پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

لزوم کمک شهرداری به توسعه و تجهیز مدارس

يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 639314
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران از شهرداران خواست که با توجه به ردیف بودجه در نظر گرفته شده، به توسعه و تجهیز مدارس کمک کنند.
لزوم کمک شهرداری به توسعه و تجهیز مدارس
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، مجید فراهانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به لزوم کمک به توسعه و تجهیز مدارس گفت: ایجاد ساختمان از محل سهم فرهنگ پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه ما با مشکلاتی اعم از بافت فرسوده مدارس در مناطق مختلف روبه‌رو هستیم، گفت: شهرداری تهران بر اساس قانون و به دلیل ایفای مسئولیت اجتماعی خود مکلف است که 296 میلیارد ریال به توسعه و تجهیز مدارس کمک کند و لازم است روند تخصیص و پرداخت نقدینگی به این ردیف در آستانه سال تحصیلی در اولویت قرار گیرد تا دانش آموزان مدارسی مناسب‌تر داشته باشند.

فراهانی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که تنها در 6 منطقه از 22 منطقه شهر تهران ما شاهد هزینه اعتبارات برای توسعه و تجهیز مدارس هستیم، گفت: در پنج منطقه نیز هیچ تعهد هزینه‌ای برای اجرای این ردیف صورت نگرفته است.

وی افزود: امیدوارم مهندس افشانی شهردار تهران بیش از گذشته به مدارس به عنوان کانون‌های توسعه مشارکت شهروندی توجه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *