پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۳۹
در حاشیه اظهارات یک چهره اصلاح طلب:

موسوی تبریزی: رحیم پور ازغدی قبل از انقلاب با آیت الله خامنه‌ای زاویه داشت/ آقای تبریزی شما هم بعد از انقلاب!

شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب: 639163
آقای تبریزی همچنین در بسیاری از روزهای ایام فتنه 88 که بسیاری از مقدسات و حتی مراجع تقلید زیر سوال رفتند، نه تنها سکوت کردند بلکه خودشان و دوستانشان نیاز بی تاثیر در این اقدامات نبودند!
موسوی تبریزی: رحیم پور ازغدی قبل از انقلاب با آیت الله خامنه‌ای زاویه داشت/ آقای تبریزی شما هم بعد از انقلاب!
گروه سیاسی جهان نيوز: تجمع فیضیه تاکنون فرصت مناسبی را برای تخریب دکتر رحیم پور ازغدی در اختیار مخالفین و به خصوص برخی چهره های اصلاح طلب قرار داده است.

به گزارش جهان نيوز، در تازه ترین نوع از این اقدامات، موسوی تبریزی از چهره های اصلاح طلب حوزه علمیه  درباره استاد رحیم پور مدعی شده است: فیلم سخنرانی فردی که در تلویزیون همیشه دیده می‌شود و در شورای انقلاب فرهنگی هم حضور دارد و از قدیم هم روی این فرد شناخت دارم، برای من فرستاده‌اند. این فرد قبل از انقلاب با آیت الله خامنه‌ای زاویه داشت و بعد از مدتی چهره‌ای دیگر از خود نشان داد.

وی افزود: فردی که به آن اشاره کردم براثر خود بزرگ‌بینی همه مراجع را بی اثر می‌بیند و در سخنرانی‌های خود به آنها توهین می‌کند و می‌گوید در قم یک توضیح المسائل تولید نمی‌شود که به درد مردم بخورد. اگر این حرف را کسی که با حکومت، نظام یا برخی نهادها مخالف بود می‌گفت صبح فردا علیه او راهپیمایی راه می‌افتاد و تمام ائمه جمعه علیه او سخن می‌گفتند. در واقع رسانه‌های خارجی هم تا به حال اینطور در خصوص مراجع سخن نگفتند.

موسوی تبریزی همچنین درباره تجمع فیضیه و حواشی آن گفته است: به نظر من که از افراد مطلع در تشکیلات حوزه و مراجع هستم این تجمعات و این توهین‌ها قطعا با برنامه‌ریزی قبلی است. درواقع در ساختارتشکیلاتی این مراسم خصوصا وقتی طلاب در آن حضور دارند، هیچ کاری بدون برنامه‌ریزی پیش نمی‌رود و سخنان، مهمانان، سخنرانان و اهداف تجمعات از قبل مشخص می‌شود.
نماینده ادوار مجلس گفت: شعارهای طلاب در روز فیضیه تضعیف کل نظام بود. من درحال حاضر می‌دانم برخی از کسانی که پشت پرده این تجمعات هستند چه کسانی بودند اما مسئول مطرح کردن آن من نیستم.

اما جدا از صحت و یا نادرستی ادعای این چهره اصلاح طلب درباره استاد رحیم پور می توان نکاتی را درباره اظهارات وی بیان کرد.

اول، آقای موسوی تبریزی در حالی از زاویه دار بودن رحیم پور ازغدی با رهبر معظم انقلاب در قبل از انقلاب به عنوان یک ضعف برای او یاد می کند که بسیاری از اصلاح طلبان بعد از انقلاب و به خصوص پس از رهبری آیت الله خامنه ای با مواضع ایشان زاویه پیدا کردند. حداقل کارنامه آقای رحیم پور در بیست سال اخیر کاملا مشخص است ولی اصلاح طلبان و به خصوص شخص ایشان دراینباره چه؟!

دوم، آقای تبریزی همچنین در بسیاری از روزهای ایام فتنه 88 که بسیاری از مقدسات و حتی مراجع تقلید زیر سوال رفتند، نه تنها سکوت کردند بلکه خودشان و دوستانشان نیز بی تاثیر در این اقدامات نبودند!

سوم، آقای موسوی تبریزی که از اساس مطالبه طلاب برای وضعیت معیشتی مردم را زیر سوال می برند، می توانند از نقش خود و دوستانش برای سرکار آمدن دولت روحانی و شکل گیری وضعیت موجود را نیز بگویند؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعا خنده دار است، احتمالا ایشان حسن را با پدرش اشتباه گرفته است. البته حیدر رحیم پور یکی از صمیمی ترین دوستان رهبری در قبل و بعد انقلاب است که در حال حاضر هر گاه درخواست کند می‌تواند به دیدار رهبری برود. حسن هم لای دست و پای آیت الله خامنه ای و پدرش حیدر رحیم پور بزرگ شده، فکرش را بکنید سال پنجاه و هفت حسن پانزده سال داشته و با رهبری زاویه داشته اش است. به طنز خنداننده شو بیشتر می‌ماند.
به قول حاج حیدر : من از فراموشکاری تاریخ و پررویی سیاست میترسم.
دیرفهم
Iran, Islamic Republic of
بابا ولش کنین! حالا یه چیزی گفت تا بگه منم هستم!!؟؟
Iran, Islamic Republic of
...
۷۷...
Iran, Islamic Republic of
آقای رحیم پور ازغدی متولد چه سالی هستند؟ پاسخ به این سوال زاویه قبل انقلاب ازغدی با رهبری را روشن میکند اگر چهل سالگی انقلاب را ملاک بگیریم وازغدی نوجوانی در قبل انقلاب باشد یک نوجوان چطور میتواند با عالم پخته وکاملی زاویه داشته باشد
Iran, Islamic Republic of
صحبت این برادر درست است
گل افشان
Iran, Islamic Republic of
...
صمد
Iran, Islamic Republic of
حسن رحیم پورنزدیک دودهه درمجامع علمی ورسانه ای مطرح است حالاچگونه قبل ازانقلاب بارهبری زاویه داشته است؟فکرکنم داشتن حضرتشون خواب میدیدند!
Iran, Islamic Republic of
مهم اینه که رحیم پور الان می‌دونه چه موضعی داشته باشه تا وحدت جلو دشمن حفظ بشه اما شما با وجودی که میدونید ،ولی نمی‌خواهید یا نمیتوانید این کار رو بکنید
عباسی
Iran, Islamic Republic of
ویکی پدیا: حسن رحیم‌پور ازغدی (زاده ۱۳۴۳ در شهرستان مشهد) از نظریه‌پردازان جمهوری اسلامی ایران و از اعضای حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی است.[۱][۲] وی هر گونه گرایش حزبی را که به وی نسبت داده می‌شود را مردود می‌داند. او از ۲۵ اسفند ۱۳۸۱ به عضویت شورای عالی انقلاب فرهنگی درآمد.[۳] برخی رسانه‌های اصولگرای ایران از او با عنوان «چهره‌ای جدید در نظریه‌پردازی انقلاب اسلامی» یاد می‌کنند.[۴] او همچنین عضو هیئت ارزیابی علمی و فرهنگی و مدیر مسئول و سردبیر نشریه کتاب نقد است.[۱] او فرزند حیدر رحیم پور است.
دروغ شاخدار آ قای اصلاح طلب ، اقای ازغدی دراول انقلاب 14ساله بودند حالا چگونه یک نوجوان می توانسته قبل ازانقلاب، باعالمی مبارز زاویه داشته باشد جزء عجایب است ؟؟؟؟؟
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
جناب موسوی تبریزی
۱- سخنرانیهای ماه رمضان سال ۵۷ شما هنوز فراموش نشده، مواضع فکری و رفتارهای شما در سالهای نخست انقلاب نیز در رسانه‌های معدود و بایگانیهای نهادها و یاد مرد و از همه مهمتر دستگاه الهی، ثبت و ضبط است. واگردیدنهای فکری و عملیتان را توضیح و توجیه بفرمایید تا همنسلان من برای نسل جدید قابل تحملش کنیم.
۲- علت پروازتان از مسند دادستان کل انقلاب، چه بود؟ هنوز وقت توضیحش نیست؟
۳- آقای ازغدی متولد ۱۳۴۳ است و در سال ۱۳۵۷ نوجوانی ۱۴ ساله بوده، توضیح بفرمایید زاویه داشتن نوجوانِ بازیگوش چهارده‌ساله‌ای با آخوندِ مجتهد چهل‌ساله‌ای چون امام خامنه‌ای در پیش از انقلاب چه محلی از اعراب دارد؟
به قول سعدی علیه‌الرحمه:
بیاندیش و آن گه برآور نفس
و زآن پیش بس کن که گویند بس
Iran, Islamic Republic of
احسنت ، پرتو پلا گفتن بعضی ها که فقط ظاهر را موجه کرده و باید جوابگوی عمل ورفتار خود باشند و چرند گفتن به یاران صدیق ، عالم ِمتعهد ، خداجوی ، مبارز ، انقلابی همچون استاد رحیم پور ازغدی هیچ ارزشی ندارد .
Iran, Islamic Republic of
جناب گونیاتون مشکل داره زاویه ها رو اشتباه اندازه میگیره
United States
...
Iran, Islamic Republic of
تا مرد سخن نگفته باشد
عیب و هنرش نهفته باشد


کم گوی و گزیده گوی چون در
کز گفتن تو جهان شود پر
Iran, Islamic Republic of
صحیح است .
.
Iran, Islamic Republic of
هرکه از نظام حمایت کند مورد بغض افراد و عوامل مغرض قرار می گیرد. گرچه آرزو می کنیم این آقای م. تبریزی در اثر بی خبری و ناآگاهی اینطوری حرف زده باشد٬!!!!!!!!!
عباس
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست به این مدعیان بگه منظورداز قبل از انقلاب دقیقا چه سالی هست؟ و انزمان دکتر رحیم پور ازغدی چنند سالش بود؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
اصلاحاتی پشیمان
آقای موسوی شما اول بگو چرا امام شما را از دادستانی عزل کرد؟شما شرم حضور در جامعه داشتید...
ali
Iran, Islamic Republic of
اقا ی ازعدی زاویه داشت یا نه ؟
حسن
Iran, Islamic Republic of
چرا بطور مستدل جواب سئوالات استاد رحیم پور ازغدی را نمی دهید؟
...
سید محسن
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اصلا جناب حسن رحیم پور ازغدی قبل از انقلاب جوان نورسیده ای بوده که زاویه و یا عدم زاویه او با آقا، منتفی است. مراد آیت الله تبریزی پدر ایشان بوده که الان بحث از ایشان نیست. جناب تبریزی برای مخدوش کردن حسن رحیم پور حکایت از پدر میکند ولی پسر را اراده میکند.
United States
اقای موسوی تبریزی ایا از جریانات سکولار در حوزه که با افکار نهضت ازادی و سروش و اراء شبه روشنفکری و اسلام منهای سیاست و حکومت پیوند خورده و محکمات اندیشه سیاسی و انقلابی امام (ره) و اسلام ناب محمدی (ص) را زیر سوال میبرند و مشغول ویران کردن بنیادهای ان هستند هم خبر دارید ؟ ایا از مدارس و مراکزی که تحت عناوین مختلف در حوزه مشغول کادر سازی برای جریانات سکولار و لیبرال مسلک هستند هم خبر دارید؟...
حسین
France
درود بر رحیم پور که اینگونه اصلاح طلبان وبخصوص علمای اصلاح طلب را به ما شناساند
ایت ...تبربزی تا حالا نمی شناختم شناختم کلی هم به حرفهاش خندیدم قبل از انقلاب یه بچه با روحانی با سابقه زاویه داشته
خدا وکیلی ما جیگر نیستیم ادمیم
Iran, Islamic Republic of
علمای اصلاح طلب؟!!!! کدوم علم کدام عالم؟!!! آخوند سکولار دیگه نوبره!!
100
Iran, Islamic Republic of
خدای رحیم پور درست میگه همه رساله های که نوشته میشه کپی همدیگر هستند این آقای تبریزی کجا بود که حالا صداش در آمده آیا ایشان درک میکنند که دریک خانواده 5نفر با مدرک لیسانس وفوق لیسانس ودکترا بیکار هستند وپدر خانواده که کارگر ساختمانی هست باید هزینه اینها را بدهد
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه نمیتونن یکی از حرفهای ازغدی رو نقد کنن و دارن خودش رو نقد میکنن . !
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
بهتره ایشان برخلاف روال اتهام زنی همیشگی به علت عدم توانایی پاسخ علمی دادن سکوت کنن وجوابگوی اعمال خودش باشه
Netherlands
آقای رحیم پور واقعا درنسبت دادن سکولاربه حوزه اشتباه کرده ونبایدانسان ازغلط حمایت کند
ریزبین
Germany
تا جائی که اطلاع واثق دارم برادرو استادِ متعهد و ولائی و انقلابی و مخلص برادر حاج حسن ازغدی متولد سال 1343 هستند و لذا با احتساب این تاریخ تولد ایشان درزمان حتی شروع انقلاب را اگر سال 1357 بگوئیم ایشان 14 ساله بودند حال یک نوجوانان 14 ساله انهم در ان ایام و نوع مشغولیات و طرز تفکر و نوعِ درگیریهای فکریِ انهم در دیار اقایم حضرت امام رضا علیه الاسلام و صلواة چگونه میتواند باشد و زاویه بندی و زاویه باز کردنش انهم با مولایم حضرت سیدعلی که خیلی مسن تر از ایشان بوده اند و درثانی نحوه ی ارتباط و همفکر ی و مراوده وووووو ایشان با حضرت اقا درچه دایره ای بوده که ایشان هم در جایکاهی از فکری و علمی ای بوده باشند که بتوانند و دارای ان براهن و استدالهارا صاحب باشند که مثلا زاویه هم پیدا کنند و یا پیدا کرده باشند ؟؟ واما حاج اقای معمم و ای سید و ای پسرعموی دینی ام ! اگر مادرمان خانم فاطمه ی زهرا سلام الله علیه حاضرشوند و الاساعه از شما راجع به همین کلامتان سوال کنند و صدق و صداقت کلامتان را خواستار شوند خود بخدا چه جوابی دارید برای پاسخ دادنش ؟؟ حاجی جان بترس و استغفار کن شاید خدا لطفش بیشتر شاملت شود /
Iran, Islamic Republic of
موسوی تبریزی اگر صداقت دارد خودش بگوید چرا امام عزیز اورا عزل کردند !!!!!!!!!...
Iran, Islamic Republic of
آقا سيد شما بفرماييد...؟!!
Iran, Islamic Republic of
همین آقای موسوی اوایل انقلاب ثروتمندان را به باد انتقاد می گرفت . در یک نمونه در سخنرانی اش در سالهای دور می گفت ای کسی که فرش به دیوار خانه ات کوبیده ای این کار اشکال شرعی دارد و درست نیست در مملکت اسلامی اینکارها ، حالا همین آقا با اصلاح طلبان و ثروتمندان نشست و برخاست دارد. و استاد رحیم پور را که روشنگر جوانان این مملکت در راه درست و صحیح شناخت دین است را با مقام معظم رهبری زاویه دار می داند
مجيد
Iran, Islamic Republic of
داداش استغفرالله !! اصلاح طلبها و اين گونه صحبت ها!!!
نمي تونند جواب استاد رحيم پور رو بدهند دارند تخربش مي كنند!!
اي بگردم جوانمردي رو!!!!
مجيد
Iran, Islamic Republic of
سيد اصلاح طلب اگر بالفرض مثال حرف شما درست باشد!! كه نيست!! و اگر امام را قبول داريد كه بازم نداريد!!! امام خميني حرف قشنگي زد ببينيد الان فرد چكار است. و حال طرف را بسنجيد!!!
Iran, Islamic Republic of
...
ممقانی
Iran, Islamic Republic of
خب این آقای رحیم پور آن زمان چند سال سن داشتند و چقدر در چشم این آقایان مشهور بودند که این موسوی از زاویه داشتنش با رهبری مطلع بود
...