جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

جزئیات لغو جلسه دفاع دکتری حسین فریدون

دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 638086
مدیرگروه علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی لغو جلسه دفاع دکترای بحث‌برانگیز حسین فریدون را رسما تایید کرد.
جزئیات لغو جلسه دفاع دکتری حسین فریدون
به گزارش جهان نيوز، سید محمدعلی حسینی زاده مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی درباره لغو جلسه دفاع حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور که قرار بود صبح امروز برگزار شود، اظهار داشت: یکی از داوران جلسه دفاع مشکلی برایش پیش‌ آمده بود که به همین دلیل جلسه دفاع آقای حسین فریدون لغو شد.

وی در تشریح علت لغو جلسه دفاع برادر رئیس‌جمهور، گفت: هیئت داوران رساله دکترا 7 نفر هستند. استاد راهنما، 2 استاد مشاور و سه داور پایان‌نامه و نماینده کمیته تحصیلات تکمیلی که حضور داوران و راهنما و یکی از مشاوران الزامی است و به‌دلیل نبودن یکی از داوران جلسه لغو شد.

براساس مشاهدات مستقر در دانشگاه شهید بهشتی، حسین فریدون حدود ساعت 6:30 صبح در دانشکده علوم سیاسی حضور یافته بود و حراست دانشکده از صبح زود مانع از حضور دانشجویان در دانشکده می‌شدند و از آنها می‌خواست برای انجام کارهای اداری خود، از ساعاتی دیگر به دانشکده مراجعه کنند.

مدرک دکترای حسین فریدون دارای تخلفات تحصیلی بود که کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی سال 95 کمیته‌ای سه نفره(سید محمدجواد ابطحی، کارن خانلری و محمد قمی) را مامور بررسی این مسئله می‌کند و در نهایت این کمیته اعلام کرد که تخلف تحصیلی برادر رئیس‌جهور محرز شده است اما با ریاست محمدرضا عارف بر کمیسیون آموزش، پرونده تحصیلی وی مسکوت مانده است.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *