سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

آدم ربایی میلیون دلاری در تهران

يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب: 637921
آدم ربایانی که پس از طلب کردن پول از پدر شخص ربوده شده نتوانستند به هدفشان برسند، سرانجام پس از یک هفته توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
آدم ربایی میلیون دلاری در تهران
به گزارش جهان نيوز، هفته گذشته شخصی با مراجعه به کلانتری 145 ونک از ناپدید شدن فرزند خود به ماموران کلانتری خبر داد و خواستار رسیدگی به این موضوع توسط ماموران کلانتری شد.

طبق اظهارات شاکی، در ساعت 16:50 دقیقه عصر روز شنبه به تاریخ 97/6/3 فرزندش با یک دستگاه خودروی هیوندا در خیابان برزیل در محدوده میدان ونک توسط افرادی ناشناس ربوده و ناپدید شد و تلفن همراه وی از این زمان خاموش شد و وی هیچ اطلاعی از فرزندش نداشت.

چند روز بعد آدم ربایان با پدر خانواده تماس گرفته و در قبال آزاد کردن فرزندش از وی طلب مبلغ چندین میلیون دلار کردند.

با تحقیقات و رصد ماموران کلانتری 145 ونک، روز گذشته مخفیگاه آدم ربایان شناسایی و این مجرمان در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند که اکنون در بازداشتگاه اداره آگاهی تهران بزرگ به سر می برند.

بازپرس شعبه 8 امور جنایی قاضی کامران رضوانی در رابطه با بررسی پرونده و تکمیل آن گفت: پس از بررسی پرونده و رسیدگی آن در شعبه 8 بازپرسی امور جنایی این پرونده جهت انجام سیر مراحل قانونی به دادگاه ارسال خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *