جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۹

وزیر صنعت باز هم مجوز افزایش قیمت خودرو را صادر کرد: خودروهای کمتر از ۴۵ میلیون، ۷.۵ میلیون و خودروهای بالای ۴۵ میلیون، ۹.۵ میلیون تومان افزایش قیمت خواهند داشت

سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۸
کد مطلب: 638464
محمد شریعتمداری در نشست مشترک با کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: خودروهای کمتر از ۴۵ میلیون تومان افزایش ۷.۵ میلیون تومانی خواهند داشت. همچنین خودروهای بالای ۴۵ میلیون، ۹.۵ میلیون تومان افزایش قیمت خواهند داشت. خط تولید خودروهای پرتیراژ مشکلی ندارد و به محض دریافت قطعه، خودروهای ناقص تکمیل می‌شوند و وارد بازار خواهند شد.
دستور وزیر برای افزایش قیمت خودرو +تکذیبیه
به گزارش جهان نيوز، وزیر صنعت، معدن و تجارت از حذف شورای رقابت از فرآیند قیمت‌گذاری خودرو و افزایش قیمت محصولات داخلی در روزهای آینده خبر داد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت از حذف شورای رقابت از فرایند قیمت‌گذاری خودرو خبر داد و گفت: از این پس ستاد تنظیم بازار همراه با سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، مسئولیت نظارت بر بازار خودرو را بر عهده خواهند داشت.

محمد شریعتمداری در نشست مشترک با کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بر این اساس، خودروهای کمتر از ۴۵ میلیون تومان افزایش ۷.۵ میلیون تومانی خواهند داشت. همچنین خودروهای بالای ۴۵ میلیون، ۹.۵ میلیون تومان افزایش قیمت خواهند داشت. خط تولید خودروهای پرتیراژ مشکلی ندارد و به محض دریافت قطعه، خودروهای ناقص تکمیل می‌شوند و وارد بازار خواهند شد.

عصر خودرو نوشت: این تصمیمات دیروز، در جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گرفته شد، در حالی‌که شورای رقابت با برگزاری جلسه‌ای، صدور مجوز افزایش قیمت خودرو را به دلیل نبود مستندات و استعلام‌های مربوطه از سوی بانک مرکزی به تعویق انداخته بود.

تکذیبیه
 
وزارت صنعت و معدن و تجارت، در اطلاعیه ای تاکید کرد: آنچه با عنوان افزایش قیمت برای خودروهای پایین 45 میلیون تومان و خودروهای بالای 45 میلیون تومان به نقل از وزیر، در نشست مشترک کمیسیون صنایع و معادن مجلس منتشر شده، صحت ندارد.
 
 
وزارت صمت تصریح کرده: شریعتمداری هیچ گونه صحبتی درباره افزایش قیمت خودرو نداشته و سایت منتشر کننده خبر به دروغ افزایش قیمت خودرو را به وزیر منتسب کرده است.
 
 
وزارت صنعت و معدن و تجارت تاکید کرده، مرجع قیمت گذاری خودرو شورای رقابت است و تصمیم نهایی برای افزایش را ستاد تنظیم بازار خواهد گرفت.
 
 
وزارت صمت از رسانه ها خواست از انتشار اخبار غیر موثق که به نوسانات قیمتی در بازار خودرو و نیز نگرانی مردم دامن می زند خودداری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آفرین افزایش قیمت بهترین راه کار مدیریتی است ملت تا می تونید ماشین بخرید
United States
...
میثم
Canada
...
حامد
Iran, Islamic Republic of
با این حساب تورم خودرو حداقل 35 درصد است. تورم آجیل 150 درصد است. تورم محصولات سلولزی مانند پوشک بالای 50 درصد. تورم طلا و ارز 300 درصد. تورم کرایه تاکسی 40 درصد. تورم لبنیات بیش از 35 درصد. تورم میوه بالای 40 درصد. تورم گوشت 40 درصد. اکثر مواد غذایی تورم بالای 25 درصد. در آخر سال اعلام خواهند کرد تورم 12 و نیم درصد بود و حقوق ها رو 13 درصد افزایش داده خواهند گفت بیش از تورم افزایش دادیم و حقوق معلمان و کارمندان و کارگان دو برابر شد.
Iran, Islamic Republic of
الآن پراید چند؟
Iran, Islamic Republic of
خودروسازان به هدف خود رسيدند .... علي بركت اله.....
Iran, Islamic Republic of
خودروسازها به هدفتون رسیدید
وقتشه از انبار بیارین بیرون
Iran, Islamic Republic of
خودرو سازي وجود نداره سرنخ همين جاست خودشه
Iran, Islamic Republic of
در بلاد کفر خودرو را به لحاظ کیفیت و تکنولوژی ارتقا می دهند بعد بصورت منطقی قیمت بالا می رود. در کشور اسلامی ما مسلمانان خودرو ساز نه تنها کیفیت را بالا نمی برند بلکه مرتب از کیفیت خودرو می دزدند و باز هم قیمت بالاتر اعلام می کنند. علاوه بر این چون هیچ هنر و صنعتی جز حقه بازی ندارند سعی می کنند با یک سری روشهای ناجوان مردانه مثل احتکار و دلالی و سوء استفاده از شرایط اقتصادی و ... دوباره قیمتها را افزایش دهند.