سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۱

توصیه جالب سروری به اصلاح‌طلبان شورای شهر

سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 638371
عضو سابق شورای شهر تهران: اینکه اعضای شورای شهر در بی عملی یک سال گذشته در سالگرد حضور خود در شورای شهر به جای قرائت گزارش عملکردی خودشان را مورد تکریم و تحسین قرا می دهند نیز از موارد نادر است.
توصیه جالب سروری به اصلاح‌طلبان شورای شهر
به گزارش جهان نيوز، پرویز سروری عضو سابق شورای شهر تهران درخصوص ارزیابی عملکرد شورای شهر پنجم از فعالیت یک سال خود گفت: اینکه در شورای شهر اعضا جای هم قاضی و هم متهم را پر کرده اند بسیار جالب است! اینکه خودشان تیم مدیریتی جهادی پیشین را توبیخ می کنند و به خودشان امتیاز می دهند نیز بسیار جالب است! اینکه اعضای شورای شهر در بی عملی یک سال گذشته در سالگرد حضور خود در شورای شهر به جای قرائت گزارش عملکردی خودشان را مورد تکریم و تحسین قرا می دهند نیز از موارد نادر است که چهارده سال خدمات دوران گذشته را با یک سال خود ارزیابی کرده به گذشته نمره منفی و خود را برنده مدیریتی وخدماتی به مردم عنوان می کنند.

وی با ارجاع شورای شهری ها به مصاحبه های سران اصلاحات درخصوص بی برنامگی های شورای شهر اظهار داشت: بهتر است اعضای شورای شهر و عملکرد آنها را تنها به رهبران خودشان ارجاع دهیم که بزرگان اصلاح طلب از دست شورای شهر دادشان به آسمان رسیده بنحوی که با خواندن مصاحبه های آنها درمی یابید که از بی برنامگی و فقدان نظارت بر شورا و عدم تحرک در شورا ناله سر داده اند. در مصاحبه های رهبران اصلاح طلب به صورت مکرر دیده شده که از کلمات تندی علیه شورای شهر استفاده می شود. آیا غیر از اعضای شورای شهر و شهرداری نفر سومی برای قضاوت آنچه در دیروز روزگار انجام شده وامروز از آن سخن گفته می شود وجود دارد که درباره عملکرد شورای شهر نظر مثبت و قابل قبولی ارائه دهد؟

 سروری با اشاره به اینکه یک روز کاری این دوره با گذشته قابل قیاس نیست عنوان نمود: ایا مردم تهران که آثار مدیریت گذشته و بی عملی اعضای شورای شهر و مدیریت شهرداری فعلی را از نزدیک نظاره گر هستند با شنیدن چنین ادعاهای بزرگ و فاقد مبنایی بهت زده و شگفت زده نمی شوند؟ چطور ممکن است مردمی این عرصه ها را ببینند و تحلیلشان این باشد که چهارده سال اقدامات شوراهای موفق دوم، سوم وچهارم با یک سال شورای پنجم قابل قیاس نیست؟

بنده معتقدم حتی یک روز کاری شورای شهر و مدیریت پیشین شهری هم قابل قیاس نیست، چرا که یک سال فعالیت شورای شهر پنجم چیزی جز تحمیل هزینه برای شهر به دنبال نداشته است. تمام عملکرد اعضای شورای پنجم با یک سرچ در اینترنت مشخص می شود که کاری جز اظهار نظر و سیاه نمایی درخصوص عملکرد مدیریت شهری پیش از خود نداشته اند!

سروری در پایان خاطر نشان کرد: حال این سوال مطرح می شود که  اساسا شهرداری در یک سال گذشته چه فعالیت قابل توجهی داشته که اقدام به شفاف سازی درآن صورت گرفته باشد؟ آیا برنامه های حسابرسی شورای شهر چهارم را با شورای پنجم می توان یکی کرد؟ منتظر این موضوع هستیم. آیا اعضای شورای شهر تاکنون اقدام نظارتی خاصی نسبت به فعالیتها و عملکرد شهرداری داشته اند؟ بی شک هنگامی که جای قاضی و متهم یکی می شود نتیجه آن چیزی جزدادن پاسخ های بی مبنا و بی پایه نخواهد بود که مایه بهت و تعجب می شود. توصیه می کنم اعضای شورای شهر چرخی در فضای مجازی بزنند تا با لطیفه هایی که مردم درباره عملکردشان می گویند کمی مفرح شوند!

اینکه اعضای شورای شهر عنوان کرده اند که شفاف ترین شورا بوده و اقدامات موثری در مبارزه با فساد داشته اند مسلما ره آوردی غیر از ناامیدی شهروندان تهرانی نخواهد داشت چرا که مردم می بینند اعضای شورای شهر یک سال حقوق بیت المال را بدون اقدام به کار خاصی دریافت کردند ویک سال حضور خود را در شهر تهران بهتر و موثرتر از چهارده سال گذشته عنوان می کنند, مردم می گویند اگر از نظر اعضای شورای شهر یک سال گذشته عملکرد قابل قبول وتحسین برانگیزی دارد وای به سه سال آینده! که قرار است اعضای شورا با همین فرمان و تند تر در حاشیه ها سیر کنند ومدیریت شهری را دائما در کوچه پس کوچه های بن بست قرار دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بی عملی ؟
اقای سروری عزیز اینها دارن کار می کنند .
دقیق ...
برای ....