جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ادامه خوش‌خدمتی ابومازن به صهیونیست‌ها

دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۳
کد مطلب: 637963
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که درباره ۹۹ درصد مسائل با سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) هم عقیده است.
ادامه خوش‌خدمتی ابومازن به صهیونیست‌ها
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ظهر امروز یکشنبه در رام الله با یک هیئت صهیونیستی دیدار کرد و این در حالی است که وی نشست با جنبش حماس و گروه‌های فلسطینی برای تکمیل آشتی را رد کرده است.

این دومین هیئت صهیونیستی طی یک هفته اخیر است که ابومازن با آن دیدار کرده است.

وی در این دیدار گفت که درباره ۹۹ درصد مسائل با رئیس سازمان اطلاعات و امنیت داخلی (شاباک) هم عقیده است و دستگاه‌های امنیتی وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین هر روز با این سازمان در حال هماهنگی هستند.
ابومازن در ادامه گفت: من و مردم فلسطین هر کاری را بتوانیم انجام می‌دهیم تا تعرضی به هیچ اسرائیلی صورت نگیرد. من ماهانه با "نداف ارگمان" رئیس شاباک درباره این مسئله دیدار می‌کنم.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین افزود: دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا برنامه‌ای سیاسی مبتنی بر کنفدرالیسم بین فلسطین و اردن به من پیشنهاد کرده است و اگر اسرائیل بخشی از این کنفدرالیسم باشد من با آن موافق هستم.

ابومازن همچنین خطاب به این هیئت صهیونیستی گفت: حجم چالش‌ها و مشکلات هر چقدر باشد ما باید به صلح برسیم.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *