شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تلفات سنگین متجاوزان سعودی در عملیات ویژه نیرو‌های یمنی

يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۶
کد مطلب: 637931
نیرو‌های یمنی طی عملیاتی ویژه و گسترده در اطراف شهر الدریهمی در اطراف شهر راهبردی الدریهمی در ساحل غربی یمن تلفات سنگین جانی به صفوف نیرو‌های متجاوز ائتلاف سعودی و مزدورانش وارد کردند.
تلفات سنگین متجاوزان سعودی در یمن
به گزارش جهان نيوز، رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از عصر روز شنبه با تشدید عملیات خود در جبهه ساحل غربی یمن مواضع و محل تجمع نیرو‌های متجاوز در اطراف شهر الدریهمی را در هم کوبیدند.

به گفته منابع نظامی یمن، نیرو‌های ویژه ارتش یمن با این عملیات تهاجمی گسترده و متنوع علیه مواضع و استحکامات دشمن و مزدورانش در اطراف شهر ساحلی الدریهمی، شمار زیادی کشته و زخمی در صفوف دشمن و مزدورانش برجای گذاشتند.

این منابع به وبگاه یمنی «شهاره» گفتند: یگان مهندسی ارتش و کمیته‌های مردمی با بمب‌های دستی سه کاروان از خودرو‌های نظامی حامی مزدوران ائتلاف سعودی را در غرب الدریهمی هدف گرفتند که به نابودی آن و کشته و زخمی شدن سرنشینان آن منجر شد.

منابع یمنی تاکید کردند: عملیات نظامی در جبهه‌های مختلف ساحل غربی طبق نقشه‌هایی راهبردی و مطالعه شده و متناسب با تسلیحات و تاکتیک‌های زمینی، دریایی و هوایی دشمن ادامه دارد.

یگان هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین یک هواپیمای جاسوسی نیرو‌های متجاوز سعودی را در جیزان سرنگون کردند.

شهر راهبردی الدریهمی در حومه جنوب شرقی فرودگاه شهر «الحدیده» واقع‌شده و در نزدیکی خط ساحلی استان است، الدریهمی مناطق جنوبی استان الحدیده را به شرق فرودگاه متصل می‌کند.

ائتلاف سعودی پس از متحمل شدن شکست‌های سنگین، عملیات جدیدی را طی سه هفته گذشته برای اشغال شهر راهبردی «الدریهمی» در مرکز استان الحدیده آغاز کرده است، اما نیرو‌های یمنی موفق شدند با دفع مکرر حمله گسترده شورشیان وابسته به ائتلاف این منطقه را گورستان متجاوزان کنند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *