چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

تعطيلی مجلس كار حساب‌شده‌ای نبود/ برخورد با محتكران بايد مقتدرانه باشد

يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب: 639450
نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه متأسفم برای مجلسی که دو هفته نمایندگان را به تعطيلي فرستاد، هر چند می‌دانم بسیاری از نمایندگان در حوزه انتخابیه خود مشغول به خدمت به مردم هستند، گفت: ای کاش می‌توانستیم در این دو هفته در صحن مجلس امور کشور را بررسی کنیم.
تعطيلی مجلس كار حساب‌شده‌ای نبود
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در خصوص احتکار مواد اولیه در بازار توسط برخی از کسبه در ماه‌های گذشته، اظهار کرد: امروز می‌بینیم که بازار در شرایط ایده‌الی قرار ندارد.

وی با بیان اینکه موضوع احتکار یک عمل غیر قانونی و قبیح است، افزود: در این رابطه تعزیرات حکومتی اخیراً به صورت جدی وارد عمل شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی به همراه نیروی انتظامی و قضایی باید به صورت جدی این موضوع را پیگیری کنند، عنوان کرد: باید با محتکران برخورد قانونی شود و به اشد مجازات برسند.

وی با بیان اینکه احتکار اقلام ضروری و نیاز اولیه مردم کار بسیار قبیحی است و نباید چنین رفتاری در جامعه اسلامی رخ دهد، گفت: ما می‌توانیم و اقتدار لازم را در برخورد با محتکران در اختیار داریم.

حجت‌الاسلام آزادیخواه با بیان اینکه باید شرایط در جامعه اسلامی به گونه‌ای باشد که فرد محتکر احساس ناامنی کند، یادآور شد: متاسفانه شرایط به گونه‌ای است که احساس ناامنی برای مصرف‌کننده به وجود آمده است.

روند نظارتی باید ادامه داشته باشد
وی با بیان اینکه به وجود آمدن چنین شرایطی در جامعه بسیار خطرناک است، عنوان کرد: انصافاً تعزیرات حکومتی در هفته‌های گذشته نظارت‌های خوبی را انجام داده و باید این روند ادامه پیدا کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با تمام موضوعاتی از جمله خروج آمریکا از برجام و تحریم‌ها خیلی راحت می‌توانیم بازار را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه آشفتگی‌های بازار بخشی از آن مربوط به سوء تدبیر و مدیریت داخلی است، ادامه داد: خیلی از همکارانم در مجلس گلایه‌مند هستم که دو هفته تعطیلات تابستانی را اعلام کردند هر چند که بنده این هفته را در تهران و در مجلس شورای اسلامی خواهم بود.

تعطیلی مجلس کار حساب شده‌‌ای نبود
آزادیخواه با بیان اینکه ای کاش هیات رئیسه مجلس این تعطیلی را اعلام نمی‌کرد، تصریح کرد: تعطیلی دو هفته مجلس در آشفته‌بازاری که نیاز به حضور نمایندگان احساس می‌شود کار حساب شده‌ و مدبرانه‌ای نیست.

وی با بیان اینکه متأسفم برای مجلسی که دو هفته نمایندگان را به تعطیلی فرستاد، هر چند می‌دانم بسیاری از نمایندگان در حوزه انتخابیه خود مشغول به خدمت به مردم هستند، گفت: ای کاش می‌توانستیم در این دو هفته در صحن مجلس امور کشور را بررسی کنیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از دولت انتظار حل مشکلات را داریم و وزرای مربوطه باید به جد و جهد در حالت آماده‌باش در میدان باشند، افزود: آقای رئیس جمهور باید مدیریت بحران اعلام کند در صورتی که  علیرغم تنگناهای اقتصادی که برای مردم به وجود آمده گویی دولت به این نتیجه نرسیده که مدیریت کنونی، مدیریت بحران است.

وی با بیان اینکه هدف برخی از دولتمردان عادی جلوه دادن شرایط است، افزود: عملکرد برخی از مسؤولان ناخوادگاه ذهن را به این سمت می‌برد که انگار مثل کبک سر خود را زیر برف کرده‌اند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *