پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱۲

نوبخت: کالاهای‌اساسی به‌وفور در اختیار خواهد بود

پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب: 638882
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تامین و به وفور در بازار موجود خواهد بود.
نوبخت: کالاهای‌اساسی به‌وفور در اختیار خواهد بود
به گزارش جهان نيوز، محمد باقر نوبخت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان رضوی اظهارکرد:دولت پنج بسته حمایتی را برای مقابله با تحریم های دشمنان تعریف کرده  که  نخستین آن در حوزه تامین کالاهای اساسی و دارویی مردم است.

وی افزود: این بسته مشمول تمای کالاهای روزمره و مایحتاج عمومی، دارو و نهاده های کشاورزی می شود که برای این مهم ۱۳ میلیارد دلار برای ۲۵ قلم کالا اختصاص داده شده است. 

معاون رئیس جمهور بیان کرد:همه مردم از این ۲۵ قلم کالا که نرخ آنها بر اساس ارز ۴۲۰۰ تومان محاسبه و به وفور در بازار عرضه می شود استفاده خواهند کرد و دستگاه های مربوطه نیز باید نظارت لازم را داشته باشند.

نوبخت تصریح کرد: بسته دیگری که برای این ایام درنظر گرفته شده ویژه  اقشار کم درآمد است که طی روزهای آینده پس از قطعی شدن  اطلاع رسانی می شود.

وی گفت: بسته ای نیز برای حقوق بگیران در نظر گرفته شده زیرا خود را موظف می دانیم از این قشر  در برابر نوسان قیمت ها حمایت کنیم. همچنین بسته ای برای تولیدکنندگان و  پیمانکارانی  که افزایش قیمت مصالح ساختمانی بر آنها تاثیر گذاشته درنظر گرفته شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد:امیدواریم  بتوانیم با این بسته ها آثار ناشی از تحریم ها را حذف یا به حداقل رسانیم.باید همه تلاش کنیم تا شرایط سخت را پشت سر گذاشته و از بحران عبور کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لطفا شما چیزی نگو ‌! وضعیت بدتر میشه دکتر جان !!
ناشناس
Netherlands
مگر با این پنج بسته که خدا می داند چیست و سر از کجا در می آورد می توان نرخ دلار را کاهش داد؟؟؟ بعید می دانم که این بسته های شما کاری از پیش ببرد.
United States
اخه مگر میشه حکومت ثروتمندی مثل ایران با این همه منابع گازی و نفتی و فلزات و ... به این وضع بیوفته ؟ مگر میشه تو ۱ حکومت واردات کالا و ماشین ممنوع باشه و برای ۱ ماشین وارداتی مالیات ۱۵۰% بگیرند ؟ بابا ما مردم را چی فرض کردید ؟ این همه پول کجا میره ؟ البته الان این حرفها سانسور میشه ولی کمی هم وجدان داشته باشید .
نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
وقتی قدرت خرید نباشد تو بگو دنیایی از کالاهای اساسی و غیر اساسی در دسترس خواهد بود.چه فایده؟
خخخخخ.
Iran, Islamic Republic of
هسته ای مون بردند / سبد کالا آوردند
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
عمده مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریته و به تحریمها مربوط نیست .
United States
...
Iran, Islamic Republic of
تورا به خدا چیزی نگو که....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سیاست انقلابیون موشک شد
سیاست لیبرالیون پوشک شد

خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
Iran, Islamic Republic of
راست مي‌گيد فقط مسئله پوشك رو حل كنيد بقيه امورات پيشكش جنابعالي و دوستانتان.
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
از این کلمه وفور باید ترسید !