جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۱۱۳

فرزندان هاشمی در خیابان پاسداران و منطقه جماران چقدر زمین و آپارتمان‌ دارند؟

شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 639039
تذکراتی که بابا در مورد روزنامه زن به من می‌داد این بود که «چرا فلان مطلب را در صفحه یک منتشر کردی که سبب عکس‌العمل شود. همان مطلب را در صفحات داخلی منتشر می‌کردی» اما یک بار هم نگفت چرا فلان مطلب را منتشر کردی. یکی از نزدیکان مرتب نسبت به تصاویر زنان و موضوعات مربوط به حقوق زنان روزنامه به بابا غر می‌زد اما بابا یکبار به من نمی‌گفت چرا این مطالب را نوشتی.
فرزندان هاشمی در خیابان پاسداران و منطقه جماران چقدر زمین و آپارتمان‌ دارند؟
گروه سیاسی جهان نيوز: فائزه هاشمی طی گفتگویی درباره فشارگروه های اصلاح طلب برای تصرف مسئولیت ها در شهرداری تهران، عدم مخالفت جدی پدرش با مواضع سیاسی فرزندان، تعداد زمین و آپارتمان های فرزندان هاشمی در خیابان پاسداران و جماران، عدم مشورت پذیری روحانی و حتی موضوع قدیمی دوچرخه سورای زنان سخن گفته است.

به گزارش جهان نيوز، گزیده ای از گفتگوی دختر جنجالی آیت الله هاشمی را با روزنامه آرمان می خوانید:
*فشاری که اصلاح‌طلبان به شهردار، معاونان شهرداری و غیره برای قرار دادن افراد حزب، گروه، باند و دوستان خودشان وارد می‌کنند که خیلی زیاد است و در نتیجه افرادی که برای آن جایگاه مناسب نیستند معرفی می‌شونداین موضوع در شهرداری بسیار حاد شده است

*به شهرداری فشار آوردند که خانمی را مسئول بخشی در شهرداری کنند که این خانم فرد سیاسی است و سابقه ورزشی و مدیریتی ندارد البته مقاومت شده و او را در این جایگاه منصوب نکردند بلکه به ایشان حکم مشاور داده شد. متاسفانه در بسیاری از مناصب این اتفاق رخ می‌دهد.

*اگر عملکرد آقای روحانی تفاوت زیادی با سال 84 دارد؟ البته نباید فراموش کنیم آقای روحانی مشکلات بیرونی هم دارد و کسان دیگر هم اجازه نمی‌دهند که او کارهایش را انجام دهد اما خود او هم به‌ویژه در دولت دوم تلاشی نکرد که بتواند موانع را دور بزند یا برای منصوب کردن مدیران موفق و شایسته تلاش نکرد. همچنین در مقابل فشارهایی که به ایشان برای تغییر تیم و افراد وارد شد تلاشی نداشت. من به این نتیجه رسیدم که متاسفانه همان چرخه بسته مدیریت و اداره امور را فشل کرده است که نیاز به دگرگونی عظیم داریم.

*شاید گفته شود که مردم به پای صندوق‌های رأی نمی‌آیند که تا حدودی حق دارند. مگر چند دوره به اصلاح‌طلبان رأی دادند، چه اتفاقی رخ داد. البته توجه کنید که برخی نمایندگان خانم و آقا در مجلس عملکرد خوبی دارند اما احساس نمی‌شود در دولت و شورای شهر، مطالبات مردمی که در انتخابات به مرحله تحقق رسیده باشد.

*تا جایی که من مطلع هستم آقای روحانی در همه موضوعات از بابا مشورت نمی‌گرفت و در خیلی از مواردی که مشورت می‌کرد و بابا به ایشان نظر می‌داد، آن را انجام نمی‌داد و آنچه را که خودش با آن موافق بود، انجام می‌داد. معتقدم آقای روحانی می‌توانست از تجربیات، سوابق، توانایی‌ها و علم و دانش بابا در اداره دولت استفاده کند اما چنین نکرد و می‌توانست بهتر از این باشد. اینطور نبود آقای روحانی به هر چه بابا می‌گفت عمل کند یا مشورت بگیرد. به عنوان نمونه در موضوع عربستان آقای روحانی مشورتی از بابا نخواست در حالی که بابا تلاش‌ها و گذشته خوبی برای برقراری و احیای روابط با عربستان داشت و موفق بود اما آقای روحانی نیامد که مشورت بگیرد در شرایط ایجاد شده میان ایران و عربستان چه باید کرد. آقای روحانی خیلی اهل مشورت نیست.

*محسن و فاطی و من در پاسداران زمین‌هایی داشتیم که من زمینم را فروختم و مامان در زمین خودش یک آپارتمان سه طبقه ساخت که دو واحد برای مامان و یک واحد برای من است. فاطی در سمت چپ و محسن در سمت راست ماست. در آن محوطه ما 4 تا در کنار هم هستیم. همان زمان که آن آپارتمان را می‌ساختیم، یاسر و مهدی در جماران زمین خریدند و ساختند. احتمالا عروس‌ها دوست نداشتند با خواهرشوهر‌ها در یک جا باشند.(خنده) بنابراین خانه‌های خودشان را دارند و بنا نیست همه جابه‌جا شوند تا کنار هم باشند. وقتی قرار شد محل قبلی زندگی مامان و بابا، خانه موزه شود مامان آنجا را آماده کردند که ما کنار هم باشیم و یاسر هم خانه خودش است، البته مهدی که زندان است و خانم او در خانه خودشان است. مهدی در زندان است. همین شنبه برای دیدن مهدی به زندان رفتیم.

*همیشه نهار روز جمعه را در خانه بابا بودیم و هنوز هم ادامه دارد. همه ما مشغله زیادی داریم اما در آن روز همدیگر را می‌بینیم و گفت‌وگو می‌کنیم. علت دیگر اینکه با عقاید مختلف در کنار هم متحد و پشت همدیگر هستیم این بود که بابا اصرار نداشت که همه مثل همدیگر حرف بزنیم، فعالیت کنیم، یک خط فکری داشته باشیم و... هر کدام با افکار مختلف خودمان فعالیت می‌کردیم و کسی هم به ما اعتراضی نمی‌کرد البته ممکن بود بابا گاهی تذکری بدهند که «اگر اینطوری می‌گفتی بهتر بود» اما «چرا فلان حرف را زدی» را نداشتیم یا کمتر داشتیم. این باعث شد تا در خانواده یاد بگیریم در حین کنار هم بودن، اندیشه‌های مختلف را تحمل کنیم. به عنوان نمونه محسن بارها اعلام کرده که با حرف‌های من خیلی موافق نباشد و من هم ممکن است با حرف‌های محسن خیلی موافق نباشم یا در سال 76 من در ستاد رئیس دولت اصلاحات فعالیت می‌کردم و فاطی در ستاد آقای ناطق نوری بود اما مشکلی نداریم و در کنار هم هستیم. پس یاد گرفتیم که در حین اینکه ممکن است اندیشه‌های مختلف داشته باشم و متفاوت فکر کنیم ولی کاری به کار هم نداشته باشیم و اجازه بدهیم هر کسی حرف خودش را بزند و از همدیگر هم حمایت کنیم و پشت همدیگر باشیم. این تربیتی بوده که در ما جا افتاده است و ادامه دارد. دلیل این موضوع را تربیت خانوادگی و سیاست‌های بابا می‌دانم.
*اصولگرایان در زمانی که روزنامه‌ زن را راه‌اندازی کردم به من اعتراض نمی‌کردند و پیش بابا می‌رفتند و اعتراض می‌کردند «چرا فائزه این را نوشت، چرا فائزه این عکس را گذاشت، چرا فائزه این کار را کرد و چرا فائزه آن کار را کرد. روزنامه زن باید تعطیل شود و...» یعنی فشارها به بابا بیشتر از من بود. برخی عکس‌العمل کارهای من را به بابا منتقل می‌کردند.

*آنچنان چیزی به من نمی‌گفت. مثلا تذکراتی که بابا در مورد روزنامه زن به من می‌داد این بود که «چرا فلان مطلب را در صفحه یک منتشر کردی که سبب عکس‌العمل شود. همان مطلب را در صفحات داخلی منتشر می‌کردی» اما یک بار هم نگفت چرا فلان مطلب را منتشر کردی. یکی از نزدیکان مرتب نسبت به تصاویر زنان و موضوعات مربوط به حقوق زنان روزنامه به بابا غر می‌زد اما بابا یکبار به من نمی‌گفت چرا این مطالب را نوشتی. تذکرات بابا به من درباره محل انشار مطالب در روزنامه زن بود. بابا در روزی که تصمیم به انتشار روزنامه زن گرفتم از هدفم سوال کرد و پاسخ دادم هدف من فرهنگ سازی درباره حقوق زنان است چون معتقد بودم «مشکلات فرهنگی ما با مطالعه روزنامه و آگاهی رسانی به مردم کاهش پیدا می‌کند. طبیعتا می‌خواهم به قوانین و نابرابری حقوق زنان و مردان هم توجه کنم. روزنامه نباید مختص یک قشر باشد، چراکه برای همه مردم است. اگر قرار باشد روزنامه زنانه باشد فقط زنان می‌خوانند، پس مردان در کجا باید تحت تاثیر قرار بگیرند بنابراین باید به مسائل کل جامعه بپردازم علاوه بر اینکه اولویت من اختصاص بخش عمده روزنامه به مسائل زنان است» که موافقت کرد. نکته جالب اینکه در ابتدا به روزنامه زن مجوز نمی‌دادند. معتقدم بابا آنچنان با حرف‌های من مخالف نبود و بیشتر در مورد زمان، نوع و سیاست مطرح شدن آن تذکر می‌داد. تذکراتی که از بابا می‌گرفتم خیلی کم بود.

*من موضوع دوچرخه سواری زنان را دو سال قبل از آغاز اعتراضات به این موضوع مطرح کرده بودم. اعتراضات و فشارها در حالی بود که دوچرخه سواری خانم‌ها نیاز به قانون ندارد و منعی برای آن نیست. 2 سال پس از طرح دوچرخه سواری زنان وقتی که برای مجلس، کاندیدا شدم مخالفان یادشان افتاد که می‌توانند از این موضوع علیه من استفاده کنند. من هر کجا که می‌رفتم از من سوال می‌شد و پاسخ می‌دادم وگرنه دوچرخه‌سواری بانوان هیچگاه شعار انتخاباتی من نبود ولی تبدیل به شعار تبلیغاتی شد. به نظرم دوچرخه سواری بانوان منعی نداشت و یک جو سیاسی برای آن ایجاد کردند. فتواهایی که گرفتم هم اینگونه بود که گفته نشد دوچرخه سواری حرام است بلکه گفتند مفسده انگیز باشد، حرام است. الان مطالبات جامعه بسیار بالاتر رفته و حساسیت‌ها به دوچرخه سواری بانوان وجود ندارد یا بسیار ناچیز است. دوچرخه سواری بانوان در جامعه به تدریح به اقدام عادی در جامعه تبدیل شد و مطالبات زنان به سمت موضوعات حاد‌تر رفت بنابراین مخالفت‌ها با این موضوع در زمانی که مطالبات دیگری مطرح شد کاهش پیدا کرد و برخلاف آن سال‌ها دیگر ایرادات جدی به این موضوع گرفته نشد. همان ایام هم می‌دیدیم که زنانی در تهران و شهرستان‌ها دوچرخه سواری می‌کنند و بیشتر اعتراضات به دلیل مسائل سیاسی بود.

*به‌ویژه پس از سال 84 و 76 که چپی‌ها تخریب کردند و 88 و بعد از آن خیلی افراد برای حلالیت – نزد آیت الله هاشمی- آمدند. بسیاری‌ از افراد از من هم حلالیت می‌طلبند. من معمولا می‌گویم برای من مهم نیست. بالاخره چیزی بوده که گذشته و من کینه به دل نگرفتم. همین که خود شما متوجه اشتباهتان شدید کافی است. آقای هاشمی سریع همه را می‌بخشید. حتی اگر برای حلالیت نمی‌آمدند من فکر نمی‌کنم کینه‌ای نسبت به چنین افرادی در دل داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اگر کارنامه دولت روحانی مثبت بود آیا باز هم این مطالب را می گفتید و حساب روحانی را از هاشمی جدا می کردید یا الان که کارنامه روحانی منفی است چنین افاضاتی می کنید؟!!
ثروت خاندان هاشمی مربوط به امروز نیست
Iran, Islamic Republic of
ثروت هاشمی از قبل از انقلاب در خدمت انقلابیون و مبارزان بود و مشکلات بسیاری ار انقلابیون را حل میکرد و ثروت خاندان هاشمی مربوط به امروز نیست
Iran, Islamic Republic of
...
در انتخابات اخیر هاشمی نفر اول تهران در خبرگان
Iran, Islamic Republic of
در انتخابات اخیر هاشمی نفر اول تهران در خبرگان و فرزند هاشمی هم نفر اول شورا در تهران بود پس برادرا فقط آب در هاون میکوبن چون مردم آگاهن
هر چه بد بگید باعث محبوبیت بیشتر طرف میشه و دقیقا برعکس عمل میکنه
Iran, Islamic Republic of
...
ادم زیرک از یه سوراخ دوبار گزیده نمیشه
Iran, Islamic Republic of
ادم زیرک از یه سوراخ دوبار گزیده نمیشه به هاشمی بد گفتین جوابتونو از مردم گرفتین بازم ادامه بدین جواب سخت تری میگیرین حالا خود دانی
کلاه گشاد برجام
Iran, Islamic Republic of
شماها چرا از سوراخ کدخدا دو سه بار گزیده شدین و از قراردادهای الجزایر و سعدآباد و ژنو درس عبرت نگرفتید ؟!
Iran, Islamic Republic of
... از وضعیت اقتصاد گل و بلبل و دولت مجلس و شوراها به خوبی مشخص است
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اگر خدا انتخاب پیامبران را به مردم واگذار می کرد احتمالا تعداد پیامبران به تعداد انگشتان دست هم نمی رسید. هر آنچه مردم انتخاب می کنند الزاما درست نیست منتها اگر درست انتخاب کنند به برکات میرسند و در غیر آن ....
Iran, Islamic Republic of
پس چرا در زمان حیات هاشمی اجازه داده نشد قانون "از کجا آورده ایی" تصویب و اموال مسئولین رسیدگی شود؟!
قانون من درآوردی؟
Iran, Islamic Republic of
قانون من درآوردی یعنی چی؟ هاشمی چی گفت
Iran, Islamic Republic of
قبل از انقلاب صحیح است ولی بعد انقلاب مقداری نا صحیح است
ثروت قبل از انقلاب هاشمی یک افسانه است - مصباح التولیه
Iran, Islamic Republic of
ثروت قبل از انقلاب هاشمی یک افسانه است. او یک شبه، در یک معامله ی عجیب، به طور رایگان!!!صد قطعه زمین از ابوالفضل مصباح التولیه - از خان های مرموز زمان شاه- دریافت کرد و به تدریج، در طول دوران مبارزه، بسیاری از شخصیت های بعدی انقلاب را با پول همان زمین ها نمک گیر خود نمود.
Iran, Islamic Republic of
...
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
...
دیرفهم
Iran, Islamic Republic of
جهان! پس مهدی کو؟ تو عکس خانوادگی پیداش نیست!!؟؟
Iran, Islamic Republic of
اطراف لندن و امار بگيريد
هاشمی بزرگ و بزرگ زاده بود
Iran, Islamic Republic of
هاشمی بزرگ و بزرگ زاده بود و یک شبه ثروتمند نشد بلکه ثروتش مربوط به قبل از انقلاب میشد
Iran, Islamic Republic of
بروید ببینید قبل از انقلاب چگونه یک شبه ثروتمند شد!
برو ببین بعد بیا اینجا نظر بپرون دنیا
Iran, Islamic Republic of
برو ببین بعد بیا اینجا نظر بپرون دنیا که همین دو روز نیست برادر یه جایی باید جواب بدی که از دست هیچکی کاری برات برنمیاد
Iran, Islamic Republic of
هر چی بود با استخر فرح رفت!!
برادر استخری دوباره پیداش شد
Iran, Islamic Republic of
به به برادر استخری تقبل الله اخوی
چرا به کلمه استخر حساسی؟؟؟؟
بالاخره نگفتی کجا قراره جون بدی استخری جان
Iran, Islamic Republic of
برادر استخری چه خبر؟ بالاخره نگفتی کجا قراره جون بدی
استخر فرح
Iran, Islamic Republic of
تا جان در بدن داریم با فتنه گران خائن مبارزه خواهیم کرد.
استخری جان پرت نرو بگو کجا قراره جون از تنت در ره
Iran, Islamic Republic of
به جای جواب دادن چرا خودتو به درو دیوار میزی استخری؟ خودتم میدونی مرگ آخرین مقصده پس خاموش لطفا
Iran, Islamic Republic of
بیخود که نمیگن، جیب چون بانک!!!!
اوناییکه میگن همه مثل خودتون
Iran, Islamic Republic of
اوناییکه میگن همه مثل خودتون و شماها اقلیتی بیش نیستن که مردم سالهاست ازتون رد شدن
Iran, Islamic Republic of
از قضا قاطبه ملت ایران مخالف لیبرالیسیم و سرمایه داری و مسئولان اشرافی و مرفه بی درد هستند. ...
نکنه خودتونو کل ملت میدونین
Iran, Islamic Republic of
نظر قاطبه ملت تو انتخاباتهای اخیر معلوم شئ نکنه خودتونو کل ملت میدونین
مشکل اصلی برادران اینه که خودشونو کل ملت میدونن
Iran, Islamic Republic of
مشکل اصلی برادران اینه که خودشونو کل ملت میدونن در حالیکه اقلیتی بیش نیستن
Canada
...
Canada
هاشمی یکی از ارکان جمهوری اسلامی بود. فرزندانش ولی کاره ای نیستند!!
Iran, Islamic Republic of
این پرچمها مال آلبانیه؟؟ رفقا آلبانی چه خبر ظهرها ناهار چی میدن؟؟ اگر خیلی نونتون توی روغنه فکر ما هم باشید التماس دعا داریم!!!!!!!!!!!
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
...
دلواپس
United Arab Emirates
خداوکیلی اصل قضیه در جدل بی فایده گم شد تولید ثروت حلال ایراد نداردبلکه محل ایراد خوی آقازادگی واحساس خود برتر بینی واستفاده از رانت برای تحریف مبانی انقلاب است...واینکه مسئول نظام جمهوری اسلامی باید ساده زیست باشد تا درد مردم رابداند
دیرفهم
Iran, Islamic Republic of
برای اظهار نظری چنین قاطع، کمی مطالعه بیشتر باید!
Iran, Islamic Republic of
...
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
شما برای رسیدن به قدرت و ثروت با شعار حقوق زنان جامعه ما را به تباهی کشیدید.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
حسین
United Kingdom
...
علی
هاشمی مرد بزرگ وبزرگ زاده ای بود مثل شریعتمداری کیهان و....نوکیسه نبود
Iran, Islamic Republic of
جون مادرت این جوک جدید رو از کجا شنیدی؟
شریعتمداری کیسه ش کجا بود که نو باشه یا کهنه؟
هر انگی بهش راست یا دروغ بچسبه حداقل تا حالا کیسه دوختن از اموال عمومی بهش نچسبیده خداروشکر
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آیا هیچگاه نام مصباح التولیه را در سرگذشت هاشنی بهرمانی شنیده اید؟
او یک فرد کلیدی و راز آلود است.
ناشناس
Netherlands
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
شهروند طبری
Iran, Islamic Republic of
یکی بود که تو انتخابات هر یک از پسرانش را در ستاد یک نامزد می فرستاد تا هر کدام برنده شدند آنها هم برنده باشند! خب اگر زرنگ باشی اسم این کار را می توانی آزادی عقیده و حق انتخاب بگذاری تا دیگران را فریب دهی!!
فاطمه سال 76 در ستاد ناطق و فائزه در ستاد خاتمی! و البته همه همیشه با همند! مخصوصا این سالها!
امکانات مملکت که دست شما باشد و به تربیت بچه ها هم اهمیت ندهی و با هلی کوپتر و جت اسکی بیت المال به آنان سرویس بدهی نتیجه اش می شود این!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
فرزندان بزرگان کشور غیر از ایران در همه جای جهان املاک و مستغلات دارند. از روسیه و اوکراین گرفته تا انگلیس و افریقای جنوبی. ...!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر قصد مقايسه نمودن را داري بايد در رابطه با همه امور, مسئولان كشورمان را با ديگران مقايسه كني....
Iran, Islamic Republic of
دارند که دارند. شب و روز دارن برای این مردم زحمت میکشن آیا حق ندارن برای خودشون و بچه ها و نوه نتیجه هاشون یه سرمایه کوچیک به ارث بزارن؟
Iran, Islamic Republic of
این سرمایه کوچیک را خوب اومدی!
آره واسه روز مباداست.
...
Iran, Islamic Republic of
...
ناشناس
چرا الکی تهمت می زنید
علی
Iran, Islamic Republic of
همه را بگید چرا فقط این یکی را میگید
سدرا مصاحب
Iran, Islamic Republic of
جهان بازم که همه کامنت های خوانندگان رو نقطه چین کردی؟!!! یعنی چی؟
علی
Iran, Islamic Republic of
همه را بگید چرا فقط این یکی را میگید
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
کینه ی باباجان را در انتخابات 84 و 88 و اغتشاشات و کمیته صیانت از ارا و خطبه های نماز جمعه و نامه بدون سلام و گرای تحریم ها به دشمنان و اختراع "جریان انحرافی" و زیر دو خم نظام و مردم رفتن به هوای زمین زدن دولت های احمدی نژاد را هیچگاه فراموش نخواهیم کرد...
Iran, Islamic Republic of
...
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
همین کینه باعث شده خوب فکر نکنین و همه کاراتون بدتر به ضررتون تموم بشه و با همین فرمون برین جلو بازم شکستتون حتمیه
Iran, Islamic Republic of
اگه می خواهید خاندان هاشمی را خوب بشناسید، به احمدی نژاد مراجعه کنید
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
میراث آقای هاشمی «تکنوکراتیسم» در جمهوری اسلامی است....
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز کینه شتری نسبت به خانواده هاشمی دارد ولی بحمدالله تفکر جهان نیوز که بوی تعفن ولجن پراکنی می دهد امروزه محبوبیتی در جامعه ندارند وحرفهایشان بین مردم اثری ندارد.
جهان نیوز جهان نیوز صفتان چرا آزموده را باز هم می آزمایند؟
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز جهان نیوز صفتان چرا آزموده را باز هم می آزمایند؟ با این حرفا سالهاست بازنده مطلقین بازم ادامه بدین تا چیزی ازتون نمونه
Iran, Islamic Republic of
واسه همین میای خبرهاش را می خونی....؟
زز اینکه میبینم از اشتباهاتتون درس نمیگیرن نگرانتون میشم
Iran, Islamic Republic of
اره عزیز دل برادر از اینکه میبینم از اشتباهاتتون درس نمیگیرن نگرانتون میشم
کجای دنیا دیدی با تهمت و افترا و بد دهانی پیروزی نصیب کسی بشه؟
Iran, Islamic Republic of
کجای دنیا دیدی با تهمت و افترا و بد دهانی پیروزی نصیب کسی بشه؟ دقیقا این کارا بر عکس نتیجه میده از ما گفتن خود دانید
Iran, Islamic Republic of
برخی اصلاح طلبان با تهمت و بد دهانی علیه احمدی نژاد در سال 92 سوار بر قدرت شدند .
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Germany
فقط احمدی نژاد
Germany
از سفر دیروز مردمی نژاد چه خبر؟
بهزاد
United Arab Emirates
اگه کتاب را خونده باشین میفهمین ثروتش از کجا اومده ...قبل از انقلاب ریالی پول نداشته .با بچه دارین حرف میزنین...عجبا
Iran, Islamic Republic of
فقط مانده ام با این همه سم پاشی که بر علیه هاشمی وخانواده او صورت می گیرد چرا خودش در انتخابات خبرگان وفرزندش در انتخابات شورای شهر رای اول وبا فاصله بسیار زیاد نسبت به دیگر نامزدان به خود اختصاص می دهند ونفرات مورد حمایت تفکر جهان نیوزیها نفر آخر می شوند.مردم داری یعنی این ،شیر فهم شد جهان نیوز یا نه؟
جهان نیوزیان و جهان نیوز صفتان هیچ گاه درس نمیگیرند
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوزیان و جهان نیوز صفتان هیچ گاه درس نمیگیرند و بهمین خاطر شکست بعدیشان سنگینتر است
ملت
Iran, Islamic Republic of
فقط در تهران. همان شهر اغتشاشات ۸۸. ایران فقط تهران نیست.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مصباح التولیه یک کلید در شناخت شخصیت و ماموریت واقعی هاشمی رفسنجانیست.
Iran, Islamic Republic of
...
رر
United States
روضه خوان مسجد فخرالدوله تهران بود و يك پژو ٤٠٥ قراضه داشت!؟
Iran, Islamic Republic of
نمیدونستم داشتن یه آپارتمان در خیابان پاسداران شما رو جز ثروتمندان قرار میدهد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جهان جان آخرش مشخص نشد در خیابان پاسداران و منطقه جماران چقدر زمین و آپارتمان‌ دارند؟؟؟
تیترهای سیاسی و بودار میزنی
از این همه مطلب چیراتیتر کردی!؟
جهان نیوز آب در هاون میکوبی
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز آب در هاون میکوبی به خود بیا
Iran, Islamic Republic of
پس می خواستی اب توی استخر فرح پهلوی بکوبه !!!!!؟
حالت خوبه استخری
United States
تو استخر فرح بکوبه؟ حالت خوبه استخری
استخر فرح .
Iran, Islamic Republic of
آب در هاون کوبیدن برجام نافرجام بود.
برادر استخری مرگ آخرین راه
Iran, Islamic Republic of
استخری به نظرت کجا قراره جون بدی؟ تا حالا به مغزت خطور کرده؟
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
رفسنجانی توی کاخ فرح پهلوی فوت کرد.
و شما در کجا جان از تنت بدر خواهد رفت؟
United States
و شما در کجا جان از تنت بدر خواهد رفت؟ آیا کمی فکر کردی؟
مخالف کاخ نشینی .
Iran, Islamic Republic of
تا ظلم هست مبارزه هست تا مبارزه هست ما هستیم .
...
Iran, Islamic Republic of
قطعا توی استخر کاخ فرح پهلوی نخواهد بود .
تو حتی جلوی پای خودتم نمیتونی ببینی برادر استخری
Iran, Islamic Republic of
از کجا میدونی؟ نکنه باورت شده به غیب وصلی؟ تو حتی جلوی پای خودتم نمیتونی ببینی برادر
علم غیب لازم نیست .
Iran, Islamic Republic of
مردم عادی رو توی کاخ سعدآباد و استخر فرح راه نمی دهند .
محسن
Iran, Islamic Republic of
...
Netherlands
این خانواده فکر کرده اند اگه نقش اپوزیسیون را بازی کنند گروهی از مردم که به هر دلیلی از اوضاع کشور ناراضی هستند اینارو رو دست میگیرند و حلوا حلوا میکنند !!!!!!!!!!!!
انتخاب محسن هاشمی به عنوان نفر اول تهران
United States
انتخاب محسن هاشمی به عنوان نفر اول تهران در انتخابات شوراها بیانگیر آگاهی و شناخت مردمه
شهرداری تهران 2 ساله که تعطیله.
Iran, Islamic Republic of
مردم اگر آگاه بودند به کسانی رای نمی دادند که حتی توان معرفی یک شخص کارآمد برای شهرداری تهران را ندارند.
Iran, Islamic Republic of
همه کسانی که به محسن و لیست فله ای های شورای شهر رای دادند...پشیمانند .
باید قبول کنی که اقلتین
Iran, Islamic Republic of
بازم خودتونو کل مردم فرض کردین باید قبول کنی که اقلتین
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
رییسی اول از همه باید اموال هاشمی قبل و بعد انقلاب رسیدگی کنه.!