جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تداوم بمباران مواضع تروریست‌ها در غرب ادلب

چهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب: 638685
نیروهای سوری مقرهای وابسته به گروه‌های تروریستی را در اطراف شهر جسر الشغور به شدت هدف حملات خود قرار دادند.
تداوم بمباران مواضع تروریست‌ها در غرب ادلب
به گزارش جهان نيوز، گروه موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه که وابسته به معارضان است از تداوم حمله ارتش سوریه به مواضع تروریستها در استان ادلب خبر می‌دهد.

این گروه اعلام کرد که از بامداد امروز نیروهای سوری مناطق تحت اشغال تروریستها در شهر «جسر الشغور» را بمباران کرده‌اند.

ارتش سوریه از چندی پیش در حال ارسال تجهیزات و اعزام نیرو به مناطق شمالی است تا بتواند ادلب و ریف حماه را از تروریستها پس بگیرد.

وزارت دفاع روسیه هم امروز اعلام کرد که جنگنده‌های روس اهداف تروریستی را در استان ادلب هدف قرار دادند.

 جنگنده‌های روس و سوری روز گذشته پس از چند هفته، حملات هوایی گسترده به مواضع تروریستها در استان ادلب و بخشهایی از حماه را از سر گرفتند.

در همین راستا،«علی طه» فرمانده یکی از گروههای خط‌شکن تحت امر «سهیل الحسن» اعلام کرد که نیروهای مسلح سوریه مقدمات آغاز نبرد آزادسازی ادلب را کامل کرده‌اند.

طه در گفت‌وگو با خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد که «نیروهای مسلح سوریه منتظر یک اشاره هستند تا این استان را از وجود گروههای تروریستی پاک کنند».

این فرمانده سوری اظهار داشت که در صورت شکست راهکارهای سیاسی «ما بی‌صبرانه منتظر اوامر رهبری سوریه هستیم تا حمله را آغاز کنیم».

وی در پایان خاطر نشان کرد، نیروهای سوری به صورت گسترده و سازمان‌ یافته در مناطق ریف شرقی ادلب به سمت ریف شمال حماه و منطقه «سهل الغاب» و ریف شمال شرق لاذقیه مستقر شده‌اند.

ترکیه و آمریکا اما نسبت به انجام هر گونه عملیات در استان ادلب هشدار داده و ادعا کردند که نباید چنین عملیاتی انجام شود.

این در حالی است که ولید معلم وزیر خارجه سوریه به نقل از بشار اسد رئیس جمهور این کشور تأکید کرد که استان ادلب باید از تروریستها پس گرفته شود؛ چه با مصالحه یا عملیات نظامی.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *