پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

بارش پراکنده و وزش باد در برخی مناطق کشور

شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 639034
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد در برخی مناطق کشور خبر داد.
بارش پراکنده و وزش باد در برخی مناطق کشور
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، احد وظیفه با بیان اینکه بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی طی سه روز آینده آسمان اکثر مناطق کشور صاف و آفتابی است، اظهار کرد: در این مدت در شمال استان‌های آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی در ساعات بعد ازظهر افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در ساعات بعد ازظهر امروز (۱۷ شهریور) در ارتفاعات جنوب کرمان و شمال هرمزگان افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه تصریح کرد: طی فردا (۱۸ شهریور) در برخی مناطق ارتفاعات زاگرس مرکزی در استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی و در ارتفاعات البرز در استان‌های زنجان و قزوین در ساعات بعد ازظهر افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد خواهیم داشت.

به گفته وظیفه، در بعضی ساعات دو روز آینده در استان‌های ساحلی دریای خزر ابرناکی و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱۸ شهریور) صاف تا نیمه ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۱۹ شهریور) صاف همراه با غبار صبحگاهی با حداقل و حداکثر دمای ۲۴ و ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *