جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

آب چشمه‌علی به داخل کانال مترو ریخته می‌شود

جمعه ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 638905
عضو شورای شهر تهران، گفت: آبی که باید به داخل چشمه‌علی برود متأسفانه به داخل کانال مترو ریخته می‌شود و ماه‌هاست 20 پمپ، آب کانال مترو را به داخل فاضلاب سرخه‌حصار تخلیه می‌کنند.
به گزارش جهان نيوز، حسن خلیل‌آبادی در گفت‌وگو فارس، درباره آخرین اقدامات انجام‌شده برای بازگشت آب به چشمه‌علی واقع در شهرری اظهار داشت: هنوز آب به چشمه‌علی بازنگشته است، چند وقت قبل مقداری آب به داخل چشمه ریخته شد که البته در آن مقطع هم تأکید کردیم این آب قابل اعتماد نیست و در حال حاضر نیز این چشمه خشک شده است.

وی با اشاره به اینکه آب چشمه‌علی به دلیل احداث خط 6 مترو در حال ریخته شدن در کانال مترو است،‌گفت: چند ماهی است که 20 پمپ آب کانال مترو را تخلیه و در فاضلاب سرخه‌حصار می‌ریزند.

خلیل‌آبادی درباره تعلل در بازگشت آب چشمه نیز گفت:‌با توجه به اینکه پول پیمانکار داده نشده است، بنابر این پیمانکار نیز آب‌بندی کانال مترو را انجام نداده و آب هنوز به چشمه‌علی بازنگشته و به مترو می‌ریزد.

عضو شورای شهر تهران گفت: در گذشته مدیران مترو قول دادند که تا 15 تیرماه آب به چشمه‌علی باز می‌گردد ولی همچنان خشک است.

وی خاطرنشان کرد: راهکارهای موجود برای بازگشت آب به چشمه‌علی وجود دارد ولی هنوز در این خصوص اتفاقی نیفتاده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *