Iran, Islamic Republic of
با هم مهربان باشیم...
United States
نظام مقتدر جمهوری اسلامی البته پشتیبانی مردمی دارد لذا هرگاه نفوذیها و فتنه گرهایی از جنس سازمان ها و احزاب غربگرا در ایران از اول انقلاب تاکنون و ان شاء الله از این به بعد خواسته یا بخواهند به اشاره و دستور مراکز و اتاقهای فرماندهی فتنه در امریکا و انگلیس حیله گر علیه این نظام مظلوم مقتدر تلاش مذبوحانه کنند با اقدام از روی بصیرت و قاطعیت سیل خروشان مردم مواجه شده و توطئه های شوم انان خنثی میشود . از خداوند عاجزانه میخواهیم که این توطئه اقتصادی جاری در کشور که به دست افراد نا لایق و بی تدبیر و فاقد صلاحیت و احیانا توطئه گر نفوذی در حال اجرا است به زودی خنثی شود .