سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۲

راهکار زنانه ایندیپندت برای مقابله با اسلام

شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۰
کد مطلب: 639194
سید محمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با انتشار مقاله ای از روزنامه انگلیسی که بهترین راه جلوگیری از انتشار اسلام در جهان را ترویج فحشا بین دختران مسلمان دانست، در توییتر نوشت:
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
من این مقاله را بعد از معرفی توسط شما خواندم. اتفاقا هیچ ربطی به دختران مسلمان جهان نداشت و بحثش در این مورد بود که دختران مسلمان انگلیسی بخاطر بسته بودن محیط خانواده شان وعلاقه به زن بودن و بچه دارشدن جذب وهابی های پلید در سوریه وعراق شده اند واز آن ها بعنوان برده جنسی استفاده شده وچه خوب بود خانواده خودشان بفکر ازدواج دخترانشان و آشنا کردن آن ها با روابط درست برای تشکیل خانواده کاری می کردند که تروریست های وهابی نتوانند با فریب و تعریف وتمجیدهای دروغین آن ها را بازی داده و به گرداب سوریه وعراق بکشانند که راهی بی بازگشت برای آن ها شده و حتی خانواده ها نیز حاضر به پذیرش یک برده جنسی داعشی در وسط خانه خود نباشند.
یارانا نیک بین
Italy
بخشی از پروتکل دهگانه صهیونیستها (البته نقل به مضمون): بروید و در میان زنانشان میل به فساد ایجاد کنید، زنان ابزار برنده ای هستند، برنده تر از هر شمشیری، شمشیرها را علیه مردانشان بکار گیرید تا (ما به عنوان قوم برتر) پیروز شویم.