پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تبریک فرمانده سپاه به فرمانده ارتش

يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب: 637949
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی اعطای نشان" نصر" توسط فرماندهی معظم کل قوا به امیر سرتیپ خلبان شاه‌صفی را به فرمانده کل ارتش تبریک گفت.
تبریک فرمانده سپاه به فرمانده ارتش
به گزارش جهان نيوز، در پی اعطای نشان" نصر" توسط فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) به امیر سرتیپ خلبان حسن شاه‌صفی، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی دریافت این نشان ارزشمند را به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل و آحاد غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن کامل پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر گرامی امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم؛

الحمدالله امروز ارتش پرصلابت جمهوری اسلامی به عنوان ارتشی کم‌نظیر در شایستگی‌های رزمی، با تکیه بر روحیه معنوی و انقلابی بیش از هر زمانی توانسته به عنوان یکی از اضلاع مهم و تأثیرگذار هندسه قدرت نظامی و دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش خود را در اقتدار و عزت جمهوری اسلامی برجسته نماید و این مهم، جز با مجاهدت‌های خالصانه و بی‌دریغ فرماندهانی انقلابی، مؤمن، ولایت‌مدار و کارآمد میسور نگردیده است و تأییدات فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)  گواه این ادعاست و این بار نیز در اعطای نشان نصر به امیر سرتیپ خلبان شاه‌صفی که نشان از رضایت‌مندی معظم‌له نسبت به عملکرد جهادی و اقدامات درخور تحسین چندین ساله این امیر انقلابی و شجاع در راستای افزایش توان و اقتدار هوایی ایران اسلامی است، تجلی یافت و  سند سرافرازانه دیگری بر پرونده پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی افزوده گردید.

اینجانب دریافت این نشان را که موجبات مباهات برادران شما را در سپاه نیز فراهم آورده، به جنابعالی، فرماندهان و آحاد غیورمردان ارتش صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال مجد، عزت و توفیق روز افزون شما را تحت توجهات حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج) در راستای تحقق آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و تدابیر و فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

همچنین در پی اعطای نشان "نصر" از سوی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) به امیر سرتیپ خلبان حسن شاه‌صفی، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه نیز در پیامی دریافت این نشان ارزشمند را به وی تبریک گفت.

متن کامل پیام سردار حاجی‌زاده به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند امیر سرتیپ خلبان حسن شاه‌صفی
 با سلام و تحیات

اعطای نشان" نصر" از سوی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) به جنابعالی که نماد لیاقت، شایستگی، توانمندی و موفقیت‌های آن برادر عزیز در انجام مسئولیت‌های خطیر و حساس محوله است را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بدون شک دریافت این نشان ارزشمند محصول سوابق درخشان و افتخارآمیز و خدمات متعهدانه، خالصانه و دلسوزانه آن رزمنده دلاور در ارتقای توان و آمادگی‌های رزمی و نیز همت در پرورش و تربیت نیروی انسانی با ایمان،کارآمد و انقلابی در یک دهه فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

با تبریک این رخداد مبارک، تداوم توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) و تبعیت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز(مدظله‌العالی) را از پیشگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *