کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کشف و پلمب انبار بزرگ احتکار لوازم خانگی

15 شهريور 1397 ساعت 18:39

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف انبار بزرگ احتکار در ابهر خبر داد و گفت: به علت عدم عرضه کالاها این انبار پلمب شد.


به گزارش جهان نیوز، مرتضی ممیزی اظهار کرد: احتکار و نگهداری کالای ضروری در صورت کمیاب شدن آن در بازار، با هدف فروختن آن به بهای بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی بازار و با توجه به نوسانات قیمت ارز برخی از افراد سودجو اقدام به احتکار کالا می‌‎کنند؛ گفت: در همین راستا تعزیرات حکومتی نیز نظارت‌های لازم را انجام داده و با متخلفان برخورد می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه از کشف انبار بزرگ احتکار در ابهر خبر داد و تصریح کرد: این انبار شامل 632 دستگاه انواع پکیج؛ کولر؛ دستگاه خشک کن بود و ارزش ریالی آن نیز 8 میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه کشف انبار بر اساس تحقیقات میدانی صورت گرفته توسط تعزیرات حکومتی و با همکاری بازرسی صنعت معدن رخ داده است؛ تصریح کرد: طبق بررسی مشخص شد که مالک با وجود این کالاها آنها را به بازار عرضه نکرده است که در پی همین امر انبار پلمب شد.

ممیزی با اشاره به برخورد جدی تعزیرات با بحث احتکار بیان کرد: امروز دهمین انبار بزرگ احتکار در زنجان کشف شد؛ هرچند به محتکران این هشدار را می‌دهیم که بازرسی‌ها ادامه دارد و تعزیرات حکومتی بدون نرمش با محتکران برخورد خواهد کرد.

منبع: فارس


کد مطلب: 638865

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/638865/کشف-پلمب-انبار-بزرگ-احتکار-لوازم-خانگی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com