کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تاج‌زاده: نظام پشتوانه مردمی دارد

18 شهريور 1397 ساعت 17:52

معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: براندازها به نارضایتی‌های عمومی که به خصوص با افزایش قیمت دلار و طلا بالا رفته است، دل بسته‌اند.


به گزارش جهان نیوز، مصطفی تاج زاده از محکومین فتنه 88 در بخشی از گفت و گو با روزنامه آفتاب یزد، در پاسخ به سوالی درباره تلاش های براندازانه علیه جمهوری اسلامی گفت: خوشبختانه هنوز اکثریت مردم جامعه مخالف به هم خوردن اوضاع و به معنای دقیق‌تر طرفدار حفظ نظم و ثبات هستند. نمی‌خواهند شرایط ایران به هم بریزد. بسیاری از مخالفان هم می‌گویند نمی‌خواهیم هزینه‌های سنگینی مثل سوریه، لیبی و یمن بدهیم. بنابراین هنوز بالای ۶۰ درصد مردم امیدوارند و آرزو می‌کنند که کشور به گونه‌ای عمل کند که اصلاح امور در آن ممکن باشد و خطاها برطرف شود و با یک راهبرد درست بتوان کشتی کشور را به جلو راند.

وی در بخش دیگری از این گفت و گو با تاکید بر اینکه باید نجابت و صبوری مردم را قدر دانست، تصریح کرد: الان براندازها به نارضایتی‌های عمومی که به خصوص با افزایش قیمت دلار و طلا بالا رفته است و کمک ترامپ برای خرابکاری، دل بسته اند. باوجود این امیدواری هیچ اتفاق ناگواری رخ نخواهد داد، اگر ما عاقلانه و درست عمل کنیم. نظام پشتوانه مردمی دارد.


کد مطلب: 639456

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/639456/تاج-زاده-نظام-پشتوانه-مردمی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com