پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۸
۹۸
آغاز هجمه اصلاح طلبان در آستانه ماه محرم

مجید انصاری: مداحان موضوعات را قاطی كرده‌اند/«كل يوم عاشورا» توجیه کارشان شده/ در كربلا هم هرکس در جايگاه خودش قرار داشت/ مداحی تبديل به بيزينس پر سود شده

سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب: 638373
عنصر برجسته جریان اصلاحات گفت: متاسفانه مدتي است برخي از مداحان منتسب به يك جريان افراطي سياسي اين تريبون را وسيله‌ای برای تخريب و اهانت به ديگران قرار داده‌اند كه متاسفانه اين بداخلاقي سياسي در حال ترويج است.
مجید انصاری: مداحان موضوعات را قاطی كرده‌اند/«كل يوم عاشورا» توجیه کارشان شده/ در كربلا هم هرکس در جايگاه خودش قرار داشت/ مداحی تبديل به بيزينس پر سود شده
گروه سیاسی جهان نيوز: با نزدیک شده به ایام عزای سالار شهیدان، بار دیگر اصلاح طلبان دست به قلم و مصاحبه شدند تا در پس پرده اظهارات مثبت و دلسوزانه، اهداف سیاسی و حزبی خود را پیش ببرند. بدون شک ننگ هجمه به عزای سالار شهیدان در روزنامه های زنجیره ای در ایام حاکمیت جریان دوم خرداد، هتک حرمت خیمه های عزای اباعبدالله الحسین(ع) و یا رقص و پایکوبی امت خداجو! در روز عاشورای سال 88 از پیشانی این جریان پاک نخواهد شد. همان جریانی که از حماسه اربعین به دنبال انباشت زباله ها برای انتقاد می گردد. فارغ از این دست مصادیق که متاسفانه موارد زیادی برای یادآوری موجود هست، این بار روزنامه اصلاح طلب اعتماد به سراغ مجید انصاری رفته و به بهانه توصیه اخیر آیت الله مکارم با این عنصر اصلاح طلب گفتگو کرده که بدون هیچ توضیحی از حقایق تاسف بار در قاموس تفکر جریان مدعی اصلاح طلبی خاصه پیرامون واهمه شدید از اسلام انقلابی و پرداخت به مسائل روز پرده بر می دارد.

بخش هایی از این اظهارات را در ادامه خواهید خواند:

*انتظار مي‌رود در مراسم‌هاي عزاداري و سوگواري اين بزرگواران مداحان با رعايت اخلاق، ادب و نزاكت طبق سنت گذشته اين مجالس عمل كنند.

*مردم براي انجام وظيفه ديني يا ابراز علاقه خود به اهل بيت(ع) مي‌آيند لذا انتظار ندارند اين مجالس به مسائل سياسي آن‌هم از نوع سياست بازي و خط بازي آلوده شود.

*ورود مداحان به اين وادي هم به جايگاه خودشان و هم به جايگاه مجالس ديني آسيب جدي وارد كرده و مي‌كند.

*در سال‌هاي اخير برخي از مداحان كه مورد حمايت رسانه‌هاي خاص قرار داشته و ترويج و تبليغ نيز مي‌شوند با هتاكي و بي‌ادبي نسبت به شخصيت‌هاي بزرگ و مسوولان كشور، مجالس مقدس ديني را به ميتينگ‌هاي سياسي، جلسات باندي، گروهي و حزبي تبديل كرده‌اند.

*اين اقدام قطعا در ميان مدت و دراز مدت به‌شدت بر اصل جايگاه و فلسفه تاسيس اين مجالس تاثير خواهد گذاشت كه يكي از نمود‌هاي عيني آن خلوت شدن مجالس و مراسم‌ها خواهد بود.

*در پاره‌اي از موارد به جاي آنكه با مداحان هتاك برخورد شود، آنها مورد تشويق و تمجيد قرار گرفتند و همين سبب شد تا اين اشتباه براي برخي مداحان خاص تبديل به يك رويه شود. اين مداحان در برخي موارد پارا از گليم خود فراتر گذاشته و به ساحت مراجع، شخصيت‌هاي برجسته انقلاب و مسوولان كشور توهين كردند و برخوردي نيز با آنان صورت نگرفت.

*همين عدم برخورد سبب شده تا اين مداحان متصور شوند برخورد درستي دارند. من اين پديده را يك آسيب جدي براي جامعه مداحان مي‌دانم.

*قاطبه مداحان افراد محترمي بوده كه وظيفه خود را به خوبي انجام مي‌دهند. اين افراد در انتخاب اشعار و متون دقت لازم را به خرج داده و از پرداختن به حاشيه‌هاي غير مرتبط پرهيز مي‌كنند اما متاسفانه مدتي است برخي از مداحان منتسب به يك جريان افراطي سياسي اين تريبون را وسيله‌اي براي تخريب و اهانت به ديگران قرار داده‌اند كه متاسفانه اين بداخلاقي سياسي در حال ترويج است.

*قسمت تلخ اين اتفاقات آن است كه بعضا ما شاهد بوده‌ايم چنين مراسم‌هايي از تريبون‌هاي رسمي مانند صدا و سيما پخش و ترويج مي‌شود. يكي ديگر از اتفاقات ناگواري كه رخ مي‌دهد، دعوت اين قشر از مداحان به مراسم‌هاي رسمي است. زماني كه اين مداحان به مراسم‌هاي منتسب به نظام دعوت و اشعار و سخنان آنها از تريبون‌هاي رسمي منتشر مي‌شود، طبيعي است كه اين منكر ترويج مي‌شود.

*مسائل سياسي با سياسي‌بازي، خط بازي و جناح بازي تفاوت اساسي دارد. حتي گويندگان و سخنوران كه مسائل را تحليل مي‌كنند، تحليل فلسفه عاشورا، فلسفه قيام امام حسين(ع) و بيان فضايل ائمه اطهار(ع) و تطبيق اين موضوعات با مسائل روز جامعه را مشروط بر آن مي‌دانند كه اولا با آگاهي و علم كامل از مسائل باشد. ثانيا اين تطبيق بايد بدون اهانت، تخريب، غرض‌ورزي و جناح بازي باشد.

*اين مداحان بايد بدانند براي عزاداري و مرثيه خواني دعوت مي‌شوند نه تحليل مسائل سياسي. اين موضوعات در حوزه صلاحيت اين افراد نيست. 

*مداحي با سوءاستفاده از تريبون دعاي عرفه كه مردم براي شنيدن دعا آمده‌اند، بخواهد به رييس‌جمهور اهانت كند اصلا كار درستي نيست. در آن مراسم براي خواندن دعا و مناجات آمده‌اند نه شنيدن تحليل سياسي....مردم اگر بخواهند تحليل سياسي بشنوند، به ميتينگ سياسي مي‌روند نه دعاي عرفه و هيئات مذهبي.

*متاسفانه مداحان موضوعات را با يكديگر قاطي كرده‌اند. اين اتفاق به دين مردم آسيب مي‌زند. تحليل سياسي با شعر و مداحي بيان نمي‌شود.


*فلسفه و شكل مداحي از گذشته با چنين مسائلي در مغايرت بوده و بيان كردن كل يوم عاشورا و كل ارض كربلا براي بيان مسائل سياسي از تريبون مداحي توجيه است. در كربلا نيز هر فردي در جايگاه خود قرار دارد.

*متاسفانه همين‌طور است. پيش از انقلاب مداحي در كشور ما يك شغل و حرفه نبود بلكه افراد مختلف به واسطه علاقه به اهل بيت(ع) و صداي خوشي كه داشتند...متاسفانه در سال‌هاي اخير مداحي تبديل به يك بيزينس پر سود شده است. به همين دليل افرادي به عنوان مداح حرفه‌اي پيشه خود را مداحي انتخاب كرده و رسانه‌هاي رسمي كشور نيز به ترويج و تبليغ آنها مشغول هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اقای انصاری اولا دین از سیاست جدا نیست درثانی چطور سلبریتی ها حق دارند در مسائل سیاسی اظهار نظر کنند اما مداحان نه
United States
...
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
Iran, Islamic Republic of
....
هاشمی : یا ابا عبدالله انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم
Iran, Islamic Republic of
یا حسین (ع)ما با دوستانت دوست و با دشمنانت دشمنیم
خوهشا نام ما را در جرگه دوستانت بنویس
علی
Canada
مداح ها هم به نوعی سلبریتی هستند. محترم هستند فقط نباید سر هیچ و پوچ اسلحه بکشند و شلیک کنند!!! در ضمن خواهشاً در نوحه ها از آهنگهای غیر مجاز و غربی و یا لس آنجلسی استفاده نکنند!!!!
Iran, Islamic Republic of
ما که مثل شما کانادا زندگی نمیکنیم تا تشخیص بدیم آهنگ لس آنجلسی چطوریه .
دیرفهم
Iran, Islamic Republic of
آقا مجید! شما چرا فقط به مداحها گیر میدی، در مورد سلبریتیهای همه جا کارشناس هیچ حرفی برا گفتن نداری؟؟!
Iran, Islamic Republic of
اگر مداح حرف حق میزنه و میگه اختلاس هست. دروغ هست. ریا هست دزدی و غارت هست و داره ظلم میشه که دقیقا ادامه راه امام حسینه
United States
چقدر زیبا نگران آینده جناحشان هستند. پیش بینی میکنند و سعی در چوب لای چرخ گذاشتن دارند. اساسا وقتی کسانی که به هر گوشه ای از شبکه های اجتماعی رسید بر سر دولت قبل زد و از دولت بیکفایت فعلی حمایت کرد و شما دم نزدین بهتر است ساکت باشین.
Iran, Islamic Republic of
انتظار مي‌رود در مراسم‌هاي عزاداري و سوگواري اين بزرگواران مداحان با رعايت اخلاق، ادب و نزاكت طبق سنت گذشته اين مجالس عمل كنند
...
Iran, Islamic Republic of
نزاکت=کاری به خورندگان وبه باد دهندگان بزرگ اموال بیت المال نداشته باشند.
تا ظلم هست مبارزه هست تا مبارزه هست ما هستیم .
Iran, Islamic Republic of
کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا .
Spain
فلسفه عاشورا و شهادت امام حسین تشخیص راه حق از باطله! در مجلس عزای اباعبدالله نباید سیاست بازی کرد، ولی سیاست انقلابی و غیرانقلابی مبتنی بر واقعیات امروز ما باید برای مردم توضیح داده بشه تا مردم بتوانند نماینده های درست انتخاب کنند...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مداحی که چندین نوچه همراهش میرن و میان بره بمیره بهتره.
Iran, Islamic Republic of
اگر مردن خوبه چه بهتره شما بمیرید.
Iran, Islamic Republic of
ان شالله هر کی آرزوی مرگ نوکرهای امام حسین رو میکنه....
Iran, Islamic Republic of
مداح ها برای امام حسین نوکری می کنن ولی بعضی از آقایون...برای آمریکا نوکری می کنن
علی
Switzerland
اگه واقعا براا امام حسین نوکری میکنند پس چرا برای هر شب مداحی میلیون میلیون پول میگیرند؟؟ شما یک مداح یا روضه خون به من نشون بده که مجانی بیاد این کار را بکنه...
Iran, Islamic Republic of
تو چقدر داری پول میگیری که به دستگاه اباعبدلله حمله کنی شهروند کانادایی؟
Iran, Islamic Republic of
نیاز نیست من نشونت بدم.... هر شب محرم به هر محله ای سر بزنی، از این آدم های مخلص می بینی... چندتامداح پولی شدند ملاک قضاوت شما؟!
هاشمی: این کجا و آن کجا !
Iran, Islamic Republic of
یک سلبریتی بی هویت برای یک شب برنامه گاهی پنجاه میلیون یا بیشتر می گیره
این مهم نیست چون این پولها رو می بره آنتالیا به باد می ده
ولی یک مداح اگد هم پول بگیره خرج عیاشی نمی کنه و در اکثر موارد خرج در راه ترویج دین و مکتب امام حسین (ع) می کنه
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
سال گذشته نوکری بعضی از مداحان را در تکایای حسینی دیدم در چندین شب ودر چند نقطه مختلف واقعا شرم آور بود نمیشه گفت عزاداری بیشتر شبیه مراسم .....بخدا این سنت زنده نگه داشتن عزاداری محرم نیست.
Iran, Islamic Republic of
شما هم که بیشترین بها رو به بعضی مطربها و سلبریتیها دادین
چطور وقتی به امام حسین جسارت می شود خاموش و بعضا همراهید اما انتقاد ار مسولین می شود توحین
برو که خدا هدایتت کنه
حامد
Iran, Islamic Republic of
منظورش اینه که مداحان چیزی در مورد درد و مشکلات مردم و خائن ها و دوتابعیتی ها و نجومی بگیر و فاسد نگویند
Iran, Islamic Republic of
دقیقا منظورشون جدایی دین از سیاسته اینا منظورشون اینه که مردم بیان تو عزاداری ها فقط بزنن تو سر و صوتشون و گریه کنن برن خونه هاشون و هیچ مداحی هم از شمرهای زمانه و ظلمشون به مردم مستضعف چیزی نگه...
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
ننگ فتنه 88 و هتک حرمت عاشورای امام حسین(ع) تا ابد از دامن اصلاحات پاک نخواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
به خدا پناه میبرم از بستن دهان منتقدان !
Iran, Islamic Republic of
مداحان انقلابی و آگاه به مسائل زمان مثل آحاد افراد جامعه حق اظهار نظر دارند نبندیم دهان ها را نشکنیم قلم ها را !
Iran, Islamic Republic of
روحانی ۹۲: پناه میبرم به خدا از بستن دهانها! وشکستن قلمها !
Iran, Islamic Republic of
انقلاب را الوده نکنید اینها ربطی به انقلاب ندارند فرصت طلبان قهاری هستند دستور از بازار میگیرند مانند جهان خود فروخته
Iran, Islamic Republic of
احسن حق گفتی
عجب
Iran, Islamic Republic of
فتنه 88 اثبات کرد که افراطی تر از اصلاح طلبان در ایران وجود ندارد آنوقت این جماعت به دیگران انگ افراطی بودن میزنند !
Iran, Islamic Republic of
معلومه مداح ها دارن کارشون رو درست انجام میدن که جیغ آقایون بلند شده
Iran, Islamic Republic of
انصاری به جای اینکه برای مداحان خط و نشون بکشه بهتره بگه با بودجه های میلیاردی موسسه نشر آثار امام چه می کنه ...؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
در کشور دیگری بود ایشان را به خاطر اقدام به کودتا اعدام کرده بودند ولی در کشور ما طلبکار می شوند و می شود ...
عمار
Iran, Islamic Republic of
دیانت ما عین سیاست ماست.
وقتی اعمال وکردار وناکارآمدی آقایان به اسم دین تمام میشود انتظار چگونه باید باشد؟
اگه بیانیه بنویسند اشکال ندارد ؟؟!!آنموقع هرکس وهر چیزی سر جای خودش است؟؟
ریشه مشکلات امروز به وقایع سال 88برمیگردد وبه کسانی که به دشمن گرا میدادند که چگونه با ایران اسلامی مقابله کند.خدا نگذره از گناه کسانی که به رای مردم راگردن ننهادند وبرای چند کرسی از دست رفته خودشان کاری کردند که سالها گریبانگیر این جامعه خواهد بود.
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
اگر منظور شما از دین داری رقص وآهنگ و طبل وسنج و نغمه های خوانندگان اونورآبی در مراسم عزاداری حسینی هست پس آن دیانت مال خودتان.
Iran, Islamic Republic of
اینها برای اینست که حقیقت دین مطرح نشود ...
یاسر
Iran, Islamic Republic of
دین که نظر من ویا شما نیست دین سلیقه ای نیست دین همان است که در قران واحادیث آمده .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مجید انصاری:
مردم اگر بخواهند تحلیل سیاسی بشنوند، به میتینگ سیاسی می‌روند نه دعای عرفه/ متاسفانه در برخی مجالس شاهد بیان مسائل سطحی، سخیف و خرافه هستیم/ به جای آنکه با مداحان هتاک برخورد شود، آنها مورد تشویق و تمجید قرار گرفتند

اهای انصاری خرداد 88خیابان ازادی یادت هست؟ .
Iran, Islamic Republic of
در تایید فرمایشات شما این نگاه سکولار که مسجد جایگاه نماز و عبادت است و دعای عرفه سیاست توش نیست ؟؟؟
آیا حق و باطل در دعای عرفه نیست ؟؟؟
اگر هست آیا حق و باطل موضوع خیالی و مجازی ست یا در عالم واقع جاریست ؟؟؟
اگر در عالم واقع جاریست آیا نماد بیرونی و اولیا و رهروان دارد یا خیر ؟؟؟
اگر نماد بیرونی دارد غیر از حاکمیت و سیاست است ؟؟؟

بقول شهید مدرس سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست
Iran, Islamic Republic of
اشتباها منفی زدم
محمودرضا
Iran, Islamic Republic of
آقای جهان نیوز،کار خوبی نمی کنی که نظراتی را که مینویسم یا منتشر نمی کنی و یا اگر هم منتشر میکنی، ناقص متشر میکنی
ما تو این مملکت کسی رو نمی بینیم که به حرفها و نظرات ما گوش کنه ، فقط دلمون به همین کامنتا خوشه که اونم شما سانسور میکنی
Iran, Islamic Republic of
آقای مجید انصاری رئیس جمهور در دوران انتخابات. و مناظرات این همه دروغ و تهمت را به رقبایش نثار می کرد کجا بودید موعظه کنید به رئیس خودتان که کار ش رشته حالا به مداحان گیر دادید
سعید110
Iran, Islamic Republic of
آقای شکم سیر! اصل و فرع را جابجا نکن!
بیا و حقوق ها را متناسب با حجم فسادهای افشاء شده از محل جرایم و مالیات های گرفته نشده ایی که با بی تدبیری و توزیع ناعادلانه ثروت و فرصت، خصوصاً از محل اعتبارات عمومی ایجاد شده، افزایش بده.
مابقی کار را بگذار بر عهده خود مردم! فساد و فراری مالیاتی است که پشت سرهم رو خواهند کرد. خصوصاً از چندشغله های جاخوش کرده در دولت و نفوذی های دوتابعیتی، چه پولهایی را که بر نمی گردانند!
مجید
Iran, Islamic Republic of
شما ها هم جایتان منبر و حوزه بوده اینجا چه کا ر می کنی
Iran, Islamic Republic of
....
احمد
Iran, Islamic Republic of
قبل از انقلاب برخی از روحانیون منبر می رفتند وروضه می خواندند و5 ریال می گرفتند وباآن امرار معاش می کردند اما بعد از انقلاب گذشته خویش را فراموش کردند وبا فتنه گران درسال88 همنوا شده و در برابر نظام قد علم کردند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه خیلی از مداحان پاشونوازگلیمشون بیشتردرازمیکنن ...
✨✨
Iran, Islamic Republic of
مشکل از عاشوراست که بعد از صده ها هنوزم ُبه راحتی آفتاب در آسمان ُصف حق وباطل رو از هم جدا میکنه واهل باطل از این موضوع زجر کش میشوند ودر عین حال نمیتوانند مستقیم عاشورا را هدف قرار دهند ُمیرن سراغ برگزارکنندگان ان واز غذا ی نذری تا مداح وتا....رو نقد میکنند.
Iran, Islamic Republic of
...
حسن
Iran, Islamic Republic of
از کوزه آن تراود که در اوست.
بیزینس(معادل فارسی کسب و کار،تجارت،..)کاری است که این آقایان انجام می دهند نه مداحان پاکی مانند حاج منصورارضی،دکتر سعید حدادیان،کریمی ،برادران طاهری.
United States
مداحان پاك ؟! كاش پرونده همه شون بلا استثناء منتشر شه تا سيه روى شود هركه در او غش باشد
Iran, Islamic Republic of
به مداحان اهل بیت تهمت دروغ نزن .
...
Iran, Islamic Republic of
چرا یک مداح برای یک شب مداحی باید میلیون ها تومان پول درخواست کند؟
Iran, Islamic Republic of
در همه اقشار سوءاستفاده کننده هست.مداح هیئت میدان ما بیش از ده سال است ُدهه عاشورا وهمه سه شنبه ها در دعای توسل ،مداحی میکند ُبدون ریالی دریافتی .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
شاید چنین مداحی باشه ولی نمیتونی به همه وصله بزنی مداحان زیادی هستن که هیچ پولی نمیگیرن
Iran, Islamic Republic of
اکثریت چنینند شاید نشاید خودت خوب میدانی
Iran, Islamic Republic of
چرا از كربلا مي ترسيد؟
ترس شون بی دلیل نیست .
Iran, Islamic Republic of
عاشورا بود که دودمان فتنه گران را در سال 88 برباد داد.
Iran, Islamic Republic of
ما کربلایی هستیم شمایید که با انحراف چیز دیگری مطرح می کنید
Iran, Islamic Republic of
درست گفته مداحی شاید در گذشته ارزش حساب می شد اما الان یک شغل پر در آمد است.
Iran, Islamic Republic of
اینطوری تر وخشک را با هم نسوزان دوست من.ان دنیا باید جواب هزاران مداحی که فقط به عشق اهل بیت وبی مزد خدمت میکنند را باید بدهی.
Iran, Islamic Republic of
لاف نزن چنین هزارانی نداریم استثنا که قانون نمیشه
؟؟؟؟؟؟؟!
Iran, Islamic Republic of
اقای انصاری اون کف وسوت زنان وهلهله کنندگان رو زعاشورا چی ؟چندمیلیون گرفته بودند ؟سردمدارانشان از ملک فهد چقدر پول گرفتند وبا چمدون اوردند تا خیمه های عزای ابا عبدلله علیه السلام را بسوزانند؟! انها دلت رو اتش نزد؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
...
هوشنگ
Iran, Islamic Republic of
...
مهدی
Australia
باسلام
راستی آقای شیخ مجید انصاری از فتنه 88 بگو ازآن پرونده بگو .
Iran, Islamic Republic of
آشیخ در مملکتی ...
Iran, Islamic Republic of
آقای انصاری شما اول بگو چطوری از روستایی در کرمان به خانه ای 40 میلیاردی؟!!!! در جماران تهران نقل مکان کردی تا ما هم درباره مداحان حرفهایتان را باور کنیم
همکلاسی و هم لباسی اگه خدا بخواهد
Iran, Islamic Republic of
...
South Africa
روضه امام حسین اگه سیاسی نباشه اگه توش فریاد رسی مظلوم از دست ظالم درنیاد که پول قیمه اش رو ملکه انگلیس میده از خداش هم هست برو بابا خیال میکنی امام حسین برای شهادت یا حکومت رفت نه خیر داداش برای ایستادگی تا همیشه در برابر ظالم و خیانتکار رفت چه داخلی چه خارجی
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
آقای انصاری ؛ روحانی اصلاح طلب ! نمی گیم کار همه مداحا درسته ! اما شما که این لباس تنته ! خدا وکیلی ، دین ، دغدغه چندمته ؟! البته اگه جناح بازی و سیاسی بازی ، جایی اصلا برای دین گذاشته باشه !!
عارف
لابد از اين حرفها و اعتراضها ميترسند كه با تيتر درشت بالاي روزنامه هاشون زدن ، اگه اين حرفها عرضشي نداشت چرا احساس خطر ميكنند؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مجید دلبندم از وقتی تو را از دولت بیرون کردند پیر شدی غصه نخور
شاهکرم
United States
...
Iran, Islamic Republic of
کف یوم عاشورا یعنی همیشه حسین هست همیشه عباس هست همیشه زینب هست همیشه حر هست همیشه حبیب هست وهمیشه شمرهست همیشه حرمله هست همیشه امان نامه هست همیشه نامه کوفیان هست همیشه ...چرااصلاح طلبان همیشه نقش هایرمنفی کل یوم عاشورابوده اند
Iran, Islamic Republic of
خواهشا شما (انصاری )در مورد مداحان نظر نده چون دنبال قاتل بروسلی میگردید برید در مورد کارهایتان که گند زدید به مملکت توضیح بدید که تا دیر نشده
م. ناظر
United Arab Emirates
جناب آقای انساری
آن موقع که همین مداح؛ در ماه رمضان که مغز و زبان هم باید فیض روزه را دریابد؛ به رئیس‌جمهور قبل توهین و به مسلمانی تهمت یهودی بودن زد و تشویق به قتل و دادن پول خون کرد، زبان مبارکتان در کامتان بود یا....؟ هممسلکانتان آن هنگام چه شِکری میل فرمودند که الآن همه‌تان پیشاپیش در عزای محرم و نه در عزای حسین ابن علی علیهماالسلام، بال‌بال میزنید؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
متاسفانه بعضی از عزیزان معمم آنقدر در لاک سیاست فرو رفته اند که از بدیهیات هم غافل شده اند یکی نیست به این روحانی .... بگوید ای انسان اگر در روز عاشورا هر چیزی سر جای خودش بود آنهمه جنایت اتفاق نمی افتاد و امروز هم عاشوراست ....
Iran, Islamic Republic of
عنصر برجسته اصلاح طلبان. خخخخخخ.
Iran, Islamic Republic of
مداحی ها و مداحان محترم و عزیز هرچند اشتباهات و قصورهایی داشته باشند معممین و اشخاصی مثل اقای انصاری از نظر اطلاعات اسلامی و گرایش خاص سیاسی این صلاحیت را ندارند که در باره انها صحبتی و تحلیلی کنند . البته بنده کاری به خود اقای انصاری ندارم و در باره ایشان نسبت به مسئله ای که میخواهم عرض کنم قضاوت نمی کنم ولی کارنامه و سوابق منفی دوستان و هم حزبی های ایشان نسبت به مواضع اشتباه و تند انان در رابطه با محرم و عزاداری و سیاه پوشیدن و سینه زدن و... در سه دهه گذشته بر کسی پوشیده نیست ....
Iran, Islamic Republic of
هر چی باشه مدح اهل بیت از ساختن برج و آسمون خراش بهتره
۷۷...
Iran, Islamic Republic of
باز این چه شورش است که در خلق آدم است......اینکه از عاشورا وحشت دارند معلوم است از حق فاصله دارند....
هوشنگ
Iran, Islamic Republic of
جناب انصاری، به خدا قسمت می دهم برو مواضع خودت را در اوایل انقلاب تا درگذشت امام خمینی(قدس سره) بخوان و در آن تدبر بکن! ...
محمد
Iran, Islamic Republic of
وقتی مرجه عزیز ما قائل بر مداحی منهای بصیرت و سیاست باشند از این بنده خدای سکولار چه انتظاری می شه داشت!!!!!!!!!!!!!!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
عذر میخام اشتباه تایپی بود

مرجه به مرجع اصلاح میشود
ممنون از جهان که بچه خوبی شده و نظرات من و هم منتشر میکنه /والا
عباس
Iran, Islamic Republic of
یعنی مداحان حق حرف زدن ندارند. سلبریتی ها چه طور؟
Iran, Islamic Republic of
همین که یکی مثل مجید انصاری از دست مداح ها عصبانی شده معلومه که راه مداح ها درسته و باید هیمن شیوه رو ادامه بدهند
خدا نیاره وقتی که امثال ایشون از مداح ها راضی باشند
قاسم آریانی
Iran, Islamic Republic of
آقای انصاری شما که ادعای مقلد و مرید امام را دارید بگید ببینم تا حالا این فرمایش امام رحمت الله علیه به گوشتان خورده؟ اگر نخورده بشنوید و عبرت بگیرید:
" آنکه میگوید دین از سیاست جداست، خدا را تکذیب کرده، رسول خدا را تکذیب کرده، ائمه هدی را تکذیب کرده است" (صحیفه امام، ج20،ص114) و این جمله:
لازم است در نوحه ها و اشعار مرثیه و اشعار ثنای از ائمه ی حق علیهم سلام الله به طور کوبنده فجایع و ستمگریهای ستمگران هر عصر یادآوری شود(همان، ج21، ص399_400)...آریانی
کیایی
Iran, Islamic Republic of
...