چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

ادای احترام هنرمندان به شهدای مدافع حرم/ محسن حججی مهمان وحدت شد

دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۴
کد مطلب: 638233
گردهمایی اهالی فرهنگ و هنر ایران در پاسداشت شهدای مدافع حرم و سالگرد شهید محسن حججی با عنوان کنگره «سربداران» دوشنبه شب دوازدهم شهریور ماه در تالار وحدت تهران برگزار شد.
ادای احترام هنرمندان به شهدای مدافع حرم
به گزارش جهان نيوز، گردهمایی اهالی فرهنگ و هنر ایران در پاسداشت شهدای مدافع حرم و سالگرد شهید محسن حججی با عنوان کنگره «سربداران»  دوشنبه شب دوازدهم شهریور ماه  به همت موسسه فرهنگی هنری کساء در تالار وحدت تهران برگزار شد.

اجرای سمفونی «پیروزی» به آهنگسازی مجید انتظامی توسط ارکستر سمفونیک تهران و تقدیم آن به شهدای مدافع حرم، اجرای یک پرفورمنس به کارگردانی کامبیز بنان و اجرای یاحا کاشانی،  اجرای یک روایت ویژه نمایشی متفاوت با استفاده از شاهنامه فردوسی و تاریخ ایران، تجلیل از خانواده تعدادی از شهدای مدافع حرم، اجرای استندآپ کمدی با هنرمندی ابوطالب حسینی فینالیست برنامه «خنداننده شو»، رونمایی از جلد دوم کتاب «جون خادم المهدی» با موضوع برترین اشعار شاعران ایران در وصف شهید محسن حججی از جمله بخش های مختلفی است که برای این ویژه برنامه با اجرای عبدالله روا در نظر گرفته شده است.

از نکات قابل توجه این برنامه با وجود استقبال عموم مخاطبان ، حضور کمرنگ هنرمندان مطرح و شناخته شده کشورمان تا لحظه انتشار این گزارش است که در ایام منتهی به شهادت شهید محسن حججی در فضای مجازی مطالب  متعددی را در تجلیل از این شهید بزرگوار و سایر شهدای مدافع حرم منتشر کرده بودند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *