جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تشرف ۲۱۰ کودک سرطانی به حرم رضوی‌

يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب: 637928
مدیر امور زائران معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از تشرف ۲۱۰ کودک سرطانی استان تهران به حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا (ع) خبر داد.
تشرف ۲۱۰ کودک سرطانی به حرم رضوی‌
به گزارش جهان نيوز، مسعود مجردی با بیان اینکه به‌همت آستان قدس رضوی ۲۱۰ کودکان سرطانی به همراه مادران خود به حرم مطهر امام رضا (ع) مشرف شدند، اظهار داشت: این طرح با همکاری مؤسسه خیریه «کودکان فرشته‌اند» انجام و در قالب آن زمینه تشرف کودکان سرطانی و مادرانشان به مشهد مقدس و حرم مطهر رضوی فراهم شده است.

وی با بیان اینکه این زائران به مدت ۳ روز در مشهد میهمان آستان قدس رضوی خواهند بود، ابراز کرد: این زائران در اولین روز زیارت خود در کنار پنجره فولاد صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر حضور یافته به حضرت رضا (ع) عرض ارادت و احترام کردند.

مجردی تصریح کرد: تغذیه این گروه از زائران به طور کامل برای ۳ روز با معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی است، همچنین این زائران یک وعده در میهمانسرای حضرت رضا (ع) دعوت خواهند شد.

وی سفر‌های زیارتی را برای تقویت روحیه بیماران و ایجاد امید به زندگی در آن‌ها و خانواده‌هایشان بسیار مؤثر دانست.

منبع: آستان نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *