کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در حاشیه اظهارات یک چهره اصلاح طلب:

موسوی تبریزی: رحیم پور ازغدی قبل از انقلاب با آیت الله خامنه‌ای زاویه داشت/ آقای تبریزی شما هم بعد از انقلاب!

17 شهريور 1397 ساعت 19:21

آقای تبریزی همچنین در بسیاری از روزهای ایام فتنه 88 که بسیاری از مقدسات و حتی مراجع تقلید زیر سوال رفتند، نه تنها سکوت کردند بلکه خودشان و دوستانشان نیاز بی تاثیر در این اقدامات نبودند!


گروه سیاسی جهان نیوز: تجمع فیضیه تاکنون فرصت مناسبی را برای تخریب دکتر رحیم پور ازغدی در اختیار مخالفین و به خصوص برخی چهره های اصلاح طلب قرار داده است.

به گزارش جهان نیوز، در تازه ترین نوع از این اقدامات، موسوی تبریزی از چهره های اصلاح طلب حوزه علمیه  درباره استاد رحیم پور مدعی شده است: فیلم سخنرانی فردی که در تلویزیون همیشه دیده می‌شود و در شورای انقلاب فرهنگی هم حضور دارد و از قدیم هم روی این فرد شناخت دارم، برای من فرستاده‌اند. این فرد قبل از انقلاب با آیت الله خامنه‌ای زاویه داشت و بعد از مدتی چهره‌ای دیگر از خود نشان داد.

وی افزود: فردی که به آن اشاره کردم براثر خود بزرگ‌بینی همه مراجع را بی اثر می‌بیند و در سخنرانی‌های خود به آنها توهین می‌کند و می‌گوید در قم یک توضیح المسائل تولید نمی‌شود که به درد مردم بخورد. اگر این حرف را کسی که با حکومت، نظام یا برخی نهادها مخالف بود می‌گفت صبح فردا علیه او راهپیمایی راه می‌افتاد و تمام ائمه جمعه علیه او سخن می‌گفتند. در واقع رسانه‌های خارجی هم تا به حال اینطور در خصوص مراجع سخن نگفتند.

موسوی تبریزی همچنین درباره تجمع فیضیه و حواشی آن گفته است: به نظر من که از افراد مطلع در تشکیلات حوزه و مراجع هستم این تجمعات و این توهین‌ها قطعا با برنامه‌ریزی قبلی است. درواقع در ساختارتشکیلاتی این مراسم خصوصا وقتی طلاب در آن حضور دارند، هیچ کاری بدون برنامه‌ریزی پیش نمی‌رود و سخنان، مهمانان، سخنرانان و اهداف تجمعات از قبل مشخص می‌شود.
نماینده ادوار مجلس گفت: شعارهای طلاب در روز فیضیه تضعیف کل نظام بود. من درحال حاضر می‌دانم برخی از کسانی که پشت پرده این تجمعات هستند چه کسانی بودند اما مسئول مطرح کردن آن من نیستم.

اما جدا از صحت و یا نادرستی ادعای این چهره اصلاح طلب درباره استاد رحیم پور می توان نکاتی را درباره اظهارات وی بیان کرد.

اول، آقای موسوی تبریزی در حالی از زاویه دار بودن رحیم پور ازغدی با رهبر معظم انقلاب در قبل از انقلاب به عنوان یک ضعف برای او یاد می کند که بسیاری از اصلاح طلبان بعد از انقلاب و به خصوص پس از رهبری آیت الله خامنه ای با مواضع ایشان زاویه پیدا کردند. حداقل کارنامه آقای رحیم پور در بیست سال اخیر کاملا مشخص است ولی اصلاح طلبان و به خصوص شخص ایشان دراینباره چه؟!

دوم، آقای تبریزی همچنین در بسیاری از روزهای ایام فتنه 88 که بسیاری از مقدسات و حتی مراجع تقلید زیر سوال رفتند، نه تنها سکوت کردند بلکه خودشان و دوستانشان نیز بی تاثیر در این اقدامات نبودند!

سوم، آقای موسوی تبریزی که از اساس مطالبه طلاب برای وضعیت معیشتی مردم را زیر سوال می برند، می توانند از نقش خود و دوستانش برای سرکار آمدن دولت روحانی و شکل گیری وضعیت موجود را نیز بگویند؟


کد مطلب: 639163

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/639163/موسوی-تبریزی-رحیم-پور-ازغدی-قبل-انقلاب-آیت-الله-خامنه-ای-زاویه-آقای-هم-بعد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com