جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حامیان برجام همچنان منتظر دموکرات‌ها

پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب: 638759
تیتر دیروز سازندگی یادآور تیتر معروف روزنامه شرق است: «امضای کری تضمین است»
حامیان برجام همچنان منتظر دموکرات‌ها
به گزاش جهان نيوز، «حریف ترامپ می‌آید» این تیتر اصلی روزنامه سازندگی است روی تصویری رؤیایی از جان کری در حال آمدن! در ساحلی زیبا با نمایی از کوه‌های سر به فلک کشیده در انتهای تصویر.

با همین وصف تصویر، ابهت جان کری به ذهن متبادر می‌شود، ابهتی که دوستان ایرانی‌اش علاقه دارند داشته باشد؛ و البته با این تصویر، ذوق‌زدگی حامیان دولت و حامیان برجام هم از آنکه ممکن است جان کری رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ باشد، مشهود است.

تیتر دیروز سازندگی یادآور تیتر معروف روزنامه شرق است: «امضای کری تضمین است» اساساً ضمانت اجرایی برجام وقتی‌که بسته شد، همین امیدواری به انتخابات امریکا بود؛ همین‌که حتماً پس از اوباما، کلینتون رئیس جمهور خواهد شد و هیچ سناریویی نبود که اگر جمهوریخواهان پیروز شدند و ترامپ رأی آورد، چه می‌شود! حالا هم یا به دنبال انتخابات سال جاری کنگره هستند یا انتخابات ریاست جمهوری دو سال بعد. همه چیز همچنان وابسته به انتخابات امریکا و پیروزی دموکرات‌ها!

منبع: روزنامه جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *