جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۵۱
قالیباف در اجلاسیه ۲۱۰ شهید محمدشهر کرج:

پیشنهادات مکتوب و روشنی به دولت برای تامین مایحتاج شش میلیون خانوار نیازمند داده‌ام/ لندن ما مناطق محروم کشور است

پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۴
کد مطلب: 638892
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آن زمان علی‌رغم تمام سختی‌ها و مشکلات به ما متلک می‌انداختند که در مقابل دشمن توانایی دفاع ندارید، گفت: امروز قدرت ایران اسلامی در دنیا قابل مشاهده است.
پیشنهادات مکتوب و روشنی به دولت برای تامین مایحتاج شش میلیون خانوار نیازمند داده‌ام/ لندن ما مناطق محروم کشور است
به گزارش جهان نيوز، محمدباقر قالیباف  در اجلاسیه 210 شهید محمدشهر کرج که در مصلی این شهر با حضور خانواده بسیجی شهید حدادیان  برگزار شد، اظهار داشت: مهمترین فلسفه انقلاب اسلامی و اساسی‌ترین موضوع دهه اول انقلاب که جنگ در آن زمان اتفاق افتاد و شرق و غرب بر ما تاختند و در آن جنگ با مظلومیت این مردم ایستادند، این است که ملت ایران به سنت الهی پایدار بودند و با همه وجود می‌دانستند که قدرت مطلق خداست.

وی افزود: اعتقاد ملت ایران در آن زمان  این بود که همه چیز در دست خداست و حتی در ابتدای جنگ هم که این تفکر در جبهه‌های جنگ حاکم نبود ما شرایط سختی را داشتیم و وقتی که این اعتقاد وجود داشت نتیجه‌اش این پیروزی‌های پی در پی بود که دشمن را از زمین و کشورمان بیرون کردیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جنگ فراز و نشیب‌های فراوانی پیدا کرد، بیان کرد: برخی اوقات فشار از بس زیاد بود که برای بردن شهدا از خدا طلب فرصت و استمداد می‌کردیم.

وی با بیان اینکه آن زمان علی‌رغم تمام سختی‌ها و مشکلات  به ما متلک می‌انداختند که در مقابل دشمن توانایی دفاع ندارید، عنوان کرد: حتی بعد از جنگ به ما می‌گفتند که چرا بعد از عملیات بیت‌المقدس به جنگ ادامه دادید.

قالیباف با بیان اینکه جنگ روز آخر مشکلات جدی پیدا کرد و ما به وظیفه خود عمل کردیم،گفت: علی رغم پذیرش قطعنامه رزمندگان در جبهه‌ها گریه می‌کردند و ناراحت بودند.

وی با بیان اینکه قدرت انقلاب اسلامی در منطقه بسیار بالا است،گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال برهم  زدن امنیت جمهوری اسلامی است و ایران اسلامی در بهترین شرایط امنیت در منطقه است.

وی با بیان اینکه نشستن قدرت‌های دنیا برای مذاکره با جمهوری اسلامی به واسطه قدرت دیپلماسی نبود بلکه قدرت خون شهدا بود، تصریح کرد: امروز قدرت ایران اسلامی در دنیا قابل مشاهده است و این از افتخارات ما است و در دهه چهارم  ما مورد تهاجم دشمن هستیم و تهاجم دشمن در دو عرصه اقتصادی و رسانه‌ای است.

قالیباف ادامه داد:  امروز جبهه رسانه‌ای که دشمن برای  مردمان با دروغ و تزویر شروع کرده جدی‌تر از تهدید اقتصادی است و از آن کمتر نیست و  هر روز شایعات متعددی درست می‌کنند و اینها  در داخل کشور ایادی دارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فرمایش امام است که ممکن است که ما تفاله‌های رژیم منحوس پهلوی را از قدرت دور کنیم اما دور کردن و حذف ایادی غرب و غرب زده‌ها  در کشور کار سخت و مشکلی است و امروز این ایادی و دلدادگان غرب بخشی از کار دشمن را در حوزه رسانه در  داخل کشور انجام می دهند و شایعات متعددی علیه نظام و انقلاب میسازند.

وی با بیان اینکه چند وقت قبل در مراجعه به  طرقبه مشهد  که همشهریانم به من می‌گفتند که شما که الان باید در لندن باشید، عنوان کرد: از من سوال می‌کنند که در کجا هستید و چکار می‌کنید؟ مگر بنا هست که ما در جمهوری اسلامی مسئولیت داشته باشیم و کار کنیم!؟

وی با بیان اینکه اول انقلاب حتی یک پاسدار ساده هم نبودیم ، عنوان کرد: من ممکن است که مسئولیت رسمی و سازمانی نداشته باشم اما این دلیل ندارد که در خانه بخوابم و کار نکنم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در مناطق محروم و کم برخوردار  و زلزله زده کشور حاضر می شوم و کار می‌کنم و صبح تا شب کارها و امورات این افراد محروم را دنبال می‌کنیم و  لندن ما همین مناطق محروم است و ما پای کار مردم هستیم چون این مردم با جان و آبرو پای انقلاب هستند و ما هم تا پای جان در خدمت این مردم و انقلاب هستیم و  دشمنان هر روز این شایعات را علیه ما درست می‌‌کنند و یا با یک حرف نیمه راست صدها تهاجم و دروغ می‌سازند.

وی با بیان اینکه امروز موضوع ما موضوع اقتصادی و رسانه ای است، تصریح کرد: بعد از دفاع مقدس در کار ساخت و ساز و مناطق محروم فاصله نگرفتم و در زمان ناجا هم بیگانه با مسائل اقتصادی و مشکلات کشور نیستم و در یکسال اخیر هم متمرکز به مسائل اقتصادی و مشکلات اقتصادی کشور شدم و با اکثر صاحب نظران و کارشناسان اقتصادی جلسات متعددی برگزار کردیم.

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز مشکلات اقتصادی در کشور راه حل اقتصادی دارد و اگر کسی برای حل مشکلات اقتصادی به دنبال  راه کار سیاسی است او نه کشور را شناخته و نه ظرفیت کشور را شناخته و بیش از اندازه به دشمنان ما اعتماد دارد و دشمنان از مشروطه تا امروز که آخرین نسخه اش برجام بود دیدید که با ما چه کردند.

وی با بیان اینکه ما با آنها دشمنی نداریم،گفت: ما در مسیر خودمان حرکت می‌کنیم اما آنها بنا ندارند که ما و جوامع اسلامی در این مسیر  خودمان که صراط مستقیم هست حرکت کنیم و آنها به دنبال ظلم و چپاول و لگد مال کردن عزت ما هستند که این برگرفته از فرهنگ قرآنی است که در مقابل آنها ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه ما در کشور ظرفیت حل مشکلات و توان آن را داریم، متذکر شد: آن چیزی که ضعف در کار ما است که باید  با صراحت آن را بگویم و  بی توجهی به آن شده حلقه مدیریت کارآمدی است و بارها عزیزان در دولت و رسانه ملی  اعلام کردند که کمبود منابع نداریم و تراز ارزی ما مثبت است.

 قالیباف با بیان اینکه این سخن به این معنی است که تراز صادرات بیشتر از واردات است، عنوان کرد:  اگر اینگونه است چرا وضع این است، ما باید این توجه را داشته باشیم که ما مسئولان باید به این توجه کنیم که خطاب به خودم است و امروز مصلحتی بالاتر از این در کشور نداریم که مصلحت مردم و کشور است و امروز فشار بر مردم زیاد شده و مردم در حال اذیت شدن هستند و پابرهنگان در حال له شدن هستند و کسانی که در مدیریت کشور هستند باید بدانند که اقتصاد کشور راهکار اقتصادی دارد نه راهکار سیاسی.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مواضع سیاسی من نسبت به دولت مشخص است؛ گفت: باید ضعف کارآمدی و باورها به ظرفیت داخلی اصلاح شود برخی نابسامانی‌ها در کشور در کوتاه مدت در حال رفع شدن است؛ حتما کشور قادر است در زمان کوتاه در  ظرف مدت دو الی سه ماه قیمت ارز را تثبیت کند و جلوی قیمت آن را گرفت و می‌شود جلوی رشد نقدینگی را گرفت.

قالیباف با بیان اینکه پیشنهاداتی به خاطر مردم و کشور و به خاطر حل مشکلات به صورت مکتوب و پیشنهادات روشنی در حوزه مربوطه صادرات، واردات، قاچاق کالا و تامین مایحتاج شش میلیون خانوار که توان اداره زندگی را ندارند به مسئولان داده ام،گفت:  مردم مطمئن باشند این کارها قابل حل است و همه باید دست به دست هم بدهیم و این دولت باید پای کار بیاید و همه از این شرایط سخت گذر کنیم و بر سنت  الهی وفادار باشیم و بدانیم که همه چیز در دست خدا است و در مقابل رسانه‌های دروغ‌پرداز غرب همه متحد و همدل شویم و نقشه آنها را نقش بر آب کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
فقط کاپیتان دکتر قالیباف می تواند این کشتی به گل نشسته اقتصاد ایران را به ساحل امن و آرامش برساند ان شاءالله .
France
...
United States
...
United States
قالیباف چه رانتی میده به جهان که اینجوری هر چی مخالفش بگی سانسور می کنه ؟
به ۱۳:۲۵
Iran, Islamic Republic of
همین حرفت رو که سانسور نکرده
تا فردا منفی هاتو بشمار
United States
دیدی تعداد مثبتها را تو سایت اصولگرایی . دوست خوب من شما فکر می کنی قالیباف بیاد یا رییسی بیاد یا خاتمی یا احمدی نژاد فرقی می کنه ؟...
United States
...
کاربر محترم با تشکر اینجا محل نظریه های کوتاه و مختصر و مفید است . جهان نیوز
دلواپس 10:35
Iran, Islamic Republic of
آخی نمی دانی که غیر از رانتخواری مدل دیگر خدمت هم هست؟خیلی از نیروهای جهادی گمنام ودلاور دارند تومملکت زحمت می کشندومملکت تا حالا رودوش آنها حمل شده...آقای قالیباف هم با وجود بعضی انتقادات, از آن نیروهایی است که پای کار می ایستدومرد تلاش است
United States
...
Russian Federation
درخواب بله
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر دكتر مردم دوست
Iran, Islamic Republic of
...
France
بیایید به من هم پول بدید مثل خودتون تندرو میشم ، حتی از شما تندتر ۲۴ ساعته هم میگم مرگ بر این و اون .
Iran, Islamic Republic of
از ادبیات دشمن استفاده نکنید تندرو و میانه رو ادبیات دشمن است .
Iran, Islamic Republic of
...
United States
...
United States
4 دوره تو انتخابات شرکت کردی . حتی وعده یارانه 300 هزار تومانی هم دادی رای نیوردی .
Iran, Islamic Republic of
سلام اگر میشه بخشیش را که خیلی خوب هم باشه منتشر کنید
علی
Iran, Islamic Republic of
احسنت کاملا درست بحق میگید !!!!!!!!!!!!!!!!
محمد
United States
سلام
فقط به ایشان و خدمت گذاران صادق خداقوت میگم.
Iran, Islamic Republic of
14 سال است جنابعالی هوس ریاست جمهوری به سرتان زده ، مردم هم بارها در انتخابات گفته اند تفکر امثال جنابعالی را قبول ندارند وبه شما رای نداده اند چر دست از سر مردم بر نمی دارید؟
مجيد
Iran, Islamic Republic of
يعني تو از وضع گراني موجود راضي هستي . مردم را نميبيني
United States
...
داداش
Iran, Islamic Republic of
"دست از سر مردم بر نمی دارید" یعنی چی ؟
طبق قانون اختیار دارد که کاندیدا شود تو ناراحتی ؟
اگه عرضه داری و تایید میشی تو هم کاندید شو
United Kingdom
سال ۱۴۰۰ یا شاید زودتر ایشون یعنی قالیباف رییس جمهور میشه از اولم باید فرد کاربلدی مثل آقای قالیباف قدرت اجرایی رو در دست میگرفت منتها لیبرال ها با قدرت رسانه ایشون عامل رای نیوردن ایشون شدن ولی مردم تازگی ها فهمیدن ادمی مثل قالیباف به درد کشور میخوره
Iran, Islamic Republic of
قدرت رسانه باز هم هست ومطمئن باش هیچوقت سردار دکتر خلبان کاپیتان رئیس جمهور نمی شود.
Iran, Islamic Republic of
فعلا که شهرداری را از او محروم کرديد ببينيد تهران با چه رکودی در عمران و حتی اداره روز مره اش مواجه شده!
بس کنيد اينقدر با کينه و جناح گرايان حرف نزنيد
قاليباف که در زمان مديريتش از افرادی از جناح اصلاح طلب استفاده کرد و هر کس را که اهل کار بود با شرح صدر به کار گرفت مشکلتان با او چيست؟ مجری تونل توحيد یک اصلاح طلب بود ولی قالیباف از او استفاده کرد و تنگ نظری نکرد
اما اصلاح طلبان فقط به منافع حزبی خود اندیشیدند و نتیجه اش اين که پروژه هایی که قالیباف در کمتر از یک سال انجام می داده هنوز یک قدم پیش نرفته
دیرفهم
Iran, Islamic Republic of
گرفتن رای مبتنی بر جار و جنجالهای تبلیغاتی از مردم(آنهم از سروش تا گوگوش) که دلیل بر حقانیت و توانمندی نیست، که اگه غیر از این می بود وضعیت اینگونه نبود!!؟؟
محمد
Russian Federation
مثل پلکهای نجومی است؟برو خدا روزیت را جای دیگر بدهد
دروغ بس
Iran, Islamic Republic of
املاک نجومی دروغی برای سرپوش گذاشتن بر روی حقوق های نجومی بود .
Iran, Islamic Republic of
كدوم املاك نجومي مدرك ارايه كنيد|؟
saman
Iran, Islamic Republic of
اون موقعی که باید از قالیباف حمایت میشد از کس دیگری حمایت کردید. الان دیگه قالیبافم نمیتونه کاری کنه. والسلام.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
من یکی از اون ۱۶ میلیون هستم که به آقای رئیسی رای دادم
به نظر بنده اگر این بار قالیباف بیاید بهتر است تا آقای رئیسی
از جمنا می خواهم که این بار اشتباه سال ۹۶ را تکرار نکنند
سال ۹۶ نباید قالیباف کنار می رفت تا انتخابات به دور دوم بیفتد
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
بله توان اجرایی قالیباف اثبات شده مثل توجه به جنوب شهرتهران وآبادانی این منطقه که خودم ساکن هستم حداقل درهمان حادثه ی پلاسکو خودش قدم بقدم درماجرا بود...با حل برخی نقاط قابل نقد می تواند با همین تحریم ها هم مقابله کند...واینکه می داند مسئوولیت مهم با زود تعطیل کردن همخوانی نداردوبالاخره درد مملکت دغدغه ی اوست
Denmark
استاد میشه بخشی از طرح تون رو اعلام کنید؟
United Kingdom
اننشالله موقع ریاست خودش طرح و ایجاد میکنه احتیاجی به ۵رب زده ها نیست
Denmark
منم یه طرح توپ دارم.مفسدین رو بگیریم.به فقرا پول بدیم .اصنایع رو پیشرفته کنیم.رفاه به مردم بدیم.خوشی بدیم. و....
میشه من رییس جمهور شم؟ازین طرح بهتر؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
لندن نشینان ایرانی با لندن نشینان ایران درلندن چه فرقی دارند.
Iran, Islamic Republic of
ایشان در اظهارات مکتوب و اخیر خودشان راجع به تولید و صادرات و مصرف نفت و فراورده های آن ارقامی را ارایه دادند که غلط اندر غلط بودند ، لذا قبل از ارایه راه حلهای بیشتر از قبیل آنچه در مطلب فوق بدان اشاره کرده اند ، به ایشان توصیه میشود که منابع اطلاعاتی خود را بازبینی و اصلاح فرمایند که گاف جدیدی از خود بروز ندهند و اعتماد قشر عمومی ملت که به این نوع جو سازیها دیگر عکس العمل خوبی نشان نمیدهند را بیش از این از دست ندهند .
فرح
Iran, Islamic Republic of
مردم تحت تاثیر رسانه های زنجیری سال ۹۲ و۹۶ اشتباه بزرگی کردند حالا تاوان اون هم بزرگه . دیگه تجربه کنن وبا طناب زیبا کلام وبازیگرا وسلبریتی ها توچاه نروند .
بنده خدا
Saudi Arabia
...
Iran, Islamic Republic of
آقاي دكتر قاليباف از ابتداي انقلاب هرجا كه بوده منشأ خير و بركات بوده از زمان جبهه و جنگ بگير تا دوران خدمت در نيروي انتظامي و شهرداري. حداقل شهرداري رو بايد مردم به خاطر داشته باشند كه در تهران چه تحولات عظيمي اتفاق افتاد چه اتوبانها و پلها و زيرگذرها و ... كه به سرانجام نرسيد. سيستم جمع‌آوري زباله از اون وضع سنتي كاملاً بصورت مكانيزه در آمد كه اين يكي از كوچكترين كارهايي بود كه در زمان شهرداري دكتر قاليباف انجام شد.
United States
اگر بعد از پایان جنگ رفتار ایشان در دوران جنگ علنی مورد تحقیق و تفحص قرار میگرفترو تعداد شهدا و مجروحان و مصدومان و مفعودلاثرها و اشتباهات و درستی های تصمیماتش را بررسی میکردید و شفاف در اختیار مردم میگذاشتید مردن به ایشان اعتماد میکردند...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای قالیباف ، پیشنهاد می کنم به استقبال مردم شهرستان بویر احمد از آقای احمدی نژاد را مشاهده فرمایید.
پیشنهاد این است که دست در دست ایشان دهید و از محبوبیت عظیم احمدی نژاد نزد توده های مردم جهت خدمت نمودن به آنها بهره مند شوید .
واقعیت این است که شما اقبالی جهت به دست آوردن مسند ریاست جمهوری ندارید! احمدی نژاد علی رغم میل باطنی عده ای معتمد ملت ایران است!!!!!!!!!!
دلواپس
United Arab Emirates
شما قول می دهی وقت وهزینه ی مملکت صرف مشائی وبقائی نشود ؟
Iran, Islamic Republic of
باور کنید بیشتر این حرفها ترور شخصیت است تا واقعیت !
ولی قبول دارم هیچ کس کامل نیست.
علی
Iran, Islamic Republic of
مردم از فقر رنج می برند و به احمدی نژاد رو آورده اند. نه بخاطر اینکه احمدی نژاد خوبه
او فقط تنها قاطی مردم شده و این ملاک نیست
احمدی نژاد را مشایی سحرو جاوش کرده و دیگر نمی تواند برای مردم کاری کند چون افکاری شیطانی بر او غلبه کرده است
بهترین گزینه برای هر دو جناح فقط دکتر قالیباف است
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
سختی باسردار....
می گویند فردی که خود را به خواب بزند هرگز بیدار نخواهد شد و فردی هم که خودش را به نفهمی زد هرگز هوشیار نمی شود این عزیزان اصلاح طلب گوششان بدهکار حرف شما نیست یادتان که نرفته است از همان ابتدا تمامی نیروهای مومن و انقلابی را از وزارتخانه ها برداشتند و خوب می دانستند که لباس مسؤلیت اندازه ی قد و قامت اینها نیست فلذا با بکار گماردن افراد نالایق مملکت را به فنا دادند حالا تنها راه نجات اینها برگشتن به دامان نظام است که علاقه ای به آن ندارند ..‌‌‌‌‌‌‌باور کنید ندارند چون هرچه برای در. اینها نسخه ی داخلی بپیچید باز هم سراغ آمریکا و اروپا می روند همچنانکه آقازاده های خودشان را فرستاده اند.....